Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

verseny motornak nem túl drága.
Elsőre nem rossz! Várom a többit! Jöhet privbe is!
te azt nemigen lehet kevergetni nem egyforma a beke meg a szár hossza se.
a hátsó villa 23cm elöl 23 cm hátul lukközép 50cm
3cm van benne elöl hátul majd lessz még kép a többiröl
Egy pár 35-ös szár,(csak belsőszár) mibe fájna? Marci CB 500-asába kéne...?
Látom, jó kenőanyag is megvolt hozzá!(a subler mellet)
Zolikám kicsi szívem, nem azt állítottam, h milyen szabvány szerint van vagy nincs gagyi csavar, hanem azt, h van olyan .
Láttam-fogtam-esztergáltam, vágtam-köszörültem, aztán azt meg magasról letojom, h ti nem hiszitek el !
Azt gondolom, h a valóságban nagyon jól tudjátok ti is ezeket a tapasztalattal megszerezhető infókat, csak nyilvánosan adott esetben tagadjátok . Elméletileg a P20 sonkája is fasza anyagból van, mégis letörik-kopik-nyúlik, ezért csináltatják 100-ezerért a jobb minőségűt az arc haverjaid akik szerint a szabvány a lényeg

De maradjunk az olaj témánál : Anno még te is példálóztál valahol, h az olaj minél melegebb annál vékonyabb a filmje . Ez alap !
Na most a régi gagyi ásványi olaj sokkal jobban veszít a filmjéből a melegedésre mint a mostani szintetikusak, ezért kellett akkoriban sokkal többet keverni a benyához mert melegen nagyon elvékonyodott De most 2012 a dátum .
Mi nem érthető ezen ? (aki meg a gagyi olajat locsolja a mocijába az meg is érdemli)

A kötekedést meg ne feszegessük, mert évekre visszamenőleg is visszaolvashatsz de én mindig a baromságokra reagáltam, nem pedig a személyekre . Épp ti vagytok páran akik folyton azt lesik mikor hibázok valami apróságban, de a haveri körből a hatalmas baromságokat szó nélkül hagyjátok . Na erre mi a magyarázat ?
Az, h az ilyenek pitiánerek !

Számodra egy érthetőbb példa : Az elektromossághoz értesz, és az évek során te is találkoztál a nagyobbnál nagyobb baromságokkal a fórumokon, de azoknak sem tudtál semmit megmagyarázni . Ugye milyen ismerős az érzés ?
Az ilyenekkel szemben az a legnagyobb kibaszás ha hagyod őket a tévhitükkel élni .
Mostanában kifejezetten idegesítenek az ostoba emberek, ezért nem is próbálok finoman fogalmazni . A valódi megoldás az lenne ha el sem olvasnám a baromságaikat, szóval beismerem ezt a hibámat és próbálok rajta javítani !
Az is igaz, h "lúzer"vagyok, de miért próbálják ezt olyanok bizonygatni akik még nálam is nagyobb lúzerek ? Fel nem bírom fogni .
Én nem az a fajta vagyok! Majd holnap csörgök, hogy mikor ugorhatnék át!
van 3-rom 1 29K-50 de a parasztok egyszerüen elvágták a vezetéket csak toldani lehet van komplet 29k gyujtás is alaplap mégnes, ha kell neked kölcsönadom bár az ilyenekkel nincs jó tapasztalatom még mindég szolnokon van 1- 350 kuplungom amit kölcsön adtan má 8 honapja szolnokra.
99% átugorja...
mész valahova?
majd mindjár visszamegyek a pincébe azt megnézem milyen van
Oszt jónapot
Ha ezt vallanád, nem keresnéd kényszeresen, hogy kire, mikor lehet lecsapni mikor lehet akár hajánál fogva előrángatott izéléssel, jól megmondani neki az őszintét.

CSavar ügyben például te sem voltál perfetto, mégsem írt senki 500 szavas litániát, hogy micsoda lúzer vagy aki még ezt sem tudja.

Nem tudtam én sem biztosan, hát megnéztem valami din szabványban.

Ha ugyan ez fordítva történik, hetekig olvashatnánk az értekezéseidet.

Már persze, aki olvassa, és nem ugorja át.
jani ha utánanézel a yamaha gyári adat szerint a TD3-mas levegösre a gyár az első 50km re 1:16 adott meg.Az tény hogy
utcára tötymörögni sok, de itt javarészt versenymotorok vannak
az meg más kategoria, beesik 1-2 p20 utcai azt 4000 nél nem forgat többet mert szétesik persze hogy folyik ki belöle az elnem égett olaj. Persze a faxomat se érdekli az utcai. A yamaha feltalálta a különolajzást az majd kever olyat amilyen kell a motornak.
Nem csak Dimma fiatal korában mentek 1/20 vagy még sűrűbb keverékkel a speciálok, de a krosszok is akár.
Rémlik valami sutyuki a 80as évekből valami koszmotor, amit 1/16tal kellett etetni.
Nagyobb motor az más, az sokkal könynebben lukaszt.
Mit javasolsz? Kellene valahonnan egy másik kölcsön próbára.
Mondjuk a szegény keverék miatt inkább akad a motor szerintem, mint hogy lukadjon a dugó..
a CDI és a lendkerék passzolnak ,ezekhez a 83- 84-es évjárat genrátora 1CY vagy 2CY jelű passzol.
De ha korábban működött akkor nam a párosítással van a baj
nincs !
Van neked?
Gyuribá sem érti a lényeget ? Az említett gépek a benzinnel kapják az olajat, ha elszegényítem a keveréket akkor az olajat is ! (olyankor ezért keverik vastagabbra, h ne vékonyodjon a filmréteg)
Fogadnék, h Gyuribáék is elég szegényre állítják, másképp nem lukadna néha a dugó ...
Aztán ott van még a hőmérséklet is, melegebb géphez is több olaj dukál ! De még special versenygépeknél sem hallottam 1:20-as keverékről, hibátlan volt 1:30 környékén is .
Aki olyan keverési arányt használ az utcán papázni (főleg a gyári fújókákkal) mint a versenyeken a menők, hát az kurvára feleslegesen eláztatja olajjal a motort . Tudok olyan szint.olajat mutatni amivel utcai papázásnál nem tud 10km-nél többet megtenni gy.gyertya csere nélkül senki . (az utcai gép papázva 1:50-es keveréssel is több olajat kap mint a speciál 1:20-as keverékkel)
Nem hiszem el, h még ez az alap dolog is ilyen nehezen érthető a 2t imádók fellegvárában !
De becs szóra ezek után leszarom akármekkora baromságot is ír bárki, itt a többség annyira sötét, h még a segítséget sem bírja értékelni !
83-84 en volt ilyen,ez kompatibilis ,jó az 1ua 1wt 1wu is,csak a dobozban át kell forrasztani a vezetékeket meg a csatlakozókat,én azt mondom állórész ,vagy test vezeték inkább lehet a probléma!