"2hengeres 200ccm mes amint kétlek hogy a forgó lendtömeg 2,6kg lenne mivel hogy a t5 sincs akkora. ráadásul race motornak lészül és ki a lfaszt érdekel hogy 6000 alatt viszi e a 6. saebességet. R!áadásul a 2 henger 180fokba eltolva egy kicsit rásegit egymásra"
-sokkal több (min.4,5kg, mérni kéne, de a guzzi kb ua és 5540gr)
-tévedsz (mindkét dugó uúgy megáll egyidőben)
Beszélünk 1 yamaha 200 rd röl erre kisdoktorit akartok irni róla
mint az államelnök, összehasonlitjátok a dieselt és a benzines inerciáját ráadásul nem is a vb-n indul a sanyi csak kecskeméten
meg 1pár gokart pályán, azt osszátok az észt tiszta szájkarate.
Persze a lendtömeg jkialakitásánál megterveznek mindent a hajtókartól a lendtömeg sulyáig meg az átméröéjig mindent ráadásul a hengerszámot is az ehhez tartozó üzemi fordulatszámot stb de erröl ki beszél itt? Ráadásul ez 1 2hengeres 200ccm mes amint kétlek hogy a forgó lendtömeg 2,6kg lenne mivel hogy a t5 sincs akkora. ráadásul race motornak lészül és ki a lfaszt érdekel hogy 6000 alatt viszi e a 6. saebességet. R!áadásul a 2 henger 180fokba eltolva egy kicsit rásegit egymásra , na nem megy 6000 alatt ott a kuplung a nagyok is rácsusztatnak startnál.
Ezért is van.
Király ! Így viszont én nem értelek
Miért nézlek hülyének és mivel ?
Egyébként meg kitalálhatnád már ennyi évesen, h mikor melyik rész vonatkozik rád, mert biztos valamit félreértettél ...
Ha nem tűnt volna fel eddig, azért elég óvatosan de mégis csak segíteni akartam neked, ne engem okolj ha nem akarsz élni vele .
Amúgy meg azokat nézem hülyének akik folyton marhaságokat irogatnak és mikor valaki rámutat erre akkor mindig jönnek a "trollkodás" vádjával
Az ilyeneket még jó, h baromnak nézem , akik még a komolyabb gyárakat is simán lehülyézik
nem dízel kontra benzines te betonrépa:)
Arra utaltam (volna) hogy a racemotornak nincs alul nyomatéka, de ki nam szarja le, úgysem gázpalackot viszünk vele haza:)
Asszem éppen az öreg Aszalóst kérdeztem erről, azt mondta, az egyik motorjukban kikötötték a power mert úgy is mindíg power felett megy vele a gyerek.
Basszus István ezt nem neked akartam írni! Hanem a janeknak! Félre nyomtam! Ez a tiéd : Köszi. Ez a válasz legalább közelít ahoz amit tudni szerettem volna. Kipróbálom így is meg úgy is.
Azért ne haragudj, de neked is volt egy érdekes mondatod, hogy benyamotornak úgyszolván nincs alúl nyomatéka. Ha annak nincs , akkor semminek. :) :) :)
Hát próbáld ki teszten, hogy mondjuk uccsó fokozatban melyik tűri jobban az ilyen 30-40-50km/h-s sebességeket, szimplán nyomatékból egy benzines vagy hogy bírja ezt egy nyomatékos dízel :)
A dízel könnyű elindulása is szintán thetás történet, mert erő az zéró.
Egyszer fogadást is sikerült nyernem, hogy asszem renault 1.8-as benyás és tán 1.9dci autóknál (azonos teljesítmény) melyiknek nagyobb az alapjárati nyomatéka. A teljes terheléses görbén a benzinesé volt, arról nem is beszélve, hogy nagyobb áttétellel is dolgozott a benyás. :)
Elindulni a baromi nagy theta miatt az életben viszont tényleg a dci-vel volt könnyebb. De ilyen 5.-ben 40-et a benzines simán elbírt akármikor, nyilván nem szerette, de bírta, a dci meg hát... közel sem :)
Nézd, több hozzászólásodban azt hoztad példának, hogy miből hány kg-ot szedtél le. Ha érted, akkor miért írod, mert tudod, hogy totál lényegtelen. Hiszen kétszer olyan tömegű is lehetne az egész ozmiumból, ha egyszer a thetája kisebb.
De tőlem azt csinálsz amit akarsz, vehetsz le a ladáéból kg-okat, meg a motorodéból azt a 2.6kg-ot nyugodtan, ahogy neked jól esik.
Gecsei nem szenyózik, csak leírta amiről hápogtam.
ez a vége, ha egy fórumon van egy vagy több troll, akkor mindenki mindenkire harap, ha kell, ha nem.
www.ebay.com/itm/YAMAHA-TZ250-...
-sokkal több (min.4,5kg, mérni kéne, de a guzzi kb ua és 5540gr)
-tévedsz (mindkét dugó uúgy megáll egyidőben)
mint az államelnök, összehasonlitjátok a dieselt és a benzines inerciáját ráadásul nem is a vb-n indul a sanyi csak kecskeméten
meg 1pár gokart pályán, azt osszátok az észt tiszta szájkarate.
Persze a lendtömeg jkialakitásánál megterveznek mindent a hajtókartól a lendtömeg sulyáig meg az átméröéjig mindent ráadásul a hengerszámot is az ehhez tartozó üzemi fordulatszámot stb de erröl ki beszél itt? Ráadásul ez 1 2hengeres 200ccm mes amint kétlek hogy a forgó lendtömeg 2,6kg lenne mivel hogy a t5 sincs akkora. ráadásul race motornak lészül és ki a lfaszt érdekel hogy 6000 alatt viszi e a 6. saebességet. R!áadásul a 2 henger 180fokba eltolva egy kicsit rásegit egymásra , na nem megy 6000 alatt ott a kuplung a nagyok is rácsusztatnak startnál.
Ezért is van.
Miért nézlek hülyének és mivel ?
Egyébként meg kitalálhatnád már ennyi évesen, h mikor melyik rész vonatkozik rád, mert biztos valamit félreértettél ...
Ha nem tűnt volna fel eddig, azért elég óvatosan de mégis csak segíteni akartam neked, ne engem okolj ha nem akarsz élni vele .
Amúgy meg azokat nézem hülyének akik folyton marhaságokat irogatnak és mikor valaki rámutat erre akkor mindig jönnek a "trollkodás" vádjával
Az ilyeneket még jó, h baromnak nézem , akik még a komolyabb gyárakat is simán lehülyézik
nem dízel kontra benzines te betonrépa:)
Arra utaltam (volna) hogy a racemotornak nincs alul nyomatéka, de ki nam szarja le, úgysem gázpalackot viszünk vele haza:)
Asszem éppen az öreg Aszalóst kérdeztem erről, azt mondta, az egyik motorjukban kikötötték a power mert úgy is mindíg power felett megy vele a gyerek.
Csak hát én is úgy eléggé közvetlen véleményeket szoktam mondani :D
Hát próbáld ki teszten, hogy mondjuk uccsó fokozatban melyik tűri jobban az ilyen 30-40-50km/h-s sebességeket, szimplán nyomatékból egy benzines vagy hogy bírja ezt egy nyomatékos dízel :)
A dízel könnyű elindulása is szintán thetás történet, mert erő az zéró.
Egyszer fogadást is sikerült nyernem, hogy asszem renault 1.8-as benyás és tán 1.9dci autóknál (azonos teljesítmény) melyiknek nagyobb az alapjárati nyomatéka. A teljes terheléses görbén a benzinesé volt, arról nem is beszélve, hogy nagyobb áttétellel is dolgozott a benyás. :)
Elindulni a baromi nagy theta miatt az életben viszont tényleg a dci-vel volt könnyebb. De ilyen 5.-ben 40-et a benzines simán elbírt akármikor, nyilván nem szerette, de bírta, a dci meg hát... közel sem :)
Olv el amit írtam.
Félreértés...
De tőlem azt csinálsz amit akarsz, vehetsz le a ladáéból kg-okat, meg a motorodéból azt a 2.6kg-ot nyugodtan, ahogy neked jól esik.
ez a vége, ha egy fórumon van egy vagy több troll, akkor mindenki mindenkire harap, ha kell, ha nem.