Köszi skacok Tényleg semmi gond. Most néztem a képeket és különben is tök gáz lett volna ott állnom köztetek... nem is értem 40 fölött össze felé kellene menni az embernek, ez nálam legalább is így működik ti meg mind 1.80 – 2 méter. Lehet, hogy mégsem mondtatok el minden tutit nekem?
Kezd gyanús lenni,hogy mindig csak a motorokról beszélünk.
még jó hogy van rd lehet vele példálozni
esetleg jó lenne ha a classik is annyit lenne videon mint a pannónia vagy az mz igaz yamahás tanár nincs a mamiba
nyugi sanyi a zolinak igaza van a licencesek voltak felsorolva.az idén kikerülöd a társaságot és egy életre "megjegyeznek" a youngtimert se emlitették mert nem volt értékelhető létszám de ezektől nem kell társaságon kivülinek érezned magad főleg nem a frankó veterános oldal miatt,na meg itt jó társaságban vagy a többi meg jön az idén
Én úgy sem tudnék érdemben hozzá szólni a dolgokhoz, de azért kösz hogy gondoltál rám. Majd igyekszek többet el jutni a versenyekre idén. Viszont meg kihasználva a tegnapi jó időt járattam a gépet és főleg a féket koptatom hogy vizsgán valamennyire fogjon.
Bár meghívtak mint "versenyző" de minek? Igaz én csak négyszer utaztam el a MAMI futamaira ot 350-be versenyezni tölteléknek. De átadón már elfelejtettek mint résztvevő is megemlíteni. Végül is nem gáz az a lényeg, hogy a versenyzők elismerjék az embert. Nagyon jókat dumáltunk. Pár képet raktam fel az átadóról. Már töltök olyan vidit balassáról amit nem láttatok. De marha lassan megy fel...ezt sem értem.
Köszönjük a tegnap esti, finom vacsorával egybekötött,családias díjkiosztót! Én,(mi) személy szerint nagyon jól éreztem magam de véleményem szerint mindenki, aki ott volt! Megköszönném, (azt gondolom, mindenki nevében megtehetem) nem kevés áldozattal járó,egész éves munkátokat,fáradozásotokat,türelmeteket!
(A következő díjátadóra most foglaljátok le a Papp László arénát!)
Tegnap meg jöttek a japo kormány csapágyaim, amit a nagyvas-tól rendeltem. Ma be raktam, nagyon fincsi cucc. Én azt mondom egyszeri alkalommal érdemes többet rá áldozni.
Igen,kellemes összejövetel volt.
Dimma!Akkor most mégegyszer megkérdezem,hogy irásos nyoma is legyen a későbbi kellemetlenségek elkerülése végett.Classic 3-ban lehet külsőtartályos hátsó rugóstag?
jó volt a dijkiosztó sok régi motoros és uj gyült össze kicsi volt a terem aki nem jött sajnálhatja, mint a szolnoki és a karell gott csapat hogy a többit ne is emlitsem.
Mondjuk én arra gondoltam mikor Lali ment a saját Zsílják" féle géppel, akkoriban nem tudok attól gyorsabbról ...
A lényeg meg az lett volna, h akkoriban sokkal nagyobb volt a különbség a versenymocik és az utcai kis CC-s mocik közt mint manapság, csak látni kellett volna őket .
Igazából volt a béketáborban oylan,ami jobb volt, csak hozzánk nem jutott el.
A Tomosnak voltak Puch licenc motorjai, sokkal jobb vázzal, futóművel, nicasilos hengerrel.
A románoknak meg ott volt a Zündapp licenc, persze, román minőségben:)
A cseheknek meg ott volt a szériában forgótárcsás cucca, szóval azért volt a béketáborban egy két jó cucc.
A simsont voiszont egyenletes minőségben ontotta a gyár, és az árktegóriájában valóban az egyik legjobb volt, kategórin belül állta az összehasonlítást akár a nyugati kismotorokkal szemben is.
A tomos, is drágább volt, a nyugatiak meg pláne, azpk két-háromszoros áron mentek.
Kezd gyanús lenni,hogy mindig csak a motorokról beszélünk.