Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

erre jaja, köszcsi!
Szia. Be tudnád még egyszer linkelni a kormánycsapágy méreteket? Szét dobtam az Ypvs-t. Köszi előre is.
kössz petró de ezzel foglalkozni kell.
Csak a TZR-nek néztem utána RD mondták de úgynézki rosszul. most néztem csak utána RD löketének.
Már ne haragudj ,de hogy akarsz ilyet csinálni mikor még azt sem tudod ,hogy melyiknek mekkora a lökete
A szabó véleménye reszeljen mindenki egy pár dolog legyen
megkötve azt aki alpokon indul az menjék olyan motorral.
1 Acélváz
2 füzött kerék
3 eredeti blokk
4henger amilyen a gyári kinézete de szabadon átalakitható levegös
5 karbi nincs megkötés
6 gyujtás nincs megkötés
7 hátsó gátló 2db
8 evilla max 38 ig nem forditott
10 hangtompitó
11 edények kartergáz akinek meg nem szelepes a tankja/ oda is viz az csak esöben lessz/
12 olajleeresztö beöntö lebiztositása
13 kormányvég lábtartó
14 start szám végül isa transzpander miatt lehetne csak elöl is.
Ha valamit kifelejtettem irjatok hozzá
Van idö nem kell rohanni de ezt nekünk kell elfogadni
Yamaha TZR 250 1kt blokkra felgyem az RD 350 henger? A löket ugyan akkora elvileg.
az jó lenne
Az 1975 be homolog yamahán fakerék dupla fék a 250 n
ha akkor jó volt akkor ma mért nem Lecso ezt mutogassuk a bambinak?
te petró vissza kéne linkelni amit szabálynak beirtunk mi hogy mit akarunk, jövöre. El kéne dönteni hogy jó e mert a dijkioszton a yamahásoknak 1 véleményt kéne ott képviselni, és véleményeket kérek de aki ott megy attol feltéttlen. Még 1 hetünk van rá hogy maradfjon amit kitaláltak vagy javitsunk rajta.!
Itt még lehet mazsolázni!
https://picasaweb.google.com/n...
"szinház az egész világ"
Sajnos ez kurvára igaz
De ne politizáljunk! (annyit )
A B garmati hagyományörzők, vagy kik odalán sok kép van.
egyetértünk!
Rendben. Sajnos ebben a korban elég kevés kép készült.
Ha vannak fotók fel lehet tenni. Biztos a többiek is örülnének.
Azt, hogy Gerő Ernő, nagy érdeklődéssel figyelte a futamot. Ahogy a magyar népért vérzett a szíve, szegény miattunk kapott gyomorfekélyt.....
Ami a szerencsét illeti: igen én is igy élem meg. Nagyon sok különleges embert/történetet/munkát láttam közelről, és persze a motorozás.
Látom persze -utólag könnyű - mit nem úgy kellet volna, az a kor még a totális felelőtlenség kora, műszaki és egyéb szempontból is, De: nagyon jó volt, öröm volt.
jól látom 8/62 háromkipufogós?
Igen, tudtam. Nagyon szimpatikus, szerény ember volt, már a Zalkában is köztisztelet övezte.
szerencsés vagy,hogy akkor már motoroztál ,különben most halt meg tavasszal a Béla bácsi tudtad?
Igen, az a Balassagyarmati képem 1973-as. Mentem 10 óráson, 8 óráson -akkor az még egy versenyzős volt- és túraversenyen.
A 74-es 8 órás győztese a már akkor sem fiatal Csabai Béla volt.
A túraversenyek meg a rallye mintájára szerveződtek.
http://filmhiradok.nava.hu/wat... ezt meg néztem volna élőbe,valaki tud róla valamit?
mentél p20 al szériába ?