emberek jó lenne ha ma du 2 h ig eldöntenétek mit akarunk
a classik 1-2 be fék , gátló, karbi, kerék blokk évjárat.
Aki jön azzal ott is meg lehet beszélni de aki nem az itt mondjon valamit. Ha nem akartok változást akkor marad a MAMIS.
Ráadásul nem is a Zsilják féle volt a leggyorsabb.
Volt vagy két ombre, aki talán motorerőben jobb volt, csak egyrszt a pilóta nem volt oylan mint Pesti, és a motorok nem mentek végig.
Amúgy án sem jártam akkoriban versenyre, akkor éppen rockzenészeset játszottam:)
Látom megint kóstolgatsz! Ha valakinek, akkor neked igazán nem tartozom magyarázattal, hogy mit tudok, vagy mit nem, vagy miről, vagy miről nem. Akkor a gyengébbek kedvéért:Nem vagyok motor szerelő, és x ideig még hobbi szinten sem engedhettem meg magamnak, kapizs? Ezt mostanság igyekszem be pótolni. Az itteni értelmes emberek ezt tudják is rólam, mert kérdezek tőlük, és szerintem ez ki is derült rólam. Csoda Jani üdv!
Ezért kellett volna elmenni az akkori versenyekre, akkor most nem esnél seggre minden apróságtól ...
Akkoriban a forgótárcsás Szimók klasszissal az utcai gépek felett álltak, a 125-ös MBA-ról már nem is beszélve
A Zsilják féle "Szimó" is legendás volt akkoriban, az a te szégyened ha ezekről nem is hallottál .
Imádtam a simót. Pont jó volt minden ahogy volt a korszakban. Megtanult rajta szerelni az ember (azt is bírta), tunningolhatta parasztba is (azt is bírta), meg gondolom profiba is (ahogy hallom). Útfekvés, kezelhetőség, stílus, teljesítmény, strapabíróság, sokoldalúság (horgászattól, a disznóvásárlásig, tanulómotorozástól a versenypályáig. Tervezés, kivitelezés, anyagminőség, a béketábor legjobbja.
80-as években én is mentem olyan Szimóval, (sima 3 sebességes volt) 1-esből kettesbe felváltva 10 15 m-t ment egykeréken. Mindez csak gázra, semmi telórángatás, döbbenetes volt. Az enyém is ment 90-et, egy rövid ideig, de a kis bestiának az árnyékába se lépett.
Ennek réászint az a magyarázata, hopgy nagyon sok tartalalékot hagyott benne a gyártó, ami részben szándékos.
Volt gyári 70 ccm -es változat, minden ahhoz igazodik erősen túlméretezve.
Tulajdonképpen nem nagy strapával a teljesítméyne megkétszerezhető úgy. hogy utcán is igen sokat elmegy.
A főtengely akkora mint a sokkal későbbi gyári 80as sportmotorké, a kuplung is gyári állapotban átvisz simán kétszeres nyomatékot.
A váltót elhazsnálni úgyszólván lehetetlen.
Igen egyszerű, már ár primitív megoldások vannak benne, de összessgében jó kis motorok.
Nem véletlenül gyártottak belőlük 5 millió drabot.
Ismerek tagot, aki kímélő hazsnálat mellett, túl van a 60 ezer kilométeren gyári bontatlan blokkal.
Mikor először láttam a mamin ezeket a Simsonokat, meg hűlt bennem a vér hogy milyen keményen lehet őket tuningolni, és milyen jól mennek, rengeteg ügyes ember van. A 80-as években, mikor nekem is volt, el sem tudtam volna ezt képzelni. Tetszenek nagyon.
Itt is szeretném megköszönni Attilának, hogy a simosok összeállításában minden segítséget megadott. Mivel nem ismertem senkit közöttük gyakorlatilag a simosok helyett ő küldte a képeket neveket stb.
Csináltam az oldalra zenés videókat fotókból ismert zenéket szerkesztettem alá. A youtub szerzői jogok megsértéséért letiltotta a ezen videók megnézését a németeknél....Lusta voltam saját zenéket csinálni gondoltam mi baj lehet... Németek is jelezték, hogy nem látják a vidik egy részét. Most már én csinálom a zenét.
A nap képe 25 ös rajtszámmal, az Pesti Attila másfélszeres Simson kupa bajnok.
(egyszer nyert 1991 ben, 92 ben meg vezette a listát, míg év közben össze nem vonták a kupát más sorozattal amitől a kupa gyakolratilag megszünt)
Üdv. Zolikám az embereidről egy kis fotós videós demót találsz a videók között. Saját zenémmel, igy már ezt nem tiltják le németországban akik igazából érdeklődnek.
Nekem vissza cnc-zték a bilincset, mert ki volt kopva. Az a baj, hogy sok olajat adnak neki, aztán meg szorulnak a power szelepek tőle, ezért eszi a bilincset, vagy akár a két henger között a tengely végeket is. Szerintem ha kb 3évente le takarítja az ember fia a szelepeket, örökké jók maradnak. Az enyémek éppen jók, csak a szimeringek nem.
a classik 1-2 be fék , gátló, karbi, kerék blokk évjárat.
Aki jön azzal ott is meg lehet beszélni de aki nem az itt mondjon valamit. Ha nem akartok változást akkor marad a MAMIS.
Volt vagy két ombre, aki talán motorerőben jobb volt, csak egyrszt a pilóta nem volt oylan mint Pesti, és a motorok nem mentek végig.
Amúgy án sem jártam akkoriban versenyre, akkor éppen rockzenészeset játszottam:)
Akkoriban a forgótárcsás Szimók klasszissal az utcai gépek felett álltak, a 125-ös MBA-ról már nem is beszélve
A Zsilják féle "Szimó" is legendás volt akkoriban, az a te szégyened ha ezekről nem is hallottál .
Volt gyári 70 ccm -es változat, minden ahhoz igazodik erősen túlméretezve.
Tulajdonképpen nem nagy strapával a teljesítméyne megkétszerezhető úgy. hogy utcán is igen sokat elmegy.
A főtengely akkora mint a sokkal későbbi gyári 80as sportmotorké, a kuplung is gyári állapotban átvisz simán kétszeres nyomatékot.
A váltót elhazsnálni úgyszólván lehetetlen.
Igen egyszerű, már ár primitív megoldások vannak benne, de összessgében jó kis motorok.
Nem véletlenül gyártottak belőlük 5 millió drabot.
Ismerek tagot, aki kímélő hazsnálat mellett, túl van a 60 ezer kilométeren gyári bontatlan blokkal.
HA érzel még magadban indíttatást, garázdálkodhatsz az én oldalmon is, versenyekre bontva vannak benne fényképek.
(egyszer nyert 1991 ben, 92 ben meg vezette a listát, míg év közben össze nem vonták a kupát más sorozattal amitől a kupa gyakolratilag megszünt)
kakucson együtt mentünk megnézni , hogy melyikünk ment nevetségesebb köridőket:)