Szia Petró a említettek itt a márkatársaid h te tudsz olyan embert aki orvosolni tudná az rd 350 főtenely csapjáról leeseik a csapágy (gyűjtás felől ) és a szimering is bele evett a csapba! ezt ki és hol tudja orvosolni mert sajna neten nem találtam elérhetőséget sehol elvileg keménykrómpzni kell és köszörölni!? Tudnál nekem ebben az ugyben segíteni? előre is köszönöm
dugattyú az omega motor tkr most ha jól tudom 13000 körül va a prox meg 22000, gyakorlatilag mind kettő jó versenykörülmények között is. az órában mennyi km van bár az se mérvadó mert fene tudja jó volt e a spirál, nem szeretnek ujat venni , dugócsere ugy 20000 fötengely javitás ugy 40000 vagy egy kicsit több ha jó olajjal használták. persze csapágy szimeringek.
Én a helyedben átnézném, hogy van-e bármi "kókány" megoldás. Az enyém amikor megvettem tele volt ilyesmivel.
pl.: Fals, tömbszelence hiba, vízszivattyú fogaskeréken foghiány, kipufogó fojtószelepek nem voltak szinkronban, karbi túlfolyás, légszűrő nulla stb.
Kezdésnek érdemes átolvasni a szerelési utasításokat. Sok sikert.
Úgy tudom az 1WT tipusjelűYPVS az egy fojtott50LE verzió,igaza van a Dimmának,mert a 31K-s(50LE) motornál a kipufogóban van egy60mm hosszú 26mm átmérőjű hüvely,valamint 240-es föfuvóka,ha nem Power Jet-es a porlasztó.A 31K 59 Le-s verziónál 240-es főfuvóka és nincsen fojtás a kipu-ban.
Az 1WW motor az 63Le nyitottan185-ös főfuvóka,27,5 üresjárati és N-8 tűsfuvóka(4 lukkal)nem power Jetes porlasztó esetén
1WW fojtott(50LE)185 főfuvóka27,5 üresjárati,N-8TŰSFUVÓKA(4LUKKAL)Nem power Jetes porlasztó
60MM HOSSZÚ 26mm átmérőjű hüvely a kipu-ban
1WW motor 63LE powerJetes porlasztóval
Föfuvóka 185
üresjárati27,5
tűsfuvókaN-8 4lukkal
tű5L20(2positió felülről)
POWER-jET JOBB:60 BAL:65
ÚSZÓMAGASSÁG 21MM(MINDEGYIK PORLASZTÓNÁL)
jó játszazodást kivánok
Oké, köszi a segítséget, azért tisztult a kép egy kicsit. Ha megakadok majd még írok. Most nyomozásba kezdek az új dugók és egyebek irányába! Köszi! Üdv.
még nem kristályos az 5let,de foglalkozunk vele. A hétvége nem tudom hogy lessz, lehet hogy visznek a szabóék akkor nem megyek kocsival. de ez még koránsem biztos.
honné vetted mert ha hazai a motor akkor sok kokány van, maszek dugó nem müködik rendesen a power meg még lehetne sorolni az
idióta szerelési megoldásokat. simán 3-ba elkell emelnie az elejét ha mész vele temposan.
a 2t-nél ez nem mérvadó ez nem 4 t de10körüli az nagyon jó 6-8 az elmegy. nézd meg a kipp könyök nyakát nincs e benne 1 + gyürü, mert a 27versionál lenél egy 26mm lyukra szükitették le.
http://www.rd350lc.net/
Én a helyedben átnézném, hogy van-e bármi "kókány" megoldás. Az enyém amikor megvettem tele volt ilyesmivel.
pl.: Fals, tömbszelence hiba, vízszivattyú fogaskeréken foghiány, kipufogó fojtószelepek nem voltak szinkronban, karbi túlfolyás, légszűrő nulla stb.
Kezdésnek érdemes átolvasni a szerelési utasításokat. Sok sikert.
Az 1WW motor az 63Le nyitottan185-ös főfuvóka,27,5 üresjárati és N-8 tűsfuvóka(4 lukkal)nem power Jetes porlasztó esetén
1WW fojtott(50LE)185 főfuvóka27,5 üresjárati,N-8TŰSFUVÓKA(4LUKKAL)Nem power Jetes porlasztó
60MM HOSSZÚ 26mm átmérőjű hüvely a kipu-ban
1WW motor 63LE powerJetes porlasztóval
Föfuvóka 185
üresjárati27,5
tűsfuvókaN-8 4lukkal
tű5L20(2positió felülről)
POWER-jET JOBB:60 BAL:65
ÚSZÓMAGASSÁG 21MM(MINDEGYIK PORLASZTÓNÁL)
jó játszazodást kivánok
idióta szerelési megoldásokat. simán 3-ba elkell emelnie az elejét ha mész vele temposan.
Látod ezért nem sikerül minden esetben !
Ha ennyire füstöl a motorod akkor majd lassabban fogok menni, h ne kelljen leköröznöm a találmányod és meg van oldva a füstmentes motorozás