Minden km öröm volt vele. Nyolc országban jártam vele - Ausztriától Albániáig. Sok cihával - az útjaim sátrasak - feleséggel. Jövőre megint előveszem, a Kawa mellé.
Nem kell besértődni, de nem feltétlen a diplomád fog segíteni a feladat elvégzésében . Épp az az ilyenekben a buktató, h aki ért az elektronikához az nem ért a motor működéséhez, pedig ez csak úgy működik rendesen ha összhangban van minden .
Amit tervezel ahhoz laboratórium kellene, de minimum 1 fékpad, másképp nem derül ki mennyit ér valójában . Szerintem felesleges a sok időt beleölni, mert egy jól beállított moci patentúl működik a gyári gyulával is, a szarul beállítotton meg a csoda gyújtás sem segít ...
Persze nem kell megfogadni a tanácsomat, hisz úgyis mindig csak kötekedek
Nem nagy dolog, ha lassan mész tök mindegy milyen gumi van a gépen ...
Régebben az egyik Debreceni reptéri versenyen (talán 91-ben) ezt Rajmund is megcsinálta, csak ő látványosan gyorsan is ment .
Igaz az a beton világbajnok volt a tapadásban, ja és ott nem volt a pályán falevél meg szivárvány színű olajfoltok, de azért nagyon jól nézett ki kivűlről
A Debreceniek nagyrésze innen ismeri Rajmundot, ja meg a tornacipős "balhéból"
Hát nem akarom elvenni a kedved, de ez amit leírtál eddig az nem vall hozzáértőre a témában ...
Ez főleg annyit jelent, h kemény meló előtt állsz, mert ha nagyon akarsz valamit akkor azt meg tudod csinálni ! Persze amennyiben lehetséges, pl nekem ez a processzor vezérelte szikra hosszúság nagyon új infó ...
A gyertya hőértéket pedig marhára nem változtatod a szikrával, de nekem 8
Háj. Kedves mindenki. Kérdésem az lenne, hogy : hidegen indítunk egy RD 250-et azonnal indul de csak egy henger. Ha a szívatót rányomom akkor beindul a másik is. Bemelegszik minden ok. A bal henger az avétos. Lehet valami kissebb zűr vagy mivel az enyém ugyan ezt csinálta és generál lett belőle..... Ja, az ember (állítólag hidegen) csak úgy kézzel meglöki a berúgót és indul kompresszió? Enyém teljesen szar volt de azt biztos, hogy kézzel csak úgy nem lehetett volna indítani.
ami már bevált az nekem sose jó még jobb kell a magam módján lessz ott még más is pl egy mikroprocessor amivel belehet szabályozni a szikra hosszát, profilját, frekvenciális erősségét amivel lehet menet közben változtatni tulajdonképpen a gyertya hőértékét stb a többit ha kész lessz az f1-ben is valami ilyesmit használnak csak a mocskok nem árulják el mindent úgy kell kitalálni.
Úgy emlékszem, h a Nagy Laci kapott WIWA Rotaxot, nem tudom milyen vázzal de állítható volt a villahidja .
Akkor a gyuládnál az volt a baj, h nem lett kikisérletezve a megoldás és egyből a mély vízbe ...
91 környékén nagyban benne voltam a gyújtás kisérletekben, oszcilloszkóp-jelgenerátor, stb ... aztán többek közt sikerült csinálnom két induktív jeladóval elektronikusan szabályzott 180 fokos zárásszögű cuccot amivel jobb volt mint a gyári Trabival
Volt benne alkatrész bőven, a próba panelt fel szigszalagoztam a P20 vázra és próbálgattam az utcán
A haverok közben elindultak a hétvégén a Mátrába mocizni, gondoltam ott igazán ki fog derülni mit tudhat és elindultam magamban utánuk .
Hortobágy előtt már valamelik vezeték önállósította magát és meg kellett állnom . Pont jött Béke Atti a GSXR750-el és megállt, mondom menjél én úgy is lassabban megyek meg nincs semmi komoly gond, majd találkozunk fent . Ahogy felértem a többiek azzal fogadtak, h hallották Sokol rádiót szereltem a 20-asra és Hortobágy előtt már zenét hallgattam rajta
Még fent Mátraházán is forrasztanom kellett mert kilazultak a tranzisztorok lábai , de amúgy jót motoroztam vele .
Aki tudja milyen a próba panel az azt is tudja, h szinte kész csoda volt megjárni vele a Mátrát . Nekem is hihetetlen az akkori optimizmusom, de ez megtörtént .
Szaki, kicsit sem zavar, h ha a kompresszió bizonyos érték alá csökken akkor nem igazán indulnak be a mocik ?
Alsó holtponton pedig még attól is jóval kisebb a nyomás, tehát rossz az elgondolás ...
lehet hogy tudsz jobbat bár én azt mondom ha a cibor megy 190-et
az ypvssel akkor rossz az a gyujtás nem lehet. Ha az piros rd amid van már elektronokus feltehetően DX akkor annak még más a gyujtása az fix
nem huzza vissza mint az ujabb. Amibe belevágsz hát nem tudom
inkább tennék rá ypvs-ét ugy kompletta. Neked nem is versenyezni kell, a 160 hoz meg untig jó. Bár te tudod.
A pf126 akkor is csühögött mikor elosztós volt. Nem attól van, akkor mkp-k 10000-i csühögnének. A duplaszikrás hibátlanul műkszik. (guzzi TS 250)
De ha érdekel nézz utána a duc 77' (ex Hailwood) lucas rita gyújtásnak. Na azt én sem tom hogy működhetett, de ment.
Az ötvenediken magamra ismertem. ( 10 )
Amit tervezel ahhoz laboratórium kellene, de minimum 1 fékpad, másképp nem derül ki mennyit ér valójában . Szerintem felesleges a sok időt beleölni, mert egy jól beállított moci patentúl működik a gyári gyulával is, a szarul beállítotton meg a csoda gyújtás sem segít ...
Persze nem kell megfogadni a tanácsomat, hisz úgyis mindig csak kötekedek
Régebben az egyik Debreceni reptéri versenyen (talán 91-ben) ezt Rajmund is megcsinálta, csak ő látványosan gyorsan is ment .
Igaz az a beton világbajnok volt a tapadásban, ja és ott nem volt a pályán falevél meg szivárvány színű olajfoltok, de azért nagyon jól nézett ki kivűlről
A Debreceniek nagyrésze innen ismeri Rajmundot, ja meg a tornacipős "balhéból"
Ez főleg annyit jelent, h kemény meló előtt állsz, mert ha nagyon akarsz valamit akkor azt meg tudod csinálni ! Persze amennyiben lehetséges, pl nekem ez a processzor vezérelte szikra hosszúság nagyon új infó ...
A gyertya hőértéket pedig marhára nem változtatod a szikrával, de nekem 8
Ez csak 1,azaz, egy ötlet!
Akkor a gyuládnál az volt a baj, h nem lett kikisérletezve a megoldás és egyből a mély vízbe ...
91 környékén nagyban benne voltam a gyújtás kisérletekben, oszcilloszkóp-jelgenerátor, stb ... aztán többek közt sikerült csinálnom két induktív jeladóval elektronikusan szabályzott 180 fokos zárásszögű cuccot amivel jobb volt mint a gyári Trabival
Volt benne alkatrész bőven, a próba panelt fel szigszalagoztam a P20 vázra és próbálgattam az utcán
A haverok közben elindultak a hétvégén a Mátrába mocizni, gondoltam ott igazán ki fog derülni mit tudhat és elindultam magamban utánuk .
Hortobágy előtt már valamelik vezeték önállósította magát és meg kellett állnom . Pont jött Béke Atti a GSXR750-el és megállt, mondom menjél én úgy is lassabban megyek meg nincs semmi komoly gond, majd találkozunk fent . Ahogy felértem a többiek azzal fogadtak, h hallották Sokol rádiót szereltem a 20-asra és Hortobágy előtt már zenét hallgattam rajta
Még fent Mátraházán is forrasztanom kellett mert kilazultak a tranzisztorok lábai , de amúgy jót motoroztam vele .
Aki tudja milyen a próba panel az azt is tudja, h szinte kész csoda volt megjárni vele a Mátrát . Nekem is hihetetlen az akkori optimizmusom, de ez megtörtént .
Alsó holtponton pedig még attól is jóval kisebb a nyomás, tehát rossz az elgondolás ...
az ypvssel akkor rossz az a gyujtás nem lehet. Ha az piros rd amid van már elektronokus feltehetően DX akkor annak még más a gyujtása az fix
nem huzza vissza mint az ujabb. Amibe belevágsz hát nem tudom
inkább tennék rá ypvs-ét ugy kompletta. Neked nem is versenyezni kell, a 160 hoz meg untig jó. Bár te tudod.
De ha érdekel nézz utána a duc 77' (ex Hailwood) lucas rita gyújtásnak. Na azt én sem tom hogy működhetett, de ment.