az az inverter amit a simsonos fiu csinált az nagyon jó 1 baja van
hogy nagy, de egyszerü mint a bot. Probáltam több fajta jeladóval
más más értéküvel és mindegyikkel tudtam szikrát csiholni vele.
igazábol 8 pénz nem volt sok érte, A fix mágneses jeladobol meg van sok. Mondjuk a babettánál többre tartom, bár a pedroza motorja is azzal ment, de a szolnokiaknak nem jött be. Az a yamaha amit a brazil csinált a videon az hasonló gyujtással ment mint nekem van a pincébe, Fele suly mint az ypvs gyujtása,
Bár a legjobb at a hitachi ami a 350-esen van, a 3. szezont csinálta végig hiba nélkül, hála neked hogy megtekerted.
a dupla trafossal vigyázni kell mert érzékeny a levegő-benzin keverékre mivel az alsó holtponton is ad szikrát idő előtt begyújthatja a keveréket vagy visszalő a karbiba vagy a kipuffba és visszafogja a motort én most alakítom át az enyémet külön traffra de a tunningolt versenymotornál lehet más a helyzet.
Na ne szivass Le van írva a neve és a kommentátor is mondja, h Arpad Harmati !
A Lovas Pista (csöves) Kawával ment, és nem emléxem, h indiult volna kinti Pro Superbike-on !
Itt Árpi egy csodaszép Laaks OW01-est hajtogatott meg
Azért akárki nem tudja összelapátolni, akkor meg csak nem olyan egyszerű . Nálam is 20 e ft körül van a lélektani határ a szoc gépek gyujtásánál, kb 10 ezer a gyújtás alap (Trabi elektronikus gyula), és kb még 10 ezer mire kész a felfogatás meg minden .
Tudom van ettől jobb is, de nem jobb annyival mint amennyivel drágább ...
Ezt élő közvetítésben néztük, brutális volt ...
Az előtte lévőnek elszakadt a lánca, ha jól emlékszem .
Ezt a ruhát a haverom vette meg tőle, volt rajta luk rendesen .
Szegény Árpi inkább a bukásairól volt híres, pedig nagyon jól ment akkoriban .
Nincs benne semmyilen kinlódás, bevált dolog, pl a honda dio vagy mi gyújtása szériában iylen, meg még sok motoré.
Lehet kapni ehhez külön kis invertereket pár ezer forintért, a cdi egység sem drága, még a görbölő gyújtásu sem.
Jeladó szintén kapható, trafó meg úgy is kellene, de azt is lehet kapni pár ezerért.
Nyugi, nem kezdek vallatni egy hideg motort. Az meg, hogy mit állítottam,most jelenleg ok,tavasszal meg legalább nem fagy majd rá a kezem a szerszámra,ha utána kell majd álligatni. (hisz csak már ott tartanánk) Szilveszterre meg amúgy is napsütést jósoltak, legalább gurulnák egy óévbúcsúztatót.
Ha már itt vagy mi a helyzet a szabályok körül?
Ne legyen már megint a yamaha rd a fekete bárány!
Aha,Váradi Csabi követte el!
hogy nagy, de egyszerü mint a bot. Probáltam több fajta jeladóval
más más értéküvel és mindegyikkel tudtam szikrát csiholni vele.
igazábol 8 pénz nem volt sok érte, A fix mágneses jeladobol meg van sok. Mondjuk a babettánál többre tartom, bár a pedroza motorja is azzal ment, de a szolnokiaknak nem jött be. Az a yamaha amit a brazil csinált a videon az hasonló gyujtással ment mint nekem van a pincébe, Fele suly mint az ypvs gyujtása,
Bár a legjobb at a hitachi ami a 350-esen van, a 3. szezont csinálta végig hiba nélkül, hála neked hogy megtekerted.
Ezt a gyulát csinálta valamelik ampervadász földink ?
Ha jól tévedek...
A Lovas Pista (csöves) Kawával ment, és nem emléxem, h indiult volna kinti Pro Superbike-on !
Itt Árpi egy csodaszép Laaks OW01-est hajtogatott meg
Ki ez a Lovasi nevü úr?
Nem tudom hová tenni...
Tudom van ettől jobb is, de nem jobb annyival mint amennyivel drágább ...
Az előtte lévőnek elszakadt a lánca, ha jól emlékszem .
Ezt a ruhát a haverom vette meg tőle, volt rajta luk rendesen .
Szegény Árpi inkább a bukásairól volt híres, pedig nagyon jól ment akkoriban .
Lehet kapni ehhez külön kis invertereket pár ezer forintért, a cdi egység sem drága, még a görbölő gyújtásu sem.
Jeladó szintén kapható, trafó meg úgy is kellene, de azt is lehet kapni pár ezerért.
De amúgy nekem tök mindegy.