Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Boltba járós gép
http://youtu.be/d--Wp28OH_8
Hát hogy mi mennyit ér, azt igazából az mutatja meg, hogy végül mennyiért adják el :) :)
bonyolult szerkezet ,a párhuzamos jobban be jön!
Így van ez még Németországi viszonylatban is magas ár!
Egyértelmű, h nem ér annyit, főleg ha még hozzászámolod a VFR blokk árát, ami nélkül nem sokra lehet használni
biztos ha valakit érdekelne, akkor papírozná le,szerintem is angol rendszámú!
Én legutóbb patika állapotút 8000-ért láttam, de nem papírosat.
Persze erről meg kb semmit sem lehet tudni, ha már a kép sem valós.
Angol rendszámos magyar papíros?
Kép valszeg nem stimmel. :)
meg ne próbáld le foglak csekkolni holnap úgy is megyek sóskútra.
4000 ért lehet venni ,kedves magyar barátunk húzna rajtunk 1,5 millát!
Kellemes ünnepeket mindenkinek!
Meg veszem, a betonozás rá ér még.
Kis jókedvű mozi:
http://youtu.be/hd1KTkdW0k8
ausztiába 6-7000eu ért is van
Ezt nézzétek
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_rd500lc__rzv500-537998
9
Na végre ,már kezdtem aggódni ,hogy megfertőztek!
Vagyis Freddie is csak 1 évben nyert NSR -el (de duplán) mert előtte a 3 hengeres az NS500 volt !
A 90-es évek eleje másról sem szólt ...
83-tól kezdve - Freddie nyert vele kétszer (+a 250-essel), aztán Gardner és Lawson egyet egyet és aztán 94-ig, amíg ment a két amcsi klasszis csak futamokat tudtak nyerni . De kétségtelen végig ez volt a legjobb 2t 500 a VB-n .
Nem erre! Most gyakorlom,mert öregszem!
http://youtu.be/GvhVCzSm1fA Ennek jobb hangja van mint a karácsonyi misének!
ilyen videot?Én nem találtam!Tedd fel mégegyszer!
de nem is robogó, végül is a yamaha valamér abbahagyta a 2t
a vb mikor még fejlesztett 500 is volt 1-2 világbajnokj. Aztán leálltak a 250-nel is a 125 meg sose volt ütös, nem is foglalkoztak vele. Érdekes a kawa meg a suzi is Kivéve a Mang idöszakot sehol ase volt de a tandem az az áprillia rs elödjének tekinthető.