Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rg 400 at is az benne a poén h volt olyan amikor volt rgv400 blokkom és mito vàzam is egyszerre csak nem logikàztam ősze . Pedig az igazi vaddiszno lett volna.
Jó lesz ,tettek ilyenbe már RD500 blokkot is :)
Szia Zsolt ez lesz a tzr 3xv helyett :) kombinalom a kettőt
Szép nagyon én láttam élőben:)
Ha egyszer eladod szólj :)
Az enyém ilyen, csak a hátsó lámpa érdekel spejznek, másra nincs szükségem.
Az nincs
Nekem a hőfokmérő jeladója kellene
Van rajt egy lyuk ratyi a moci de van még hasznalhato cucc benne meg rendszamos
Engem a hátsó lámpa érdekelne, hogy milyen állapotban van, és mennyi az ára?
Kurvára nem sürgős, két éve így járok vele. Volt, hogy levakoltam, jobb nem lett, csak más. A legbeváltabb (fél) megoldás eddig az volt, hogy vékony filcet rögzítettem a csövek végére, és azon keresztül kapott valamennyivel kevesebb levegőt. Persze tudom, nem így kéne, de eddig elektronika nem akadt, valami meg kell.
Üdv
Első teló pár , fékmunkahengerekkel, sárvédővel mennyi lenne?
Gyújtásvezérlő doboz?
Fordulatszámmérő?
mekkmaster@citromail.hu
Utána nézek ,ha nem sürgős van egy RGV vj22 tuning manualom abban lekötik a solenoidokat ,más a tű és fúvókázás is
Neeem. A melegedési téma más volt, csak most már ez jött a képbe, hogy tavaszra bekarbulálnám, ahogy kell, dehát nem egyértelműek itt a dolgok.
Nekem VJ21 manualom volt, az nem írt különbözőeket, úgy emléxem. Viszont ez a motor, mire hozzám került, sok sebből vérzett már, többek közt szarrá kikoptatva az összes fúvóka, és állítócsavar nútja, úgy, hogy inkább intéztem másik kettőt. Ezek viszont az újabbakéi voltak, és ez a karburátor pár tökéletes állapotban van. Nem akarom a másikat visszarakni már.
Én sosem versenyeztem vele, de nekem inkább a hátulja tűnik túl könnyűnek. Nedves úton elég érdekes vele menni.
Janek! Abban a blokkban minden, ami számít, új. Most már túl vagyok azon a részén, hogy különösebben járatgatni kelljen, épp tegnap lett megkínálva azzal a fordulattal, amin szeret tartózkodni, és jobb, mint valaha. Eddig 12-nél valahogy elfogyott, most meg csak még jobban megőrül. Jó ez a mostani CDI. Nomeg gondolod, odaadnám neked a vázat, hogy beszennyezd egy négyütemű motorral? Szentségtörés.
Piros motorral ki az az ááálat?
P20R DAni?
Milyen lesz a tavaszi nyomvonal, van már terv-rajz-elbeszélés?
Ma hallottam,ha minden igaz,jövő tavaszra, 600m.-rel meghosszabbítják a Rabócsi ringet! 2014-re pedig 4000m.-nél többre tervezik...
http://www.motorosnap.atw.hu/
YAMAHA RD 350 Ypvs alkatrészek és papiros váz eladó
31 K 1988 as a motornak régi kétlapos zöld forgalmija és rendszáma van , adásvételivel eladó tehát bármikor lehet vinni átiratni
Sanyi! Bammeg! Ez olyan pálya hogy a pap rajtoltatott titeket?!
Amúgy, jól mész!
kistraktorral megyek ahogy olvasom nekem is van esélyem 65-óta egyfolytába ketyeg és soha nem kell szerelni lassú de stabil.
na látod ide nem még véletlensem.
Hát nem hiszem de egy kérdést megér. Meg fogom kérdezni. Különben tényleg gyors. Korlát minden nagyobb kanyarban, kresztáblák, belógó bokrok, magyaros kátyúk, öles fák és hosszú dombok, a végén nagy lejtő éles kanyarokkal. A belső vidin 1.01 nél olaj a pályán.... csak ne lenne annyira rövid. Több MAMI-versenyzőt is elhívtam idén nagyon élvezték. Profi oklevelek,( azonnal fotóval! ) díjak, pia, kaja, nők. Különdíj a pálya csúcsért....persze Dani. Kérem nem félre érteni a képeket csak kedvcsináló! Ja ők rendezik a 6 órást is.