Gyárilag különböző méretű,de ha nem mész vele állandóan teljes gázon akkor egyformával sem szabadna melegednie,egyébként az rs aprilia ugyan az a blokk,a szervizbe megmondják!
A picsába, akkor úgy jártam ezzel az RGV vázzal mint Rossi a karbonvázzal Na nem baj, úgyis lassan akartam menni vele
Amúgy nem az eredeti "konfekció" futóművét akarom bele rakni, attól sokkal jobbat rakok bele, sőt ha sikeről kifogni akkor még attól is jobbat
Na meg van a 3. elmélet amikor egyformák a fújókák !
Az első elméleted a speciálokra vonatkozik, azoknál csak ilyenről tudok, persze ez nem zárja ki az ellenkezőjét sem
A lényeg, h amilyen egyszerűnek tűnik ez a 2t, legalább olyan szar az egész ...
Szeva
2 féle elméletet alkalmaznak a gyártók
Az alsó henger ami a hidegebb nagyobb főfúvókát és jetet igényel ,a másik elmélet hogy a felső henger ami a melegebb hűteni kell ezért tesz nagyobbat fő és jet -ből is ez gyártóspecifikus ,ezért van javítási utasítás
A régi VJ21 Rgv -nincs pótlevegő solenoid,csak a Vj22-n de ne bonyolítsd egész más a 2 karbi jó az úgy ahogy van A solenoidokat azért kapcsolgatják mert azzal változtatják szegényítik ill dúsítják a keveréket fojtószelep állás ,fordulat és talán hőfok függvényében is
Köszi. Ha már így benne vagyunk. Nekem az elsö generációs motoron (32-es)a második generációsnak (34-es) karburátorjai vannak. Ezen a motoron viszont a Jetnek nincs vezérlése. Nekem viszont jó lenne egy ilyen frekvenciavágó, vagy mi a fene elektronika hozzá, az alábbiakban ábrázolt formában. Tudna valaki ilyet szerkeszteni, vagy valakit, aki mindezt összehozná nekem? A szelep megvan, csak elektronika kellene...
Nakösszépen, ilyen a tökéletes gép ?
Elfelejtetted kikötni, h ha véletlen találnál céerötszázat és ki mernél ellenem állni akkor előtte kérsz 1 órát karburálásra
Többiektől elnézést, csak viccelek !