Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem megy vele nagy gázon akkor beköpi a gyertyát, de ha nagy gázon megy akkor megakad ...
Nakösszépen, ilyen a tökéletes gép ?

Elfelejtetted kikötni, h ha véletlen találnál céerötszázat és ki mernél ellenem állni akkor előtte kérsz 1 órát karburálásra

Többiektől elnézést, csak viccelek !
Gyárilag különböző méretű,de ha nem mész vele állandóan teljes gázon akkor egyformával sem szabadna melegednie,egyébként az rs aprilia ugyan az a blokk,a szervizbe megmondják!
A picsába, akkor úgy jártam ezzel az RGV vázzal mint Rossi a karbonvázzal Na nem baj, úgyis lassan akartam menni vele
Amúgy nem az eredeti "konfekció" futóművét akarom bele rakni, attól sokkal jobbat rakok bele, sőt ha sikeről kifogni akkor még attól is jobbat
csak az MC21 től felfele keresgélj:)
Meggyőztél, akkor keresek ócccóóóó NSR vázat is, amúgy is van még tartalékban "bőven" kihasználatlan RMZ450 blokkom, jut abba is
Na meg van a 3. elmélet amikor egyformák a fújókák !
Az első elméleted a speciálokra vonatkozik, azoknál csak ilyenről tudok, persze ez nem zárja ki az ellenkezőjét sem
A lényeg, h amilyen egyszerűnek tűnik ez a 2t, legalább olyan szar az egész ...
banánossal mentem.Amúgy köpi mindenki,akinek csak volt,hogy takarítsák el az udvarból.Főleg ha ültek NSR-en
Úgy meg aztán főleg!
És nehéz mint a sár
Amúgy melyik vázra gondolsz ? A banánkarosra vagy a régebbire ?
Szeva
2 féle elméletet alkalmaznak a gyártók
Az alsó henger ami a hidegebb nagyobb főfúvókát és jetet igényel ,a másik elmélet hogy a felső henger ami a melegebb hűteni kell ezért tesz nagyobbat fő és jet -ből is ez gyártóspecifikus ,ezért van javítási utasítás
A régi VJ21 Rgv -nincs pótlevegő solenoid,csak a Vj22-n de ne bonyolítsd egész más a 2 karbi jó az úgy ahogy van A solenoidokat azért kapcsolgatják mert azzal változtatják szegényítik ill dúsítják a keveréket fojtószelep állás ,fordulat és talán hőfok függvényében is
Blokk nélkül is ?
Úgy tolja az orrát,hogy megőrülsz tőle.
Még én sem írtam le a tutit : Add el nekem ocón a vázat, a blokkját meg bontsd el mert 1 kalap szar az egész, csak a baj van vele
A felső=hátsó melegebb az rendben, de akkor hová kér nagyobbat, ez nem világos nekem ..
szerintem egy mind1,ha tudjuk miről van szó.Aki nem tudja annak meg azért mind1
És akkor még nem írt jobbosról, meg balosról. De Ő érti, meg énis, sőt szerintem még Te is.
Először első-hátsó hengert írsz, most meg felső-alsót, de akkor most mék melik ?
Kinek a pap... V2 2t nem olyan sok van, nekem ez jutott. Az elvük viszont szinte azonos, azért kérdeztem...
A hátsó henger többlethűtésigénye miatt. Szerintem.
Én úgy emlékszem mechanikus Jet van rajta.....Bár nem foglalkoztam sokat RGV vel,aki ismer,tudja miért.
A cső is más, a szívócsatorna hossza is, és a felső henger mindig melegebb leárnyékolja a hűtő.
A baj az, hogy ez így szabályzatlanul most a szó szoros értelmében fék-levegő.
Ha jóltom a féklevegőt szabályozzák szelepekkel.
Köszi. Ha már így benne vagyunk. Nekem az elsö generációs motoron (32-es)a második generációsnak (34-es) karburátorjai vannak. Ezen a motoron viszont a Jetnek nincs vezérlése. Nekem viszont jó lenne egy ilyen frekvenciavágó, vagy mi a fene elektronika hozzá, az alábbiakban ábrázolt formában. Tudna valaki ilyet szerkeszteni, vagy valakit, aki mindezt összehozná nekem? A szelep megvan, csak elektronika kellene...