JRC-Atisrace,vagy GI, vagy aki még komolyabb 2t spiller itt! Létezhet olyan, hogy az RGV-mben gyárilag nem egyforma fúvókák legyenek a két karburátorban? Átszoptam vele egy idényt, nem egy dugógarnitúrát vágott gallyra. (mindig csak felső henger) Végül is az egész motort elvitettem azzal, aki felújította a hengereket, meg a főtengelyt. Amióta hazakerült, nincs vele gond, viszont szöget ütött a fejembe, amit a szerelő mondott, "egyforma fúvókák vannak benne, és ez nem tesz jót neki". (ja,,, végül is a CDI-t kellett kihajítani belőle,mert az egyik hengernél nem szabályozta le az előgyújtást) Szóval, a kérdés,,, tényleg különbözőeknek kell lennie a fúvókáknak?
Köszönöm. Örülök neki, hogy tetszik. Hát vannak benne jó régi dolgok is, amikor igazán gyerekcipőben jártam etéren.. lehet most is csak egy számmal nagyobb, de hát az sem szégyen. :)
Csináld újra légyszi, a pirosbetűset olvasd el. Aztán pár percen belűl aktiválom kézzel, mert még egy darabig itt vagyok, ha be nem alszom.
Sajna tényleg így csinálom, mert inkább így, mint fórumot takarítgatni ezerrel.
Üdv
VAnnak eladó Yamaha RD 350 YPVS 31K alkatrészeim Kizárólag váz és futómű cuccok (blokk és elektronika nincs)
VAN MAGYAR FORGALMIS RENDSZÁMOS VÁZAM ADÁSVÉTELIVEL TEHÁT FORGALOMBA HELYEZHETŐ MŰSZAKIZTATÁS UTÁN
Csak azt tudnám miért ?
Ez sportmotornak lett tervezve, nem pedig olyannak amit alapjáraton járatsz . A kétté amúgy is nagyon "szereti" az alapjáratot .....
Látom nagyon kenitek ezt a 2 t témát