Nem tudom hogy lesz-e lc-m valaha,jó lenne de mióta meg van az ypvs az óta nem használtam. Az lc 350 kipörgött hátszéllel 170-ig (100ig agresszív az is) az ypvs-el 5-be mentem 195-t.
már én is igy csinálom mert anyagtakarékosabb is ,szép kupos könyököt csak fujni lehet. mivel hegedáltad a co erre nem jó.
Ha vastagabb a varat ott gyürödik. a szabónak meg rozsdamentesböl csinálták nagyon szép.
kormány szektorok, első futómű. komplett váz, és blokk elektronika, első futómű, dupla tárcsás első fék, műanyag oldaldeknik, farok idomok, ülés, segédváz, blokk darabokba, stb.....
tartsd meg őket,aztán majd lassacskán vásárolgatok,ahogy a pénzemből futja és ha van belőle eladó nekem az oldalidomok és a faridom is kuka,mert deformált meg le vannak törve az alsó kis fülek is,a bal oldali ülés zár is egy jobbos,amit befelé fordítottak és le flexelték a kiálló részt. Milyen alkatrészeid vannak Cibor?
Akkoriban is laktak ott ismerőseim itteni környékről ( meg most is laknak) csak nekik a szabadidő úgy telt, h vettek haskát a feka negyedben és onnantól már nem számított semmi
Inkább egyedül csavarogtam ha rászántam magam . Lyonba többnyire azért mentem mert onnan indult a TGV (pálya), 2 óra alatt tette meg az 500 km-t Párizsig úgy, h még megállt Dijonnál
Egyébkén nekem jobban tetszett Lyon mint Párizs, igaz nem sok helyen voltam egyik városban sem, de Lyon akkor is beszarás király hely !
Mocival izgalmasabb lehetett odáig menni, saccra vagy 1600 km ...
Helló
2 tábla lemez és kb 10 cső ,de sose lesz olyan mint szeletekből ,ugyanis a ha meredek a kúpszög és nagy az átmérő akkor az egyenes találkozásánál mindíg megtörik akár milyen rádiusszos az átmenet :) Ezért
Én úgy csinálom mostmár ,hogy könyök fújt a kúpok szeletekből :)
nekem ypvs műszerfalam volt és azt elcseréltük a ciborral,kaptam érte egy lc műszerfalat,amibe nem volt fordulatszám mérő és szerezni sem tudott hozzá,úgyhogy fordulatszám mérő nélkül használtam,de már jó lenne szerezni bele.
Van ez így :)