Értem ! Nekem ebből annyi a tanulság, h akkor jobb a 600-as, azzal 2p környékén megy 2 haver is akiket innen a lakótelepről ismerek .
Igaz a súlya nekem sem tetszik, de azt legalább nem kell minden mocizás előtt órákig karburálni ...
te jani te egy fsza gyerek vagy birlak is csak nem ezzel kéne itt foglalkozni. itt a hideg ha nincsmit csinálni vagy nincs kedv csinálni akkor rögtön karatézunk. Azt hinném hogy csupa nyálasszáju tinédzser van a gép elött aztán majd mindegyikötök a nyugdijazás elött áll.
Gyuribá, amit én linkeltem az nem hülyeség !
Nem kötelező végig nézni, csak nem árt .
Ezzel többek közt arra akartam utalni, h ez motorosdi csak játék, csak plusz lendületet adó életérzés a hétköznapokhoz, az élethez amik tele vannak kibaszott szemétségekkel és hazugságokkal ...
Többek közt az "oszd meg és uralkodj"-al .
"Mi" meg többnyire semmiségeken vitázunk
Kb úgy ment,mint az enyém,lehet jobban(ez a sima 250 mérés amit mutatott)azt 2.05.4 alatt vittem végig a hungaroringen.A 400 as pályacsúcsot egyébként egy R-es!(ha tudjátok mi az)ZXR 400 tartja 2.05.131-el
Én 70-re saccolom f.tengelyen, egy, rommá tuningolt 250-es simán lehet is annyi, ráadásul ez nagyobb CC ha jól tudom .
Fasza, de meg kellene nézni mit fut a 402 méteren, ha már nem körözöl vele a pályán .
Elnézést! Ez az RD fórum?
Használt motor ügynök vagyok!
Ajánlatom a következő!:
Yamaha TZ 750 OW 31 valakinek, 11.780.000.- ért?
(De van,42.000 €.-ért is!) http://suchen.mobile.de/fahrze...
-Ha eltalálnák a lottón a számaimat....
Akkor értem már miért mondta a Jana ,hogy a keréken a lényeg !Mert ebből a 60 ból ami keréken van ,a főtengelyen bármennyi lehet a korrekcióktól és a hajtáslánc veszteségből adódóan beállítástól függően.Ezek tudatábam 60le keréken akár 66-72 is lehet főtengelyen ez pedig szerintem nem rossz .A gyári 40-(MC28) illetve 45( MC21) főtengelyenhez képest
Ha nem csak felületesen figyelnél akkor látnád, nem egyvalaki tolja itt a 4t krosszt ... De mivel biztosra veszem, h rám céloztál ezért csak annyit mondok, h az általad képviselt hamis értékrenddel nem itt kellene moralizálni ! Van elég fórumod, rakjál ott rendet !
Amúgy is csak példának hoztam fel az egészet, mert ez a dolog sajnos működik, ezek tények, még ha egyesek nem is tudtak róla eddig akkor is ...
Nem ide vágó téma, de mindannyiunk életét érinti és nem árt végignézni , érdekes nagyon :
látom sok elektromos összegyült a csapatba, bár lehet a Pista berágot azt az rd forumot is kitörülte a gépböl. A 2 hengereseknek
a figyelmébe ajánlom ezt a gyujtást ez valami dt rd 125 80ccm mes dolog rém egyszerünek tünik a kup is jó de nálam gebasz van nem ad szikrát rugásra pedig minden értéke jó . probapadon/esztergába csak nagyon alacsony fordulaton, pedig bontoba 20 körül megvolna és talén a vapénél jobb.
Annyi ló jött elö az elöbb hogy mindenki szétszaladt
a video yuotube yamaha RD350 electric ignition
Igaz a súlya nekem sem tetszik, de azt legalább nem kell minden mocizás előtt órákig karburálni ...