Szép lapos a görbe, nem is gondoltam volna ilyen szögekkel .
Látom 12 e-ig dolgozik, és mostmár értem miért nem használod ... ezt két hetente újítgathatnád ha rendesen minden nap meghajtanád
A kipun az a barna rozsda ?
Látod okostojás még a versenyző is a 2t választaná pedig csak 250 es,idézem"mégis van erő" gondolom nem azért mert 4t olyan izgalmas, de talán te neki is meg magyaráznád a hülyeséged!http://www.youtube.com/watch?v...
A fújt cső fújás utáni állapot ,nem referencia ,pont ezért írtam hogy a könyököt jó szerintem fújni ,de mindegy geometriailag kivitelezhetetlen a nagy átmenet,ha kipróbálod meglátod .És a hatásfoka a te valóban szép csövednek kis kúpszögekkel kis átmérővel valóban kérdéses ,a szeletelt csövet pedig TRK "csak hegesztette" de amúgy együtt próbálkozunk általában csövezni :)
:)
Nyilván, csak pár dolog nem világos számomra. Pl ott van az a szelvényes cső, ami mondjuk awival tök korrekt módon meg van csinálva, egy szó nem érte. Nem is értem, hogy a fújás kapcsán hogy jött közbe.. Mégis jóformán sértődés van, mintha bárki kifogásolta volna TRK kollega munkáját.
A másik ami számomra nem világos..
Jakab úr elvileg a fújásnál végigpróbált mindenféle hegesztést, mégis egy nem túl jól sikerült, hegesztés szempontjából legkevésbé alkalmas co pöttyögetett darabot tesz ki "referenciának".
Nem mintha bajom lenne azzal a csővel, lehet hogy amiket én csináltam geometriából vagy egyéb okokból fele annyira sem működtek jól, mint az a darab. Erről nem is szeretnék vitát nyitni, ha kell elfogadom, hogy ránézésre az én csöveim kalap szart érnek, ha kell róla papír aláírom. De hogy a kivitelezés elött térdre kell boruljak.. na azt azért elvárni nem kéne, már elnézét.
Én tisztelem JRC munkáját, minden elismerésem. Kivitelezésben próbáltam segíteni, elmondtam a tapasztalataimat, segítő szándékkal tiszta jóindulatból, de ezt a csúsztatást... na ezt inkább kihagyom.
Na mindegy, lehet sok volt a sör, vagy túl sok gond nyomaszt, nekem nem áll össze a kép.
Ilyen ez a fórumozás, mindenki próbálja valahogy kifejezni a saját "profizmusát" , ez alól én sem vagyok kivétel, csak én ezt sokakkal szemben el is elismerem
Szaki ! Ehhez hasonló csövek (azokon rövidebb a könyök, tudom ez nem 125-ös) olyan 125 speciálokon vannak amik 14 ezer felett dolgoznak . Egyszer nagyon megnézném mit muzsikál pályán valamelyik találmányod ...
Csak tudni kell pár lényeges alap mondatot franciául és sosem tévedhetsz el kint ...
Minden logikusan ki van táblázva, buszmegállók többségében város térkép, a rendőr szivesen segít, sőt még az emberek többsége is .
Csak el kellett volna menj Lyonban 1 Ofice de turism-ba és minden értelmes programot megtudhattál volna, nevezetességeket amit érdemes megnézni, mi merre van, bármit . Tabac-ban árulnak város térképeket, bár manapság már ott a GPS ...
Sok felé jártam de sosem tévedtem el, egyszer Orleans-ban fordult elő, h párszor rossz irányba indultam el mert a buszmegállóban fordítva volt felrakva a térkép és minden fejen állt, egyébként is elég hülye elrendezésű az egész város
A vonatozás is király és egyszerű, egyedül a havi "rendszerességgel" tartott sztrájkok voltak bosszantóak, volt mikor fél napokat ott hegesztettem az állomásokon
majosháza nekem messze van már,meg csak a fordmérő kellene,nem kell komplett műszerfal. Gondoltam megkérdezem suzut hátha neki van csak az.
A műanyag oldaldeknikért,farokidomért és ülésért kb mennyit kérnél külön külön?
Látom 12 e-ig dolgozik, és mostmár értem miért nem használod ... ezt két hetente újítgathatnád ha rendesen minden nap meghajtanád
A kipun az a barna rozsda ?
Pl egy krosszpályán egy 250 4t-t beraksz 3-ba, és végignyomod vele a versenyt, próbáld meg ugyanezt egy 125 2t-vel.
Mikor a 2t-vel jóval hamarabb elfáradsz.
A 2t romantikus romantikus, de ma már nagyon jó 4t-ket gyártanak, ez tény.
A 2t ritka körülmények között lehet előnyös, pl extrém enduró, a minusz pár kg, és az alapjáraton, kis fordulaton visszahűlés miatt.
Amúgy meg olyan mint az alma meg a körte, vagy a szőke meg a fekete, szóval fölösleges a vita, főleg ilyen hangnemben.
Nyilván, csak pár dolog nem világos számomra. Pl ott van az a szelvényes cső, ami mondjuk awival tök korrekt módon meg van csinálva, egy szó nem érte. Nem is értem, hogy a fújás kapcsán hogy jött közbe.. Mégis jóformán sértődés van, mintha bárki kifogásolta volna TRK kollega munkáját.
A másik ami számomra nem világos..
Jakab úr elvileg a fújásnál végigpróbált mindenféle hegesztést, mégis egy nem túl jól sikerült, hegesztés szempontjából legkevésbé alkalmas co pöttyögetett darabot tesz ki "referenciának".
Nem mintha bajom lenne azzal a csővel, lehet hogy amiket én csináltam geometriából vagy egyéb okokból fele annyira sem működtek jól, mint az a darab. Erről nem is szeretnék vitát nyitni, ha kell elfogadom, hogy ránézésre az én csöveim kalap szart érnek, ha kell róla papír aláírom. De hogy a kivitelezés elött térdre kell boruljak.. na azt azért elvárni nem kéne, már elnézét.
Én tisztelem JRC munkáját, minden elismerésem. Kivitelezésben próbáltam segíteni, elmondtam a tapasztalataimat, segítő szándékkal tiszta jóindulatból, de ezt a csúsztatást... na ezt inkább kihagyom.
Na mindegy, lehet sok volt a sör, vagy túl sok gond nyomaszt, nekem nem áll össze a kép.
Minden logikusan ki van táblázva, buszmegállók többségében város térkép, a rendőr szivesen segít, sőt még az emberek többsége is .
Csak el kellett volna menj Lyonban 1 Ofice de turism-ba és minden értelmes programot megtudhattál volna, nevezetességeket amit érdemes megnézni, mi merre van, bármit . Tabac-ban árulnak város térképeket, bár manapság már ott a GPS ...
Sok felé jártam de sosem tévedtem el, egyszer Orleans-ban fordult elő, h párszor rossz irányba indultam el mert a buszmegállóban fordítva volt felrakva a térkép és minden fejen állt, egyébként is elég hülye elrendezésű az egész város
A vonatozás is király és egyszerű, egyedül a havi "rendszerességgel" tartott sztrájkok voltak bosszantóak, volt mikor fél napokat ott hegesztettem az állomásokon
A műanyag oldaldeknikért,farokidomért és ülésért kb mennyit kérnél külön külön?