Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez ki van köszörülve!
na most ezt mind ki kéne köszörülni, a hosszvarrat nem is igen érdekes ha belelóg belül de ez a sok kereszvarrat nem elönyös,
én ha erre vetemedek akkor darabonként hegesztem ha van segitség akkor lekalapálom a varratot ha nincs akkor köszörü és jöhet a következő.Sok munka az biztos.
szia, igen-igen arra gondolok;)
Mc 21 -ből könnyebb felszabadítani az erőt a Mc28 -csak legenda
Vagy a power nyitás :) pontatlansága
Nem a diagrammon hanem ha kiszámolod
nézd meg mégegyszer a görbét ps van irva teljesitménynek,
nem tudom hogy számolják de szeretnéd ha 60 kw lenne az biztos.
A görbe szerint is van benne has a teljesitmény csucs elött az pedig cső. Ne vedd basztatásnak csak tapasztalat.
ha kg-ba adja a nyomatékot az le ha nm akkor kw-t. A nyomatékot
meg nem befolyásolja a fötengelyen lévő suly, de egyébbként hasonló sulyu gyujtás van rajta mint a pályán.De ki mondott ilyet? Egy hátsókeréken mért teljesitményt minden pad sztem fötengelyre számitja vissza.
Jó nagy a csalás lehetösége mert 4-be biztos többet emel. A ftengelyen mérésnél ez nincs azonos az áttétel, Lehet rövidebb lkeró elöre kisseb gumi stb. Nem vagyok elájulva a hondátol volt
1 Mc21 banánvillás, ugy ment a race 250 yamaha is.
A gyári adat az mc28-ra 40ps 8000 3,3kg vagy adnak 45ps 9500
ez a tuti ajapo szabvány szerint. A féllengökaros állitolag kártyacserével tudott 60 ps is. mAJD AZ ATISRACE MINDJÁ MONDJA
lecsokám tudom utálod a janit ö is le fog állni neki is van rmz forum,
csak hát ilyen tudomásul kell venni de ha visszaolvasol néki is javasoltam.
Egyébbként mi a helyzett a szabályokkal?
Igen csak a 43 KW nem PS
Azt hallottam főtengelypaddal is vigyázni kell leveszed a lendkereket és már is többet mutat a szögsebesség ingadozás miatt .Ez nekem a keréken mért teljesítény DIN -be
De majd a szakértők kielemzik
az is lehet jövöre én is menni fogok balassán motorom van elég,
de minimum 20év forod van ha nem több. Legalább én odatolok
egy vagy 2 motort amit csinálok. De érdekelt vagyok valamilyen formába, de még ezeken kivül is van 2-tö amit az elején én raktam össze. De te?
Öööö, melyik rakétám?
remélem egyszer össze áll a rakétád ,és akkor még nézőnek sem mernek kimenni 4t vel !
Ezt elbasztam elnéztem nem rm elismerem,de te is ismerd el ,hogy a 400 4t kategóriát azért vezették be, hogy legyen esély a 2t ellen,és ha visszaolvasol a fórumban azonos köbcentiről volt szó!üdv!
Azért, így felületesen beleolvasva is furcsa, hogy nem azt állítod le aki tolja itt a 4T crosst, hanem azt aki a 2T-t isteníti.
Mindezt arra hivatkozva, hogy van cross fórum.
Na mindegy, te vagy a főnök.
Kicsit félreérted te nekem ilyet nem mondhatsz,1 mert nem te vezeted a motorod,2 itt arról van szó ,hogy melyik megy a jobban,én azt vállalom ,hogy húzunk egy vonalat és lenyomom,a motorodat meg a janek ét is mért kéne ahhoz balassa?
egyébként már rájöttem utólag kb évek múlva ez azért volt és van a mai napig mert túl sokáig laktam stuttgartba és görcsösen ragaszkodom a jó alaposan kipróbált bevált dolgokhoz legyen az bármi kalandnak jó volt mostmár csak jó nagyokat nevetek magamon.....meg más is....
azt megnézném a gyárba volt as1 samuráj azzal mentem.
majdnem vettem egyet az ebayrol de tul sokba lett volna.
abba kéne hagyni ezt a porkavarást van krossz forum ott vitázzaton
itt 2hengeres 2t motorokkal foglalkozunk.
Nem csak nézönek kell lenni balassán tolj már oda egy yamahát vagy p20-at azt mutasd meg mit tudsz. A jani legalább egyszer elindult esöben slickel és végigment egy versenyen.
Átszámolja fötengelyre , de a 3,9kg 11000 az 43ps+ a veszteségek
ez hogy 60ps. A mi mérésünknél 1 hengernél 2,15kg *9500-nál
az csak 20,5 le erre jön a veszteség légnyomás pára hömérséklet
a pad vesztesége ez 4-6 % akkor is 20,5*1,06= 21,6 le. Ez hogy van. Gecsei biztos tud választ adni.Ami azért tény hogy a 350es gyári mérés és a levegös 350közel azonos vezérléssel hasonló értékeket ad .
a keréken mért teljesitmény az elég csalóka, de erröl a GI többet tudna mondani hisz ilyen fékpadokkal foglalkozik nap mint nap.
Az igazi a fötengelyen való mérés, a változtatások ellenörzésére viszont kiváló.
nem basztatni akarlak de a 250rd ettöl többet emel 2000 lejjeb a vékony
hosszu csövel 28 karbival a szük felömlövel. Nem volt nálunk cél hogy szétforogjon a motor bár forgathatnánk többet is de minek,
nagyon rövidek a pályák