ezek nem mérvadoak, van hozzá a motoron minden. Ha jól emlexem itt mindenki utcait reszel az meg ezektől jó le van maradva
má teljesitménybe nem tartóságban
Egyébként a hozzászólást nem találtam meg. Visszalapoztam.. de meg is mondom őszintén, kicsit feldúlt vagyok mostanában. Bár pár perce ért azért egy kis pozitív dolog.
Ő, ezen multkor kiakadtam.. Mikoris ugye szar volt az oldal, hogy egy leírást elolvassunk, mert be kell hozzá jelentkezni. Mindezt egy olyan oldalról kaptam kritika gyanánt, ahol szintúgy kell felhasználó, jelszó. Továbbá volt felhasználója is.. az, hogy elfelejtette a jelszót.. hát most mit tegyek. Sajnos nem tudom én sem tökéletesen átszabni a jogosultságokat.
Regisztráció meg még mindenkinek sikerült elsőre, aki elolvasta a piros betűt. Az pedig inkább legyen ilyen, mint naphosszat spambotokkal kínlódjak.
Sajnos ez van.
direkt azért csinálod hogy ne tudjanak bemenni a forumodba,
tán változtathatná rajta hogy bárki olvassa irni meg az irjon aki be van jelentkezve.
Titkos ez mint az államadóság,.
Remélem a linkek bejelentkezés nélkül menni fognak, ha nem akkor majd javítom, csak az elérési útjuk sem egyszerű.
De van még jópár jó fotó a galériámban.
Igen ,az a pad az teljesítményt mutat. Igaz fékezése nem örvényáramú, mint a maiaknak. Erőmérőcella helyett egy mérleg van, de attól még tökéletes. :) Arra lenne nagy szüksége még sok embernek :)
az igy készül videon látható hogy a nándi ott eléggé kitartja a sulyt meg a fordulatott , és az petró 1gyik hengere, ami nem is a legerösebb de az alap megvan tovább lehet tolni. Ha azt veszed alapul általában a gyárakban a motorok teljesitményét ehhez hasonlóan fötengelyen állitják, még az f1 is. Nyilván ez a pontos mérés alapja.
Hozzáteszem egy inerciabeli változás nyilván észrevehető menetteljesítményben is. Holott egy dekával nem emel nagyobbat, azaz teljesítménye egy fikarcnyit sem változik.
Persze nem mintha egy szoftver konstans változtatással bármelyik pad annyit mérne amennyit akarunk.
A kerékről a főtengelyre visszaszámolt pedig csak szimplán *1.20 vagy amennyit kigondoltak a szoftver készítői, későbbiekben beállítottak.
Igazán hiteles mérést csak fékgéppel lehet végrehajtani, ezt lesúlyozni. De még ott is nagyon nehéz a szabályzást úgy belőni, hogy a fordulat egy ponton maradjon. Mert egy kicsit jobban ráfékez a gép és máris jönnek az extra lovak. :)
Amikor mértük a Jana megkérdezte mire vagy kíváncsi mennyi van a keréken valójában nem ? Mondtam igen! Gondolom akkor a görgő fordulat és rajta ébredő nyomatékból vagy erőből számol a DyNo pad nem tudom de ennyi van a keréken az biztos .Nem tudom milyen korrekció kell de 32 C nem volt előnyös az biztos .Majd megkérjük Lecso-t elemezze ki : A Jana azt mondta jó erős mehetne a SSP 400 -ba
nem tz csak mezei rd, mami kupás, de ettöl függetlenül kb azt tudja
mint talán a tz kiss különbséggel de a görbe az uaz. Azt azé nem tudom hogy minek kell tulforgatni a motort semmi jelentösége nincs pláne utolsó fokozattba ott már vagy elviszi vagy nem az már csak áttétel kérdése . Sehol nincs 7 km egyenes a pályán. Az utcai harc meg nem érdekel ott hogy 60-70le ma már nincs mérhető értéke a 200 lovas motorok miatt
Nem, az nem főtengely pad kérdése.
Azon múlik, hogy inerciából számolja-e vagy pedig fékgépes, erőmérőcellából jön-e az érték.
Az inerciás padok (tehát ahol csak egy felfutást mérsz, nem kell kitartani) az gyakorlatilag csak összehasonlító mérésre jó.
És tény és való, hogy az inerciabeli különbségek itt meghazudtolják a mérést (lendkerék, kuplung, főtengely könnyítés)
má teljesitménybe nem tartóságban