Elég a 250 is az meg van sok havernak,oda adják bár mikor,az egyenesben az is lenyomja,csak kanyargós pályán nyerne a 4t vel mer alulról jobban kigyorsul,a 2t nek fordulat kéne de annyira nem tudod húzni mert odavág,de itt arról van szó ,hogy melyik megy a jobban,egyenesben a 250 is lenyomja mint a sza..t !
rgvzoli, vs rgwzoli nem vagyunk egyformák. Mikor anno csináltam a nicknevemet, bosszankodtam is, hogy mi a f@szért nem hagyja, aztán rájöttem. Most meg már te is. Szóljál Haraszti kollégának, helyettesítsen egy kör erejéig.
Rendben, akkor leírom nagyon tömören hátha úgy érthetőbb : Nem érdekel mit hisztek, hozzátok a 250-es vagy 500-as 2t szarokat és mutassátok meg mit tud a 450 ellenében !
Szerintetek nem mentem még CR 500-al, meg nem versenyeztem már ellene ?
Amiről itt ábrándoztok azon én már rég túl vagyok .
Nem kell a duma - Just do it !
zolika ez nem simo a japok egyenes fejlödésében szepet játszott a ftárcsa és egész jókat csináltak de hogy miért hagyták abba az talány és jó teljesitménnyel
szájkarate az egész szar idö van semmihez nincs kedv,
de az rd már böven 20év felettiek, némelyik má 40éves
azt ha jol van összerakva megy mint a mint a mérgezett egér.
janek, kavarod a dolgokat. Ami Villopotoekat illeti kiragadsz peldakat. De ha nem is, akkor is palyaja valogatja. A modern motokrossz sokkal inkabb a futomurol es az emberrol szol, mintsem a motorerorol. De akikkel itt vitatkozol ugye nem errol beszelnek. Sokkal inkabb a hetkoznapi osszevetesrol. A parasztkrossz: Kimegy a paraszt a hatarba es a szantasban meg az erdei uton huzza, mint a paraszt es ha jon a tocsa kapaszkodik, mint a paraszt es ha elmegy az eleje a kereknyomban, akkor tiplizik olyat, mint a paraszt. Namarmost ez motorero mufaj. Huzni az egyenesben. Es kotve hiszem, hogy 2T 250-t elkapna a 4T 250... Az RD Yamaha, az RGV, az RS es a tobbiek ugyanilyen "motorero" temak. Nem forog el a kerek, nem kell ugratni, nem terdelunk a kanyarban, csak jo nagy gazokat adunk. Es amikor igy teszunk, akkor rogton elvalik, hogy a 20 eves RD 350 igenis jobban megy, mint a Suzuki GS 500. Sokkal jobban gyorsul es gyorsabb is. Igen, igy keszulnek a hetkoznapi legendak. Pedig mind az RD 350, mind a GS 500 legendamotor. De csak az egyik hires arrol, hogy jol megy. Ilyenkor hiaba jossz Villopotoval. Ha Villopoto vezeti, akkor is az RD nyer.
Hozod a CR 500-at és megpróbálhatod ! Bár van 1 olyan sejtésem, h nekem kell majd valahonnan szereznem neked egyet, ha egyáltalán rá mersz majd ülni ...
Cápám ! 250 2t vs 250 4t krossz példát most nem tudok, de van erre egy jó kis eszmefuttatás : Az 500 2t-nél a legtöbb pályán gyorsabb volt a 250 2t, ennél sokkal gyorsabb a 450 4t, viszont nemrég volt pár verseny, pl nemzetek krossza ahol a világ legjobbjai mentek és Villopotó abszolut legjobb időt ment a 250-es KXF-el Erre varrjál gombot ! Ja és akkor ott 450-essel ment a világ leggyorsabbjának mondott fekete pákó is . A KTM nem véletlenül csinálta azt a 350-est ...
Hehhe, direkt befecskendezős 2t ? Nagyon sok szervíz be sem engedi az udvarára a di-techet, annyira bevált
Alig van már a földön benzin, de szerinted elő kellene venni azt a teknikát amibe csak félig végez munkát ... ?
Értem, csak azt nem, h minek fejleszteni ha nem próbálod ki ?
Innen a netről száraz számok alapján másképp látszanak a dolgok, ezért kellene kipróbálnotok végre ...
Amiről pofázok én azt mind kipróbáltam, de láthatóak a VB-s köridőkön és eredményeken is, stb .
Azért van a lapomon az a sok 2t mert ezen nőttem fel és én is szeretem, és nagyjából ismerem a működését, ezért látom át a korlátait . Ellenben azokkal akik elvakultan hirdetik a 2t felsőbbrendűségét, mert ezeknek 99%-ának fingja sincs a működésének alapjairól sem !
Én motoros vagyok, szerintem nem az a lényeg mi hajtja a gépet hanem az hogyan . Az a mottóm, h egy jó mocinak 100 kiló alatt van a súlya, ezért én is ellene voltam a 4t krossznak, amíg ki nem próbáltam ...
Annyival jobb, h könnyedén feledteti azt a pár kiló pluszt .
A vitákat nem tagadom, sosem bírtam szó nélkül hagyni a demagógiát, pedig tudom, h nem sok értelme van ... Ezért viszont majd akkor fogadok el reklamációt ha hazugságon fogtok !
Na akkor ezt megbeszéltük, neked a pap, nekem a paplan
ezt ugy hivják fs1 50ccm talán 71-72 -böl,jó alap race motor készitéshez.
A braziloknál sok furcsaság van ami talán japán de elképzelhető hogy van ott üzemük.
janek.no90, en ebben a vitaba nem mennek bele. Elfogadom, hogy a negyutemuek ma mar jobban mennek, en nem is versenyeznek senkivel.
Azt azert tartom, hogy az osszehasonlitas kisse becsapos, hisz ma mar nem igazan gyartanak ketutemu gepeket, a negyutemueket pedig ugy felhuztak, hogy mar nincs ertelme meccselni. Egy uj 4T-t tudsz osszeerszteni 15-20 eves (ko nehez) 2T-vel. Ennek semmi ertelme, de szep eredmeny a 2T-tol, ha csak kicsit marad le.
Ami egal: 2T 250 krossz vs. 4T 250 krossz. (Ebbol a parosbol van hasonlo koru model, tobbfele marka is.) En nagyon nehezen tudom elkepzelni, hogy a 4T nyerne. Persze tudom, a krosszt terepen jatsszak es ott ki tudja...
Viszont ma mar olyan technologiak fejlodtek ki (direkt befecskendezes, keramia, teflon, kutyafasza..), hogy a ketutemu technikat ujra elo lehetne venni (es remelem rovidesen elo is veszik). Ha tenyleg eljon ez a korszak, akkor kevesebbet fogsz kommentelni.
Én fejlesztek nem versenyzek
Csak tudnám miért van tele a fotóalbumod 2T -vel ha olyan szarok?
De én nem vitázok veled ,ugyanis több fórumon tapsztaltam ,nem érdemes .Téma lezárva ,részemről
Kinek a pap kinek a papné maradjunk ennyiben
Szerintetek nem mentem még CR 500-al, meg nem versenyeztem már ellene ?
Amiről itt ábrándoztok azon én már rég túl vagyok .
Nem kell a duma - Just do it !
de az rd már böven 20év felettiek, némelyik má 40éves
azt ha jol van összerakva megy mint a mint a mérgezett egér.
Hehhe, direkt befecskendezős 2t ? Nagyon sok szervíz be sem engedi az udvarára a di-techet, annyira bevált
Alig van már a földön benzin, de szerinted elő kellene venni azt a teknikát amibe csak félig végez munkát ... ?
Innen a netről száraz számok alapján másképp látszanak a dolgok, ezért kellene kipróbálnotok végre ...
Amiről pofázok én azt mind kipróbáltam, de láthatóak a VB-s köridőkön és eredményeken is, stb .
Azért van a lapomon az a sok 2t mert ezen nőttem fel és én is szeretem, és nagyjából ismerem a működését, ezért látom át a korlátait . Ellenben azokkal akik elvakultan hirdetik a 2t felsőbbrendűségét, mert ezeknek 99%-ának fingja sincs a működésének alapjairól sem !
Én motoros vagyok, szerintem nem az a lényeg mi hajtja a gépet hanem az hogyan . Az a mottóm, h egy jó mocinak 100 kiló alatt van a súlya, ezért én is ellene voltam a 4t krossznak, amíg ki nem próbáltam ...
Annyival jobb, h könnyedén feledteti azt a pár kiló pluszt .
A vitákat nem tagadom, sosem bírtam szó nélkül hagyni a demagógiát, pedig tudom, h nem sok értelme van ... Ezért viszont majd akkor fogadok el reklamációt ha hazugságon fogtok !
Na akkor ezt megbeszéltük, neked a pap, nekem a paplan
A braziloknál sok furcsaság van ami talán japán de elképzelhető hogy van ott üzemük.
Azt azert tartom, hogy az osszehasonlitas kisse becsapos, hisz ma mar nem igazan gyartanak ketutemu gepeket, a negyutemueket pedig ugy felhuztak, hogy mar nincs ertelme meccselni. Egy uj 4T-t tudsz osszeerszteni 15-20 eves (ko nehez) 2T-vel. Ennek semmi ertelme, de szep eredmeny a 2T-tol, ha csak kicsit marad le.
Ami egal: 2T 250 krossz vs. 4T 250 krossz. (Ebbol a parosbol van hasonlo koru model, tobbfele marka is.) En nagyon nehezen tudom elkepzelni, hogy a 4T nyerne. Persze tudom, a krosszt terepen jatsszak es ott ki tudja...
Viszont ma mar olyan technologiak fejlodtek ki (direkt befecskendezes, keramia, teflon, kutyafasza..), hogy a ketutemu technikat ujra elo lehetne venni (es remelem rovidesen elo is veszik). Ha tenyleg eljon ez a korszak, akkor kevesebbet fogsz kommentelni.
Csak tudnám miért van tele a fotóalbumod 2T -vel ha olyan szarok?
De én nem vitázok veled ,ugyanis több fórumon tapsztaltam ,nem érdemes .Téma lezárva ,részemről
Kinek a pap kinek a papné maradjunk ennyiben