Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Basszus, azt hittem az az RGV zoli vagy aki tőlem 5-6 házzal odébb lakik A francért van egyforma nevetek , ilyet lehet sportmocin ?
Ja igen, ha nincs tapadásod az aszfalton akkor gyere te is a füvön
Idén már nem szándékszom motorozni. Nekem Debrecen vagy 120 km, oda 3 fokban nem indulok el, másrészt meg,,, némi tapadás nem árt nekem sem. Télen meg olyan nincs...
normálisan beszélgess ,mert ha bár tirpák is vagy elkenem a szádat!
azért adnék neki előnyt egy 125 el
Te tudod, én azt mondom neked, h amíg plusz C fokok vannak addig bármikor kimehetünk mondjuk a Pallagi útra és gyorsulhatunk 0-100-ig, annyi előnyt adok, h én a füvön megyek melletted . Hozzál kamerás embert is ...
Ha esetleg legyorsulnál akkor beáldozom a hátsó gumit és mehetünk egyet csak az aszfalton is

Királyfi pedig ha járt volna 2002-ig VB-re vagy idén elment volna Spa-ba akkor láthatott volna RGV 500-at , mert így azt se tudja miről van szó ... Magyarországon RVG 5000 ... beszarok
Közúton meg egy sem...
Nincs semmilyen hátrány. Ha nem lesz agyonáttételezve az öszvér, no problem...
RGV 500 királyfi ? Assetudod , h néz ki b+ , abból alig van pár db ...
Figyelj már farok ! Picit sem zavar, h jobban belegondolva mennyire kínos, h 2t-s videóból már csak ilyen hazai készítésűek vannak ?
Sehol 1 profi ami valami komoly versenyen készült (vagyis 1 kivételről tudok, de már csak azért se mutatom meg nektek )
Tele a net ilyen és ehhez hasonló videókkal mikor olyanok menőznek 2t-géppel, akik az egész életüket 2t reszeléssel töltötték és örömöt okoz nekik ha legyőzhetik a kezdőket .

Tessék még 1 : http://www.sportmotor.hu/motor...

Lefogadom,h CR 500-at is még csak a neten láttál

Cápa , üdv a fedélzeten ! Te amúgy jó fej vagy, az pedig nem a te hibád, h van ez a 2t betegséged, tudod senki sem tökéletes

RGV Zoli , ha nem zavar a CC hátrány akkor miért ne
Csak legyen kész a genpám ...
De szép volna. Erre a célra egy 250-est is elegendőnek találok. Az meg, spec, van is egy...
rgv 500 al ?
hogy, a 4t le alázzon annak még nem jött el az ideje,de ha majd egyszer eljön akkor majd fejlesztek!
És egy RGV vázas RGV-vel?
Neeeeee! janeknak nem szabad azt mondani, hogy 2T-vel elkened a szajat, mert ez feler egy haduzenettel.
Tök objektívak ezek a példák mikor valami épített spec szarral kihívnak gyolrsulni 1 utcai gépet a láthatóan amatőr pilótájával ...
Persze csak azt látjuk, h milyen jól megindul, de mikor már kellene 1 kis nyomaték is azt már nem mutatják

Inkább menjünk ki gyorsulni a régi 4-es úthoz... ezzel a Honda kerekes 20-asommal még senkivel nem gyorsultam ebben az összeállításában . Készítsd elő a 250-es Yamakkát én meg majd Öcsivel ledumálom, h jöjjön értünk és hajigálja be a motorokat a mecska buszba, ehhez úgyis nagyon ért
Na jaú, ez vágenzi, találtam képeket,meg mifenéket ésn is, csak gondoltam valaki valami közvetlent tud.

De persze, azért kösz.
http://www.youtube.com/watch?v... ELAVULT 2T SEGÉDMOTOR YAMAHA YOG VS ÉS 1300 4T CSÚCS TECHNIKA HAYABUSA
Ehun e! Arra tervezték hogy az egész kiccsalád tudja használni! Ecccerrre!
Suter vázzal meg méginkább
Azt én is tudom mi a jó, de ez "szegény ember motorja" lesz, 300-ból szerettem volna kihozni, de már 110-be van csak a blokk és még nincs hengerfej sem rajta . A váz-hátsó villa-himba 15 ezer volt . Viszont ha tud valaki ettől jobb vázat olcsón akkor azért akár még 20 ezret is adok , a blokkot pedig megtarthatja a tulaj akárhányszázeret is költött rá
135 köbcenti levegős 1 hengeres!
Ez az Rd 135 ez mifasz?

250 egy hengere?
Meg NSR blokkal
NSR vázzal életképesebb lenne:)
ezidáig itt többen vannak szivesen.