Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1990-1998

Though the 499 cc V-4 could produce more than 200 horsepower (150 kW),

Wikipédia
2t vagy 4t? Mit kell ezen vitázni, P20 a király oszt kész! (már csak azért is, mert abban nincs is "t", csak a T-5-ösbe)
Nana ! Nem biztos !
"A vb-röl kiesni kihagyni ennyi idöt és jönnek az ujak
a gyözeklemre éhesek és kva gyorsak, gyorsabbak mint az öregek."
Ez mindég így volt, és lesz is...
Akkor, tényleg ne vonjunk párhuzamot...
Nekem a TIBITA,MUDSZEPARATOR,PILGRAM hsz.-ei tetszettek,ha érdekel!
Elkezdek kalciumot+magnéziumot szedni...
A cikk jó, akinek pedig nem tetszik a mostaniakra való utalás az ne olvassa azt a részt !
Egyébként valóban nem érdemes párhuzamot vonni sztem sem, sajnos nem is lehet . (amit akkor csináltak annak most még annyi esélye sincs mint, h újra VB döntőt játszon Magyarország fociban)
Nekem inkább a kommentek "tetszettek" : Pl tök aranyos ahogy bervas ismét megfogja a dolog lényegét azzal a párhuzammal
"most is lehet látni hasonlót" Hát ja, nagyon hasonlít a mostani hobbi motorozás valamelyik gokart pályán arra mikor még a közutakon is rendezték a VB-t és két világklasszis versenyzője is volt a hazai gyorsasági sportnak
Annak ellenére, h én is drukkoltam és drukkolok is Talmaxinak , igazi pofátlanságnak tartom ha a Drapálhoz vagy Szabó II-höz hasonlítják csak azért mert ő VB-lett ! Az emberi oldalát szintén ne feszegessük ....
Mikor Talma VB-t nyert akkor mondhatni az aktuális csapatának a belügye volt a bajnokság megnyerése, és mindez a belépő kategóriában. Ami nyilván nagy dolog !
Ellenben a két klasszissal akik a nagyrészt saját pénzből szegényesen felkészített motorjaikkal a legnagyobb VB menőket iskolázták le a nagy kategóriákban .
Tömören a lényeg : Talmácsi 1 világbajnok, a Drapál és a Szabó II pedig világklasszis volt !
A 2 motor között azért van egy kis technikai és korbeli külömbség és nem az MZ javára :))))))))
Mint ahogy te is a 70-es évek 4t-jéről regélsz . Ezek az injektorosok már teljesen mások, régebben is csak a súlyával voltak gondok, ma már ez nem olyan vészes .
Mindjárt mérek neked 450-es dugó súlyt, érzésre sokkal könnyebb mint a 250-es ETZ dugó
Zolikám kicsi szívem, mint írtam csak kis köbciben rúg labdába a 2T ...
Pl a 450 krossz gyárilag 60 ló körül van f.tengelyen, ez öccáz 2t-ben 65-nek mondott, de valójában jó ha 60 van
Viszont a tuningolt 250 4t-k 60 körül vannak, ez 500 2t-ben 70 , + egynéhány . Ezt csak miattatok írom akik a csúcsteljesítménynek hisztek, de valójában nem az a lényeg ...
Lefogadom, h egyikőtök sem csutkázott még le 80-90 körüli tempónál 450-es injektorost !
A 2t-teljesítmény görbénél az a baj ami a csúcsa alatt van, azzal nem sokat bírnak kezdeni sehol . A hatásfokáról pedig ne is beszéljünk .
Na bazzeg, hát mégiscsak férfi vagy ?
Én benne vagyok teljes mellszélességgel, és ha még választhatok is akkor az RMZ450-el megyek
Hungaroring környéke amúgy is tervben van jövőre, nézhetünk valami jó gyors részt, Rajmund majd besegít a pálya kiválasztásnál ! Ja meg ha véletlen engem le is győznél valami csoda 2T-vel, akkor még ott lesz ő is valamelyik 450-esével, szóval koösd fel a gatyát
Ezt most komolyra vettem, szóval nem ér lemondani !
nem szaroztak a villakiflivel meg a telóval egész modern
tiszta 2000 akárhányba készült robogó eleje. a mostani vizes simok meg inné koppintották a technikát
szedjé kálciomot meg magnézumot az nem fogsz görcsölni
Sajnos azt kell mondani hogy volt de má nem lessz.
A vb-röl kiesni kihagyni ennyi idöt és jönnek az ujak
a gyözeklemre éhesek és kva gyorsak, gyorsabbak mint az öregek.
Nem.

Teljes lelki nyugalommal ellopnám az egyik éjszaka:)
Ráadásul, rágen azért egy kittes motorral is oda lehetett érni valahova a nyilvntarott mezőnybe, manapság a limitet nem lehetne megfutni iylennel
Üdv
Az a baj ,hogy ti még a 70 évek 2 üteműibe éltek ,holott 90 után már" be vannak fejezve ":)))))))))
Rossi is megmondta élete legjobb motorja (amivel addig ment)az NSR500 V4 volt :)))))))
Természetesen leálltak a fejlesztéssel ,piacpolitika környezetvédelem,stb.. ezért felesleges ezen már vitázni ,úgy is mindenki a maga lovát dícséri :) TWO STROKE FOREVER :)
Na, pontosan...
Nem voilt pár éve, hogy 2t motorot akart valami csapat a torma 1 ben?
Jó cikk,jó fotók de könyörgöm ,miért kell fikázni Talmácsi Gabit ?(Gondolom, rá gondolt Baowah...)
A talpam is ökölbe szorul,amikor ilyeneket hallok,olvasok!
http://hestyle.blog.hu/2009/07...
Én sem hordanék ilyen táskát de ha Gabi szoknyában járna sem érdekelne,akkor is világbajnok volt!
mér megutne a guta?
persze mert fel volt fujva turbóval,lehet hogy a 2t befejezetlen dé közel 1,5x erössebb és mennyivel könnyebb.Arrol nem is beszéllve a leszakadt szeleptányér okoz egy kis galibát a megragadt 2t-nél meg jó a reszelö is azt mehet. arrol nem is beszélve hogy 72-73 tol napjainkig a 2t volt a sláger a race sportba de mivel a világ pár görbeorrú ráfogta hogy környezett szenyezöbb mint a 2t ezért a gyárak nem fejlesztik tovább nincs reklám értéke.
De, azért mék motyorkával.
Az ua ccm-hez: figyelmetekbe ajánlom az F1 1500ccm-es motrjait. ? le-s volt? Az ?LE/liter. Ez az uccsó 2t-4t hsz-om.
Iylet vettél?
Nem szoktál szédülni amikor lenézel a lóról?
Az, hogy milyen működési mód a nyerő, mindig a piacpolitika, és a versenykiírás határozza meg. Ha a világnak kellett volna a 2t, azok mennének ma is, de hát a 2t egy zsákutca ezt próbálta Ati érzékeltetni.Zolikám, ha a 2órásra 3,5l benzint lehetne tankolni csak: mivel indulnál? Vagy egy uo 2tvel ami nem tud többet az aktuális 4t-nél. Ha ismernétek pontosabban a belsőégésű motrban lezajló folyamatokat, látnátok, hogy a 2t egy "befejezetlen" motr. De, hát attól még lehet szeretni, ismerek ilyen embereket.