De te is jól tudod,hogy miért mehet nagyobb cc-vel egy 4t.felesleges is hasonlítgatni.Egy 1000-es 2t szerintem használhatatlan is lenne verseny célokra.szerintem.
Van 250,350,500, cross 250, 500 ,választhatsz kategóriát,te jössz ugyan ebben a köbcentiben 4t vel ,ugyan ebben az évjáratban,aztán meglátjuk ,hogy elkenem a szádat ,ha nem csak egy szószátjáró vagy .a gyík dumáddal,nekem bármikor jó?
Hol élsz királyfi ? Sosem volt az 500 2t 230 ló, meg amúgy is csak a műszaki analfabéták jönnek ezzel a "jobb csúcsteljesítény=jobb motor" dumával
Nézegessél teljesítmény és nyomaték görbét, aztán próbálj gondolkozni ...
A 2t csak kis köbcentiben (volt) versenyképes, abban is csak atmoszférikusan
Felesleges megpróbálni meggyőzni ! Ha figyelt volna akkor tudná .
Anno kérdezték Rossit, h melyiket fogja választani, az 500 2t-t vagy az 1000-es 4t-t ? Azt válaszolta, h amelyikkel gyorsabb
Azt pedig tudjuk mivel ment abban az évben ...
Az pedig fura fricska az élettől, h pont a HRC volt a legjobb a 2t gépekben is, ahol a vezetők alapból ellene voltak a 2t-nek
Még az utolsó 250 2t VB cím is az övék lett a rég nem fejlesztett RS250-essel
Szia! Szerintem a membránok nagy fordulaton lépnek be.Én sem láttam még ilyent.Ez csak az én véleményem,nem biztos,hogy így van,és bocs hogy beleszóltam.Üdv.Lacibá
A TT..
Ott is kétkategóriázott. A 350-es dobfékes, levegős Yamahával 8. ( ! ) a 25-ös MZ-vel motorhibával ( gyertya ) kiállt, a második helyről.
Jó ezt leírni, csakhogy ne vesszen el. Na, majd a körülményekről is, jó éjszakát.
Persze, h nem lenne semmi esélye a 4T-nek ha lassabb lenne, de sajnos gyorsabb
Nem figyeltél ! NR250T Csak 20 lóval volt erősebb az akkori 500-asoknál, de ha 10-el kevesebb lett volna akkor is kikap a 2T mert a 4T jobban gyorsít ki a kanyarból ...
ere reagáltam, hogy persze, kikerülte, dupla akkora motorral.
Ha mindkettő azonos feltételekkel indulhatna nem is lenne 4t.
A 4t ccm többlete azáért van, mert azonos köbtartalommal esélytelen lenne.
Nem lehet párhuzamot vonni a mostani és a 40 évvel ez előtti versenyek és versenyzők között, mert annyira mások voltak a körülmények, hogy csak na.
http://sebessegoltara.blog.hu/...
Nézegessél teljesítmény és nyomaték görbét, aztán próbálj gondolkozni ...
A 2t csak kis köbcentiben (volt) versenyképes, abban is csak atmoszférikusan
Anno kérdezték Rossit, h melyiket fogja választani, az 500 2t-t vagy az 1000-es 4t-t ? Azt válaszolta, h amelyikkel gyorsabb
Azt pedig tudjuk mivel ment abban az évben ...
Az pedig fura fricska az élettől, h pont a HRC volt a legjobb a 2t gépekben is, ahol a vezetők alapból ellene voltak a 2t-nek
Még az utolsó 250 2t VB cím is az övék lett a rég nem fejlesztett RS250-essel
példa van réses membrános suzuki de nem értem a logikát
Ott is kétkategóriázott. A 350-es dobfékes, levegős Yamahával 8. ( ! ) a 25-ös MZ-vel motorhibával ( gyertya ) kiállt, a második helyről.
Jó ezt leírni, csakhogy ne vesszen el. Na, majd a körülményekről is, jó éjszakát.
Mert szerintem attól sokkal jobb
A TT-n Ő a legeredményesebb magyar , hibás géppel benne volt az első tízben, nekem így rémlik .
Nem figyeltél ! NR250T Csak 20 lóval volt erősebb az akkori 500-asoknál, de ha 10-el kevesebb lett volna akkor is kikap a 2T mert a 4T jobban gyorsít ki a kanyarból ...