Üdv.
A pályarekord - a 10 percen belüli idő- a 350-essel volt, a régi nagykörön, ez volt a "zöld pokol" , a megjegyezhetetlen, javarészt beláthatatlan 180 kanyar egy körben. Az Ago pályarekordját döntötte meg. Szezonnyitó tavaszi verseny volt, sajnos pont ez évben nem volt ez VB futam, de a VB mezőny nagyrésze ott volt. Egy napon győzött 250-ben, és 350-ben.
Elképesztő versenyző volt. Motorozására a hihetetlen akarat, tudás, személyes bátorság, improvizálási képesség volt a jellemző.
A nürburgringi szereplésénél is hihetetlenebb a TT-s szereplése...,ami alig ismert, alig hihető, - csak igaz.
próbálkoztak de az okosságaik 750 és 1000 köbcentiben is alatta voltak teljesítményben az 500 2t nek, egy crf 450 et nem hasonlítanék össze egy cr 500 al ,mert azt nem lehet kimotorozni egyébként semmi esélye sem lenne!
Pontosan, mivel nem engedték be az okosságaikat a pályára !
Ha akkor nem geciznek velük akkor a következő években csak fűnyíróba raktak volna 2T gépeket mert nem lettek volna ellenfelei a 4T-nek ...
Szia! Semmi gond,a videót megnézve már látom,hogy kiről van szó.Tiszacsegén volt lent egyik évben,sajnos már nem így nézett ki.Nem csak felettünk jár el az idő.Nagy motoros volt.Üdv.Lacibá
Üdvözlet Lacibá !
Mint már többször mondtam, tisztelem Lacibát,ezért nem vitaképpen mondom, de szerintem ezeket most félre érthette Lacibá .
Szabó II László nekem is Lacibá (Szabó II Lacibá) , mert találkoztunk néhányszor és közvetlen szerény ember . Annak ellenére, h azért nem kis dolgokkal írta be magát a történelembe, pl Ő futott először VB-n 10 percen belüli időt 125-össel a híres Nürbungringi nagy körön, meg hasonlók ...
azt hittem tudsz róla a nándi is volt, bár most volt soföröm, a szabóék vittek hoztak. Legalább az ölbeivel meg a szabóval
lenyomtunk egy pár páleszt meg sört, Voltak érdekes emberek is a Witman Pista me a mami karcsi jot vitatkoztunk meg dumáltunk
12- hát biztos volt 8h mikor eljöttünk. a franc emléxik rá.Jó volt
az elsö videon ha még egyszer megnézed 2,20-nál a szabó II van rajta.
Tegnap buli volt a Smidt lacinál sok buznyák p20 pilóta volt jelen
az szabályegyeztetés volt.
Persze mindenki düznit cserélt nehogy az alkoholtol ragadás legyen.
A pályarekord - a 10 percen belüli idő- a 350-essel volt, a régi nagykörön, ez volt a "zöld pokol" , a megjegyezhetetlen, javarészt beláthatatlan 180 kanyar egy körben. Az Ago pályarekordját döntötte meg. Szezonnyitó tavaszi verseny volt, sajnos pont ez évben nem volt ez VB futam, de a VB mezőny nagyrésze ott volt. Egy napon győzött 250-ben, és 350-ben.
Elképesztő versenyző volt. Motorozására a hihetetlen akarat, tudás, személyes bátorság, improvizálási képesség volt a jellemző.
A nürburgringi szereplésénél is hihetetlenebb a TT-s szereplése...,ami alig ismert, alig hihető, - csak igaz.