Négytééé!
Igaz,akadoztak,de ha megfigyeltétek,általában a bal,
(száraz oldali) henger állt meg...
Ha a főciszimeringnek volt egy kis fuszikja,megakadtak!
Az alap továbbra is be van támasztva a fal mellé be kéne inditani legalább, de tavasszal. Olyan nagy felhajtást nem akartam vele maradtvolna a váz meg a futómü, de lehet mint a képeken van más lessz a váza is. de ha megveszem az idomokat az legalább 80 lepedö + a járulékos dolgok gumi gyertyák + a meló, hát nem tudom
nem bizok már benne.
hát mivel ez japo belpiacos ott 45ps 15000-ren ami hihető mert az összes 250 a 80 évek után annyi volt a honda mvx is annyi csak a tzr a rg meg az rs honda több
Hehhe , jó duma , kíváncsi leszek a reakciókra
Egyébként jogos .
Amúgy az első lábtartó a gyári 20-ason sokkal hamarabb leér mint a kipuff , a kipuffok közel vannak a géphez , nem akadnak fel . A lábtartó a gáz .
Ha nem tettek bele 1-2 évente új rugókat a teleszkópokba (mert egy idő után összeül) akkor meg főleg nem lehetett vele rendesen fordulni .
Mikor kezdtem megtanulni kanyarodni akkor végleg búcsút is vettem a hátsó gátlóktól és a hosszabb ETZ került bele , így még jobban is fordult .....
jó ez a csúszóhüvelyes megoldás főleg mkpba ezt már alkalmazták a 10-es 20-as években repülőkön de csináltak ugyan ekkor un forgóhengerest amibe a főtengely áll és a hengerek forognak 10 hengeres csillagba.
Én sehogy,mert tennék rá valami rendes gumit,az a gumi 30 éve is öreg volt.Biztos gyorsan mentek vele.
Azokon a régi utcai versenyeken is biztos k. gyorsan mentek pannoniával,amiknek a kipufogójuk a gyári helyen van(mást nem is látni) és már a stop tábla után felakadsz vele a vakondtúráson.
Igaz,akadoztak,de ha megfigyeltétek,általában a bal,
(száraz oldali) henger állt meg...
Ha a főciszimeringnek volt egy kis fuszikja,megakadtak!