Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Négytééé!
Igaz,akadoztak,de ha megfigyeltétek,általában a bal,
(száraz oldali) henger állt meg...
Ha a főciszimeringnek volt egy kis fuszikja,megakadtak!
hát gyorsabbak is voltak már a 70 évekbe lásd a makaroni is áttért+
a vörös báró is yamakkával ment a végén.
csak az a baj hogy utálom a +ütemeseket
Ezmiez, ilyen nem volt, a y-nak nem tellett 4t-re.Mindig a füstös, akadós sz t erőltették.
ölbei olvsom a forumotokon már yamaha kuplung kerül a p20-ba. haigy megy tovább akkor blokkot is lehetne cserélni nem?
üdv! rd 350 ypvs megmaradt pár alkatrészem eladó lenne,váltó,kerék,ülés,még sok apróság,olcsón email: atacc@freemail.hu
Az alap továbbra is be van támasztva a fal mellé be kéne inditani legalább, de tavasszal. Olyan nagy felhajtást nem akartam vele maradtvolna a váz meg a futómü, de lehet mint a képeken van más lessz a váza is. de ha megveszem az idomokat az legalább 80 lepedö + a járulékos dolgok gumi gyertyák + a meló, hát nem tudom
nem bizok már benne.
hát mivel ez japo belpiacos ott 45ps 15000-ren ami hihető mert az összes 250 a 80 évek után annyi volt a honda mvx is annyi csak a tzr a rg meg az rs honda több
Pedig ki lettem vón rá váncsi, milyet szól!
http://www.yamaha-classic-raci...
40 Lú 17.500 Rpm. !
Hang?!
http://youtu.be/Bv3GmS6HVNw
már a gondolatnál tovább jutott adolog, de nem épitem meg ugy se lehet menni vele a mami kupába hangtompitóval szrt se ér.
P20 nincs benne
gyerekek 0:1:00-nál nagyon kemény valamelyik nap néztem a legszebb ferrari v 12 hang ez ugyan az.
zoli itt a minta ami alapján vizesitetek, minek kormánykifli
Hehhe , jó duma , kíváncsi leszek a reakciókra
Egyébként jogos .

Amúgy az első lábtartó a gyári 20-ason sokkal hamarabb leér mint a kipuff , a kipuffok közel vannak a géphez , nem akadnak fel . A lábtartó a gáz .
Ha nem tettek bele 1-2 évente új rugókat a teleszkópokba (mert egy idő után összeül) akkor meg főleg nem lehetett vele rendesen fordulni .
Mikor kezdtem megtanulni kanyarodni akkor végleg búcsút is vettem a hátsó gátlóktól és a hosszabb ETZ került bele , így még jobban is fordult .....
jó ez a csúszóhüvelyes megoldás főleg mkpba ezt már alkalmazták a 10-es 20-as években repülőkön de csináltak ugyan ekkor un forgóhengerest amibe a főtengely áll és a hengerek forognak 10 hengeres csillagba.
500ccm. 2T. X4
Én sehogy,mert tennék rá valami rendes gumit,az a gumi 30 éve is öreg volt.Biztos gyorsan mentek vele.
Azokon a régi utcai versenyeken is biztos k. gyorsan mentek pannoniával,amiknek a kipufogójuk a gyári helyen van(mást nem is látni) és már a stop tábla után felakadsz vele a vakondtúráson.
Az jó lenne!
mellesleg a fakeréknek is homolognak kéne lenni itt a Drapál képe 1974 balassa, mintha fakerék lenne benne dupla SCARAB fékkel
na látod 1 több yamaka lessz meg mindjárt csináltatott csövet rá
Most mondhatjátok hogy régimodi, de ez a méret padon már jol teljesitett