Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sok embernek meg van a véleménye róla!
Azt hol monta? Fészbúkon?
"Ádám Aszalós: Sajnálom ha valaki kötekedésnek veszi, de én nem teszek fel 3 jegyű startszámot ! Kisem fér a motor oldalára rakjanak a veteránosok a motorjukra 1 hirdető tábla méretű startszámalapot nekik úgyis mindegy!"


Kikönyökölt a kultúra rendesen...
drgonzo1 Hát kb a reális ára igen, bár itthon egy kicsit kevesebbért hirdettem meg. Hát ha lesz rá és kell még és meg van akkor csak szólni kell, emilke vagy teló és megdumáljuk. :-)

örülök, hogy örülsz SUZU777 :-) Bár meg mondom őszintén, hogy nem igen olvasom az RD fórumot, (Időhiány miatt) de ahogy nézem lehet hogy sűrűbben kéne fölnéznem.
pedig a menés a lényeg. Ezek a mai fiatalok csak sejtik de nem érzik.
te ölbei ha letetted a vasutassapkát nézd má meg ezt a foss japo hengert igen csak a tiéd hajaz erre csak ez nicasilos, má utánzod te is a japokat ejnye
Ha a Simoncelli balesetére gondolsz,valóban igazad van, de ott nagymértékben Ö volt a hibás és csak a szerencsén múlt,hogy nem a vétlenek húzták a rövidebbet.Nálunk a veterán versenyeken is vannak olyanok akik a győzelem remémnyében nem törődnek a biztonsággal.Üdv.Lacibá
Cső Jani! Elhoztam a k.telót ,ha pihenteted magad gyere át!
Köszönöm.

Igen nézegetem a fékeket.

Tudom, hogy ez a reális ár ezért a szerkezetért, de egyenlőre messze vagyok tőlle.
hát nem semmi az biztos jó hogy te is itt vagy
Elnézést, hogy közbevágok a témának. Eigner Péter barátom azt írta, hogy itt egy bizonyos Dr.Gonzo olyan 240-es Laverda első féket keres amilyet én árulok.

http://www.kepesmotor.hu/felni...
az események ismétlik magukat, most sem veszélytelenebb
ha az utolsó affért veszem nagy a hasonlóság.
rá gondoltam sajnos kár volt mind 2 ért és a többiért is.
Laci már gyerekkorában sem mozdonyt, hanem fapéhuszat húzott maga után:)
Szia!Rá és a sajnálatos eseményre gondoltál ? Akkor még jóval veszélyesebb volt a motorsport! Üdv.Lacibá
ja és mégegy 1973-1975 röl beszélünk akkor még a vörös báró mv-zet csak utána yamaházott. Addig meg nem senki 250-350-be 2t be digó motorral.
gondolom pasolinire gondolsz de ö sajnos és magával vitte a sarinent is, de a walter villa az h-d vel ment, az meg amerikai.
te figyu te még a famozdonyt huztad magad után, már akkor is komoly dolg volt a vb kinyert a makaronival?
Bimotya?!
Azt gondolom , h senki nem vitatja a digók hozzáértését , de azért a történelmet nem kell felülírni .

De ha már ennyire szakértők vagytok akkor igazán megmondhatnátok , h ez a CNC-rett blokk melyik digó gyárban készült ?
Igazán remek darab szerintem is ....
Mert többször indult. Ezek csak odamentek, szetcsaptäk a mezönyt, oszt ahogy jöttek, mentek is. Egyebkent tök igaza van a BRC-nek:-)))))
Dehogynem! Émmá odavertem!
Csinos.
Nekem a huszas tankfestése jobban tetszik.

Persze a hosszúkás yamaha tank az verhetetlen:)
Ííígy van!