mert a lojzi dumálta be holott egy motor se megy részéröl.
A jó döntésekhez idő kell ha van most meg van még.
Az ölbei és a többi véleménye is számit akik menni akarnak szeretnének nem kell figyelmen kivül hagyni. Az áldemokrűáció szart se ér. Várjuk meg mit mondanak nem holnap megyünk. Lessz egy évadzáró ott be lehet fejezni pontott tenni rá. OK
van itt két kép mind2 rd és megjegyzem a 74 kiadás 5 le volt erösebb a modositás a késöbbi biztositás miatt lett 27 le de magában a motorban szerkezetileg változás nem történt
talán annyi hogy a yapok is elkezdtek sporolni és kihagyták az összes acélbetétet a blokkcsapágyak alol. A kasznin kivül minden uaz. Bár a gyujtásnál áttértek az elektronokusra rátettek 1160gr mos lendkereket. a régi 86+0gr volt. Azt ennyi.Mentek a divat után.
van olyan füzött kerék amin nem fér el a küllök miatt a dugattyuk száma nem több 2 azaz 2 db.
De én azt gondolom hogy ebbe az agyon szabályzott világba több
megkötést és terhet ne rakjunk azok nyakába akik jövöre is oda szeretnének állni a start vonalhoz.
Igy is jelentös a költség pláne ga kész dolgokat ujra kell épiteni,beszerezni. Azé át kéne gondolni ki mennyi + bir el.
Aki már kész mondjuk nem titok P20 mz etz eleje és nem mehet az nem fog jönni.
Ez egy tömegspot rendezvény hát legyen az szerint.
azért a gumi és a ccm határ kimaradt. ezt kéne eldönteni.
A fogecó féle 500-as azé erösseb mint mint a replika yamaha ha van egyenes. Kakucson nem elöny a vele járó sulytöbblet.
De balassán azért labdába rugott bár csak a peti 400-as yamahája volt akkor gyorsabb. Itt el kéne gondolkodni mert a 4t 2 hengerrel hátrányba van. A 4t 2henger az lehetne 500ccm a 4 henger meg 400ccm akkor talán pari lenne a teljesitmény. 250 2t 500 4t 2henger
400 4t 4hemger.
Gumik hát az öreg slick megvágva is szar a race keverékes haidenau meg már kva drága a 4,1*18 34000 volt oktoberbe feltehetően még drágább lessz az ÁFA miatt. Az erös motor meg zabálja a gumit Mintás legyen gyárilag. A 350ccm 2t -be meg
menjen azokkal akik 4t-be 500-nál többet nyomnak.
Itt a probléma mer olyan nem volt. Talán a koltai vili de az 1100 legalább. Ez igy kihalásra lessz itélve az biztos mert 5 nemigen lessz belöle
Van egy 180-as kerékagyam, (dnyeper), ha megveszem a fékszerkezetet, elvileg gépmunka után működnie kellene együtt a rendszernek?
Köszönöm a segítséget.
A jó döntésekhez idő kell ha van most meg van még.
Az ölbei és a többi véleménye is számit akik menni akarnak szeretnének nem kell figyelmen kivül hagyni. Az áldemokrűáció szart se ér. Várjuk meg mit mondanak nem holnap megyünk. Lessz egy évadzáró ott be lehet fejezni pontott tenni rá. OK
Meg úgy ltom volt öntvénykerekes is.www/image.php?id=2003" target="_blank">link
A megbeszélésen az ellendugattyús féket fogadtuk el. Ezért értetlenkedek, hogy most miért került elő ez a téma megint?
http://www.emblemazas.hupont.h...
Köszcsi
a 350 kisérletri henger a 250 böl majd egyszer
nem hozatom megcsinálom
http://www.samarin.net/?inicio
http://emot.nl/fotoalbum/
mert lángot lehelünk.
Gondolom Karcsi te vagy bolints.
Mer kérdezek mást is .
talán annyi hogy a yapok is elkezdtek sporolni és kihagyták az összes acélbetétet a blokkcsapágyak alol. A kasznin kivül minden uaz. Bár a gyujtásnál áttértek az elektronokusra rátettek 1160gr mos lendkereket. a régi 86+0gr volt. Azt ennyi.Mentek a divat után.
De én azt gondolom hogy ebbe az agyon szabályzott világba több
megkötést és terhet ne rakjunk azok nyakába akik jövöre is oda szeretnének állni a start vonalhoz.
Igy is jelentös a költség pláne ga kész dolgokat ujra kell épiteni,beszerezni. Azé át kéne gondolni ki mennyi + bir el.
Aki már kész mondjuk nem titok P20 mz etz eleje és nem mehet az nem fog jönni.
Ez egy tömegspot rendezvény hát legyen az szerint.
A fogecó féle 500-as azé erösseb mint mint a replika yamaha ha van egyenes. Kakucson nem elöny a vele járó sulytöbblet.
De balassán azért labdába rugott bár csak a peti 400-as yamahája volt akkor gyorsabb. Itt el kéne gondolkodni mert a 4t 2 hengerrel hátrányba van. A 4t 2henger az lehetne 500ccm a 4 henger meg 400ccm akkor talán pari lenne a teljesitmény. 250 2t 500 4t 2henger
400 4t 4hemger.
Gumik hát az öreg slick megvágva is szar a race keverékes haidenau meg már kva drága a 4,1*18 34000 volt oktoberbe feltehetően még drágább lessz az ÁFA miatt. Az erös motor meg zabálja a gumit Mintás legyen gyárilag. A 350ccm 2t -be meg
menjen azokkal akik 4t-be 500-nál többet nyomnak.
Itt a probléma mer olyan nem volt. Talán a koltai vili de az 1100 legalább. Ez igy kihalásra lessz itélve az biztos mert 5 nemigen lessz belöle
Nem baj.:-)))))
Pár éve vettem az óperenciáson is túlról, a pósta miatt már nem volt olcsó. De stopizni lehet vele.
A pannonia racén meg semmi ilyen nincs.