A szabó véleménye reszeljen mindenki egy pár dolog legyen
megkötve azt aki alpokon indul az menjék olyan motorral.
1 Acélváz
2 füzött kerék
3 eredeti blokk
4henger amilyen a gyári kinézete de szabadon átalakitható levegös
5 karbi nincs megkötés
6 gyujtás nincs megkötés
7 hátsó gátló 2db
8 evilla max 38 ig nem forditott
10 hangtompitó
11 edények kartergáz akinek meg nem szelepes a tankja/ oda is viz az csak esöben lessz/
12 olajleeresztö beöntö lebiztositása
13 kormányvég lábtartó
14 start szám végül isa transzpander miatt lehetne csak elöl is.
Ha valamit kifelejtettem irjatok hozzá
Van idö nem kell rohanni de ezt nekünk kell elfogadni
Kategóriák
1.: 1975-ig gyártott motorok, max. 350 ccm 4T és max. 250 ccm 2T;
2.: 1975-ig gyártott motorok, min. 350 ccm 4T és min. 250 ccm 2T;
3.: 1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 250 ccm 2T.
A kor megállapításánál a motorblokk gyártási éve a mérvadó!
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motorblokk:
2 mm túlméret megengedett;
a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett.
Váz:
csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.
Karburátor:
évjáratnak megfelelő;
mérete szabadon választható;
Classic 1-2: síktolattyús és vákuumos nem megengedett;
használható: CR, AMAL, MK2, Dell’Orto PHB, BING és Gardner;
Classic 3: évjáratnak megfelelő.
Futómű:
Classic 3: évjáratnak megfelelő;
Classic 1-2: max. 38mm átmérő;
az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés állítása megengedett.
Gyújtás:
szabadon választható.
Kerék:
17 coll-os kereket gyári dokumentációval kell igazolni;
Classic 1-2: csak fűzött felni megengedett;
Classic 3: szabadon választott, magnézium felni is lehet, ha eredeti;
slick és vágott slick gumi nem megengedett.
Fék:
úszónyereg és ellendugattyús féknyereg nem megengedett;
max. 2 dugattyús féknyereg megengedett;
max. féktárcsa méret 300 mm;
Classic 1: elől 1 féktárcsa megengedett,
Classic 2-3: elől 2 féktárcsa is lehet;
hátul bármilyen fék megengedett.
Kipufogó:
hatásos hangtompító használata kötelező.
Egyéb műszaki paraméterek:
a motorból nem folyhat semmilyen folyadék, a túlfolyó csöveket min. 0,33 dl-es tartályba kell vezetni;
a kartellgázt is tartályba kell elvezetni.
Az alkatrészek eredetiségét a versenyzőnek kell bizonyítania gépkönyvvel, ill. újságcikkel vagy fényképpel!
Ruházat
Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
Pitbike kategóriában és X betétfutamokon cross sisak és szemüveg együttes használata engedélyezett.
A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
de a két henger akkoriba igy fért el a v motor még nem volt divat.
A mostani utolsó race2t biztos tudott százat ami még a 70-80 évekbe az 500 tudása volt.
Sziasztok.
A Planéta, a DKW 350-es 99%-os másolata, persze csak a régi 49.-es,
Az alkatrészek csereszabatosak, tudtommal.
A kéthengeres Jupiter már nem annyira .
Kicsit északabbra a Moraváknál fut 3-4 Izs Jupiter Race, gyári versenymotor, a pilóták is profik. Szal gyors pályán tudnak meglepetést okozni. Este teszek fel képeket róluk, ha érdekel.
Kyjovban több RD volt mögötte mint előtte, bocs ,már rá is csaptam a számra...
Hali mindenkinek. ŐLTF már írtam, hogy a gépen minden ok. lesz.
Nem lesz kevlár. Meg lehet nézni a racén olyan széria lesz az egész blokk , ahogy kijött a gyárból.
Bár nem hiszem, hogy ezzel a gyilkos tuningal veszélyeztettem volna az élmenőket.
megkötve azt aki alpokon indul az menjék olyan motorral.
1 Acélváz
2 füzött kerék
3 eredeti blokk
4henger amilyen a gyári kinézete de szabadon átalakitható levegös
5 karbi nincs megkötés
6 gyujtás nincs megkötés
7 hátsó gátló 2db
8 evilla max 38 ig nem forditott
10 hangtompitó
11 edények kartergáz akinek meg nem szelepes a tankja/ oda is viz az csak esöben lessz/
12 olajleeresztö beöntö lebiztositása
13 kormányvég lábtartó
14 start szám végül isa transzpander miatt lehetne csak elöl is.
Ha valamit kifelejtettem irjatok hozzá
Van idö nem kell rohanni de ezt nekünk kell elfogadni
Kategóriák
1.: 1975-ig gyártott motorok, max. 350 ccm 4T és max. 250 ccm 2T;
2.: 1975-ig gyártott motorok, min. 350 ccm 4T és min. 250 ccm 2T;
3.: 1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 250 ccm 2T.
A kor megállapításánál a motorblokk gyártási éve a mérvadó!
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motorblokk:
2 mm túlméret megengedett;
a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett.
Váz:
csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.
Karburátor:
évjáratnak megfelelő;
mérete szabadon választható;
Classic 1-2: síktolattyús és vákuumos nem megengedett;
használható: CR, AMAL, MK2, Dell’Orto PHB, BING és Gardner;
Classic 3: évjáratnak megfelelő.
Futómű:
Classic 3: évjáratnak megfelelő;
Classic 1-2: max. 38mm átmérő;
az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés állítása megengedett.
Gyújtás:
szabadon választható.
Kerék:
17 coll-os kereket gyári dokumentációval kell igazolni;
Classic 1-2: csak fűzött felni megengedett;
Classic 3: szabadon választott, magnézium felni is lehet, ha eredeti;
slick és vágott slick gumi nem megengedett.
Fék:
úszónyereg és ellendugattyús féknyereg nem megengedett;
max. 2 dugattyús féknyereg megengedett;
max. féktárcsa méret 300 mm;
Classic 1: elől 1 féktárcsa megengedett,
Classic 2-3: elől 2 féktárcsa is lehet;
hátul bármilyen fék megengedett.
Kipufogó:
hatásos hangtompító használata kötelező.
Egyéb műszaki paraméterek:
a motorból nem folyhat semmilyen folyadék, a túlfolyó csöveket min. 0,33 dl-es tartályba kell vezetni;
a kartellgázt is tartályba kell elvezetni.
Az alkatrészek eredetiségét a versenyzőnek kell bizonyítania gépkönyvvel, ill. újságcikkel vagy fényképpel!
Ruházat
Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
Pitbike kategóriában és X betétfutamokon cross sisak és szemüveg együttes használata engedélyezett.
A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
(gyári versenymotor azárt más tészta, mert pl a rigának is volt eléggé menős versenymotra, aminek a szériához smmi köze.
A mostani utolsó race2t biztos tudott százat ami még a 70-80 évekbe az 500 tudása volt.
http://www.ebay.com/itm/1971-y...
Gyuri a yamaha dobfékeket honné szerzed be mert 1 első kéne
át kéne a ds7 elejét épiteni.
A Planéta, a DKW 350-es 99%-os másolata, persze csak a régi 49.-es,
Az alkatrészek csereszabatosak, tudtommal.
A kéthengeres Jupiter már nem annyira .
Kicsit északabbra a Moraváknál fut 3-4 Izs Jupiter Race, gyári versenymotor, a pilóták is profik. Szal gyors pályán tudnak meglepetést okozni. Este teszek fel képeket róluk, ha érdekel.
Kyjovban több RD volt mögötte mint előtte, bocs ,már rá is csaptam a számra...
Nem lesz kevlár. Meg lehet nézni a racén olyan széria lesz az egész blokk , ahogy kijött a gyárból.
Bár nem hiszem, hogy ezzel a gyilkos tuningal veszélyeztettem volna az élmenőket.
A Drapál fórumon jó MZ race !
http://forum.index.hu/Article/...