Elnézést, hogy offolom a kellemes szájkaratét:) de engem komoylan érdekelne, melyik motor utánérzése az is planeta sorozat?
(mert gondolom, azt sem maguk fejlesztették)
mond meg nekem mért szar a blokk konstrukció, legalább anyi fantázia van nenne és logika mint a mostani motorokban.
A vizszintesen osztott blokk a legegyszerübb, minden látható
hézagolható stabil fötengely lehet csinálni egyszerre centirozva.
A 15 kg-nak még nem éreztem a hátrányát nyilván a tulméretezett alkatrészek miatt. De ennek az az elönye hogy a 2,8kg forgatónyomatékbol lehet 4,5kg is csinálni és elviszi minden alkatrész a + terhet. Nem kell bele czetka meg jawa kuplung az eredeti is jó. A váltó kiosztása is jó végül is a fogeco is ebböl épitkezik mert az utolsó 3 fokozat lépcsözete megfelelő.
Ezekre a gokartpályákra ahol talán 3 váltasz meg minek.
Nas nézd elsödleges most hogy kitaláljunk most azokat a szabályokat amik jol lesznek jövöre, Mindenkinek ugyse lessz jó
de legalább a többség értsen vele egyet. Tul sok megkötés nem kell
mert elveszti az egész azt ami benne van. Mindenkinek volt lehetösége 350-es motorral menni mégis a többség nem élt vele
vajh mér.A japo foss megtette azt a szivességet hogy
egy bő fél óra alatt lehet 250 vagy 350 ha megvan hozzá az alkatrész. Meg lehet venni az ebayon mindent.Sajnos abba most már igazad van nem olcsó mulatság felujitani egyiket se. De amikor ez teritéken volt 2006 irtunk és itthon meg kinn is bagóért utánad dobták a komplett motort. Az ami most megy azt töled vettem speciel ami a Halásznál volt ez az. Végül szerintem is tök mindegy hogy membrános vagy réses , a 350 be az eredeti acéllapos membrán van csak hogy tudd bár cserélhetném kevlárra is de lusta vagyok. Igazábol nincs tét ezeken a versenyeken nem jegyzik még sehol de hiányzik a filing ha nincs. Az mondjuk mellete jó ha nyer a motor az emberrel. 50-50%.Ha elesik akkor is mindegy vagy ha megáll a szerkezet bármilyen okbol. A buli a lényeg.Hülyeséget meg ne kérdezz miért lenne harag
Már bocs , h beleugatok de ne "TI" emlegessétek már az "ódákat hülyeségekről" !
Valahogy kezdem unni már ezt a beképzelt stílust , pedig nem lennétek ti (és eleinte nem is voltatok) ennyire hülyék ........
Tiszta vicc volt a napokban is mikor lehülyéztetek a csapágyszabvány miatt , miközben fingotok nem volt erről sem
Aztán ez is olyan lesz mint a síber letörése , a dugó csapszegfurat eltolása , az alapjáraton való levegőcsav. állítgatás , stb , h egy két év múlva majd ti fogtok kioktatni abból engem , amiért lehülyéztetek mert akkor még fingotok sem volt róla ......
Szánalmas !
Szerintem 250 et a 250 nel,a 350 a 350 nel ,a membránost a membránossal,a 40 évest a negyvenévessel kell összehasonlítani ,a többi az pénz kérdése,ezzel arra célzok,hogy a p20 nak max egy yds5 a párja ,de semmi esetre sem egy membrános 350 es!
Igazad van, de nikasilos henger abba az időbe már rég létezett mikor még karbon membrán nem. Egyébként az elöbb leirtam mennyire nem zavar ez engemet. Látod az Atisrace már tud v.mit, szerintem abbol gyors motor lesz.
Na jo, akkor leirom neked: én végettem olyan membránnal meg bármivel mentek, amivel akartok. Engem csak egy dolog nem hagy nyugton, mégpedig az,hogy odákat zengsz itt olyan hülyeségekröl amiröl magad is tudod, hogy zöldség:egy yamaha felujitása sokkal olcsobb mint a p20(egyforma minöségü alkatrészböl ugyan annyi, és a végeredmény is)hogy azon nem kell blokkot heggeszteni meg hengert önteni( ha normálisan meg akarnád csinálni, bizony kell, nem is keveset)a váltorol, gyujtásrol, karburátorrol,stb.... se beszéljünk, beszéljünk, mert ua. a történt, és akkor van egy kb15 kiloval nehezebb, jobbkézzel fogom a bal fülemet konstrukcioju blokkod. Ezeken hiába feszülsz, mert tény. Nem félek sem a 200-tol sem a 350-től, bár ez a te gyengeséged, hogy a 250-esek között emlegeted.Én már bizonyitottam versenyeken amit akartam, és amit még akarok, az sem itt lesz, ha gondolod gyere te is és ott lejátszhatjuk. A mami kupában az utcai p20-ammal fogok indulni,vagy indultatni, (ha egyszer az életbe kész lesz) mert jo buli, és pont leszarom milyen eredménnyel, cél, hogy jol érezzem magam. Végül még csak annyit, hogy nem t.ok olyan versenyröl, ahol nem lett v.na homolog a motorom.
Remélem, hogy továbbra sincs emiatt harag, és a következő találkozásunkkor is meg birunk inni 1-2 sört.
Tudod ez foss japo se blokkot nem kell hegeszteni se váltó, se hengert önteni ,jól össze kell tenni sokat lehet javitani rajta és hálás darab meg még a kuplung is birja az eredeti.
hát persze igen kérdés a dugó mert ez réses
ATTILA A BLOKK UGYANAZ. A kuplung lehet hogy hosszab
de az rd minden cucca jó bele hfej is gugol belöle egy a pincébe
a váza meg a többi cucca kint, de a régi tulaj rd elejét tett bele
még brifje is van. Az rd 250 es hengerböl is lehet csinálni 350 est.
Az is van.
(mert gondolom, azt sem maguk fejlesztették)
A vizszintesen osztott blokk a legegyszerübb, minden látható
hézagolható stabil fötengely lehet csinálni egyszerre centirozva.
A 15 kg-nak még nem éreztem a hátrányát nyilván a tulméretezett alkatrészek miatt. De ennek az az elönye hogy a 2,8kg forgatónyomatékbol lehet 4,5kg is csinálni és elviszi minden alkatrész a + terhet. Nem kell bele czetka meg jawa kuplung az eredeti is jó. A váltó kiosztása is jó végül is a fogeco is ebböl épitkezik mert az utolsó 3 fokozat lépcsözete megfelelő.
Ezekre a gokartpályákra ahol talán 3 váltasz meg minek.
de legalább a többség értsen vele egyet. Tul sok megkötés nem kell
mert elveszti az egész azt ami benne van. Mindenkinek volt lehetösége 350-es motorral menni mégis a többség nem élt vele
vajh mér.A japo foss megtette azt a szivességet hogy
egy bő fél óra alatt lehet 250 vagy 350 ha megvan hozzá az alkatrész. Meg lehet venni az ebayon mindent.Sajnos abba most már igazad van nem olcsó mulatság felujitani egyiket se. De amikor ez teritéken volt 2006 irtunk és itthon meg kinn is bagóért utánad dobták a komplett motort. Az ami most megy azt töled vettem speciel ami a Halásznál volt ez az. Végül szerintem is tök mindegy hogy membrános vagy réses , a 350 be az eredeti acéllapos membrán van csak hogy tudd bár cserélhetném kevlárra is de lusta vagyok. Igazábol nincs tét ezeken a versenyeken nem jegyzik még sehol de hiányzik a filing ha nincs. Az mondjuk mellete jó ha nyer a motor az emberrel. 50-50%.Ha elesik akkor is mindegy vagy ha megáll a szerkezet bármilyen okbol. A buli a lényeg.Hülyeséget meg ne kérdezz miért lenne harag
jöhet a sör
Valahogy kezdem unni már ezt a beképzelt stílust , pedig nem lennétek ti (és eleinte nem is voltatok) ennyire hülyék ........
Tiszta vicc volt a napokban is mikor lehülyéztetek a csapágyszabvány miatt , miközben fingotok nem volt erről sem
Aztán ez is olyan lesz mint a síber letörése , a dugó csapszegfurat eltolása , az alapjáraton való levegőcsav. állítgatás , stb , h egy két év múlva majd ti fogtok kioktatni abból engem , amiért lehülyéztetek mert akkor még fingotok sem volt róla ......
Szánalmas !
Remélem, hogy továbbra sincs emiatt harag, és a következő találkozásunkkor is meg birunk inni 1-2 sört.
(hihi:)
aztán hagytam is.
ATTILA A BLOKK UGYANAZ. A kuplung lehet hogy hosszab
de az rd minden cucca jó bele hfej is gugol belöle egy a pincébe
a váza meg a többi cucca kint, de a régi tulaj rd elejét tett bele
még brifje is van. Az rd 250 es hengerböl is lehet csinálni 350 est.
Az is van.