Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Utánad megyünk az utolsó előtti körig!
Nyugi Zoli,nem fogom átfűzni a gyárit...
Nade kérlek! Ha igy mentek Ti is akkor.... nekem gyerekeim vannak.
Kettőt el is ismertem sajátnak.
Matiné!
http://youtu.be/eULOJhB2lZA
(Táccett hogy a startbíró,lejattolt a pilótákkal!)
Te leszel a hadszíntéri tudósítónk!
http://youtu.be/Z1DALC6wxnw
Én sem használhatok tárcsaféket hátul.
Váltót is használhatnak egyedit, mint ahogyan használnak is. Főgecó gyárcsa.
A P20-on sem lehet membrán, és a Yamahák is mehetnek Hummel (utángyártott) hengerekkel, Wittmann főtengellyel.

Érdekes szemszögből vizsgálódtok.

Megmondaná valaki, hogy mi a fasznak szabályok? Mikor mindenki lobbizik a saját motra ügyében, és addig tekergetjük a szabályalkotást, míg mindenki be nem fér így, ahogy van...
A semmit sem befolyásoló hátsó tárcsafék tiltásáról nem is beszélve:)

Érted, a reszelt huszasnek lehet, hogy gyakorlatilag csak a motorház gyári, Petró meg fűzesse át a kereket a tárcsafék miatt....

Ez nem tűnik sem arányosnak, sem értelmesnek.

(persze, Karcsiék a külföldi szabályból fordítgatták le, de zaért még is oylan izé...)
Tényleg furcsa lett ez a szabály így...

Dióék nem tehetnek fel egy nyomorult membránt, nektek meg a huszasotoknak aluhengere, újragyártott főcije, egyedi váltója van.

Tök nygodtan elhiheted, hogy nekem nem fáj ez, csak egyszerűen logikátlan ez így.
Minden rendbe lesz a mocival. Az a pusztító 26 lóerőre fejlesztésem, valamit a meglévő motoros rutinomtól nem kell izgulni. Különben is a felcuccolt kamerák súlyát is vinni kell a gépnek hiszen a mezőny közepén lehet a legjobb belsős vidit készíteni. Még lehet, hogy fényképezek is. Kell a lapomhoz a jó anyag. Ha minden jó megy lenne elöl és hátul 1-1 kamera. Ergo: nem érdemes nagyon elhagyni vagy megelőzni mert az bizony lemarad a jó vidin . Képzeljük csak el mekkora moto Gp filling lenne, hogy 20 kört hagytok elöl menni a versenyen Ti meg mögöttem a kamera előtt egymást előzgetve egymással meccseltek . Igen ez tetszene.
még azt hozzátenném hogy a suzi is berugos a yamaha is ,
az mz k is a hondák meg öninditosak csak a p20 tolos ami 6-os váltos tehát5 elvileg és gyakorlatilag nem homolog. De kit érdekel
Az OT speciáll meg gyakorlatilag nincs, p20-ba nem is lessz
odatolni egy td vagy tz -t meg minek hogy egyedül legyen.
mé a classikba mert arrol beszélünk a kiheggestett blokkos
yamaha kuplungos 6 sebbességes etc p20 az homolog?
Nem az a cél hogy minnél kevesebben menjenek és senki se reszeljen, félsz mi hogy a 200 gyorsabb lessz mint a huszasok a szar japó váltóval?
Nosztalgia buli motorversenyzőknek .......
Elküldtem érte...
Na szép, veterán versenymotor kevlár membránnal. Az nem baj, hogy nem lesz homolog?
na azért hozzá teszem, csak tavaszig lesz szoba dísz, még a kábelezését rendbe kell tenni. kiváncsi vagyok hogy megy a 200-as, gondolom mint egy átlagos p20.
Blokkod megjött már a nagy tócsán túlról?
Hali. Láttam én is csak az a néhány kilométer.....
Most már fújhatom mert megrendeltem kifizettem. De fogjuk rá, hogy már cm3- közelítem a többieket. Lefogyunk a mocival télen még 20 kilót és végük lesz!
nincs jelentősége mindennap arra járok.
Már beszéltuk de biztos 53 kell bele azért 0,7 az kicsit soknak tünik.