A P20-on sem lehet membrán, és a Yamahák is mehetnek Hummel (utángyártott) hengerekkel, Wittmann főtengellyel.
Érdekes szemszögből vizsgálódtok.
Megmondaná valaki, hogy mi a fasznak szabályok? Mikor mindenki lobbizik a saját motra ügyében, és addig tekergetjük a szabályalkotást, míg mindenki be nem fér így, ahogy van...
Minden rendbe lesz a mocival. Az a pusztító 26 lóerőre fejlesztésem, valamit a meglévő motoros rutinomtól nem kell izgulni. Különben is a felcuccolt kamerák súlyát is vinni kell a gépnek hiszen a mezőny közepén lehet a legjobb belsős vidit készíteni. Még lehet, hogy fényképezek is. Kell a lapomhoz a jó anyag. Ha minden jó megy lenne elöl és hátul 1-1 kamera. Ergo: nem érdemes nagyon elhagyni vagy megelőzni mert az bizony lemarad a jó vidin . Képzeljük csak el mekkora moto Gp filling lenne, hogy 20 kört hagytok elöl menni a versenyen Ti meg mögöttem a kamera előtt egymást előzgetve egymással meccseltek . Igen ez tetszene.
még azt hozzátenném hogy a suzi is berugos a yamaha is ,
az mz k is a hondák meg öninditosak csak a p20 tolos ami 6-os váltos tehát5 elvileg és gyakorlatilag nem homolog. De kit érdekel
Az OT speciáll meg gyakorlatilag nincs, p20-ba nem is lessz
odatolni egy td vagy tz -t meg minek hogy egyedül legyen.
mé a classikba mert arrol beszélünk a kiheggestett blokkos
yamaha kuplungos 6 sebbességes etc p20 az homolog?
Nem az a cél hogy minnél kevesebben menjenek és senki se reszeljen, félsz mi hogy a 200 gyorsabb lessz mint a huszasok a szar japó váltóval?
na azért hozzá teszem, csak tavaszig lesz szoba dísz, még a kábelezését rendbe kell tenni. kiváncsi vagyok hogy megy a 200-as, gondolom mint egy átlagos p20.
Most már fújhatom mert megrendeltem kifizettem. De fogjuk rá, hogy már cm3- közelítem a többieket. Lefogyunk a mocival télen még 20 kilót és végük lesz!
Kettőt el is ismertem sajátnak.
http://youtu.be/eULOJhB2lZA
(Táccett hogy a startbíró,lejattolt a pilótákkal!)
http://youtu.be/Z1DALC6wxnw
Érdekes szemszögből vizsgálódtok.
Megmondaná valaki, hogy mi a fasznak szabályok? Mikor mindenki lobbizik a saját motra ügyében, és addig tekergetjük a szabályalkotást, míg mindenki be nem fér így, ahogy van...
Érted, a reszelt huszasnek lehet, hogy gyakorlatilag csak a motorház gyári, Petró meg fűzesse át a kereket a tárcsafék miatt....
Ez nem tűnik sem arányosnak, sem értelmesnek.
(persze, Karcsiék a külföldi szabályból fordítgatták le, de zaért még is oylan izé...)
Dióék nem tehetnek fel egy nyomorult membránt, nektek meg a huszasotoknak aluhengere, újragyártott főcije, egyedi váltója van.
Tök nygodtan elhiheted, hogy nekem nem fáj ez, csak egyszerűen logikátlan ez így.
az mz k is a hondák meg öninditosak csak a p20 tolos ami 6-os váltos tehát5 elvileg és gyakorlatilag nem homolog. De kit érdekel
Az OT speciáll meg gyakorlatilag nincs, p20-ba nem is lessz
odatolni egy td vagy tz -t meg minek hogy egyedül legyen.
yamaha kuplungos 6 sebbességes etc p20 az homolog?
Nem az a cél hogy minnél kevesebben menjenek és senki se reszeljen, félsz mi hogy a 200 gyorsabb lessz mint a huszasok a szar japó váltóval?