a levegös rd-t 1973-1978 ig gyártották de a megjelenés kezdeti időpontja számit, söt a buzi nehéz alufelni is annak is homolognak kell lennie tárcsafékestöl.
nem és ráadásul hosszú kuplung 350 van benne, csak 4,3kg helyet 6kg a forgató nyomaték pad szerint fötengelyen. Na most az ami tolja elöre. Két fajta váltó van az utcaiba az 1 3tol felfelé sürübb.
-Egyszerű a képlet! Ha a GYÁRI megbízható tárcsafékkel nem engednek el sehol,akkor sehol nem megyek! A gázt kell húzni,nem a féket nyomni! Ez verseny lenne, vagy mifene!? És szerintem, mindenki a biztonságra törekedik!Vagy nem?
Hali Petró! Nem tudom,hová leszünk besorolva jövőre.Az enyémmel nem mehetek 250 alatt,mert dupla tárcsás elöl,250 felett meg azért nem mehetek, mert kívülről állítható a hátsó telóm.Úgy értelmeztem hogy te sem mehetsz hátsó tárcsával se itt,se ott.Legfeljebb versenyen kívül indulunk,úgy csak elengednek:).Lényeg, hogy jót meccseljünk.
06.34-nél,mintha rövidebb lenne? De lehet hogy én megyek lassabban...
Maestro! A Gabika motrában,Főgecó féle sűrű váltó van?