Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi a simson oldalon azon elmélkedtünk, hogy:
1: mennyire jó ötlet a napi licenceseket kizárni a pontozós menésből, és a másik napra kényszeríteni.
Jövőre hozzánk két srác is jön, aki idéán belekóstolt Balassán napival, jövőre meg már jönnek évessel, egy másik meg máriapócson indult csak(mert ott lakik) ő is jön jövőre.

NAmost, ha ezek a srácok nem mehetnek csak egy valamiylen brigáddal szombaton, akkor bele sem éreznek a hangulatba.
ergó, nem , vagy sokkal kevésbé jönnek majd új emberek.
Nálunk a mezőnynek jó a harmada lecserélődik évente, van eki elmegy, de mindíg jönnek újak is.
Kérdés, hogy ez a kigondolt megoldás nem fogja e azt generálni, hogy elmarad az utánpótlás, és csak a lemorzsolódás lesz...

Ezt kb majd meglátjuk..

A másik.

HA vasárna van a pontozós race futam, az megintcsak meg fogja rostálni a mezőnyt, a messze lévő pályákon meg pláne.

VAn az ombre nálunk aki győr mellől jön.
Neki Mpócs majd 400 kilométer...
Az ufóval haladva minima 4 óra, ha nem áll meg sehol.

Namost, ha mondjuk este 6tól 7 ig van díjkifosztó, akkor az ombre 7+4=11 órára fog hazaérni, MÁSNAP MEG MUNKA.
Következésképpen el sem fog menni pócsra.

(ez most nem sírás, csak példa, hogy akinek egy egy pálya messze van, az nem biztos hogy be fogja válallni hogy esetleg alig aludjon munkanap előtt)

ebből a szempontból sokkal jobb volna, ha a két nap eseméynei meg lennének fordítva, sé a pontozós verseny lenne szombaton, a mindenmás más vasárnap.
a szocformula nem elérhető.
Szoval azért is jó lenne a véleményét azoknak is tudni akik nem voltak, mert aki vette a fáradságot és pénzt idöt nem kimélve fejlesztett és megprobál jobbat késziteni, azt valami hülye szabály ne zárja ki.
A classik szabályokat azok hozzák akik ebbe bármilyen formába érintettek
Az is elhangzott hogy aki esetenként 1 alkalommal akar menni
az csak szombaton mehessen az X-be ha jól értettem.
Nyilván lessz olyan aki csak balassára akarja odatolni a gépét.
Ennek az az alapja hogy aki esetenként megy az lassab a többinél.
Van erre ellenpélda lásd a szolnoki csapat és a debreceni karell gott
csapat lénárd peti azért erre nem lehet azt mondani hogy feltartja a többit.
Az egyedi elbirálás meg mindég a feszkot hozza,
Nem hazabeszéd de megint a yamaha az ami egy sor kirásnak megfelel és ez nem jó ezért a többi tipus is csak hadd fejlesszen
ami kifér a csövön. Csak a blokkházat kéne megkötni mert az a mérvadó,azt lehet rajta frissen öntött 4felömlös p20 aluhenger is
vagy éppen benelli is, Végül is ez race. Ki ki tudása és kedve szerint reszeljen mindég ez volt ebböl lettek a jobb és erösebb motorok.
még jó hogy ottvoltál.
De azért nem bánnám ha a saját elképzelésedet is felvázolnád.
Én is hüyleséget írtam a simsonos oldalra:)
classik1: 2502t és 3504t ,classik2 : 250+2t és 350+4t nem figyeltél dimma
Persze, hogy létezik.
Oké:)
csak látom te már megtetted.
hivjál fel 06209417214
A tárcsafék hátúl mehet, ha úgy gyártották.
Na szóval legalábbis a megbeszélésen ez hangzott el.
Nem OT hanem classik lessz mivel gyári echte versenymotor
nincs a mezönybe csak talán 1-2
classik 1 1975 ig megjelent tipusok
250 2t - 5004t
füzött kerék 1 tárcsa elöl fix fék fix tárcsa
e villa 35mm/38/ezt azér többen kérték max csak fujható
hátul 2 gátló nem állitható/kérdéses/ füzött kerék dobfék
Hangtompitó /hatásos/lehet mérni fogják 1058decibel max
A blokknak eredetinek kell lennie/még kérdéses volt vita tárgyát
képezte hogy ki lehet heggeszteni /ez is hülyeség sok p20 igy van megcsinálva/
Csak a gyárival meg egyező hengert lehet rátenni külön membránt nem./ én ezt hülyeségnek tartom mert reszeljen mindenki/akár forgotárcsást is/ létezett a korszaknak megfeleköen /
Füzött keréknél is pl etz komlett elejét pl nem / semmivel sem jobb mint a yamaha szuzuki vagy honda tárcsa, nem értem.
Classik 2 3502t-7504t 1978 ig megjelent tipusok
elöl lehet dupla tárcsa
a többi az hasonló. Folyadék felfogó tartály mindenkinek.
Akinek a tankja nem szeleppel ellátot oda is kartergázhoz is összes
csavar biztositás.
Azért mielött ez papirra kerül és gépátvételen számonkérik még meg kell beszélni
Erre a fórumra a mami is be szokott nézni meg láthatóan az összes érdekelt p20 is ezért itt megbeszélhető, javaslatokat kell tenni
Ha valami lényeges kimaradt Mzoli meg a tsanyi lecso lessz szives kiegésziteni.
Jó reggelt. Olyan infót kaptam, hogy az RD 125 twin és az én 200-as gépem között csak a henger a külömbség. 125 felfúrva 200-ra. Fotókon a motorok belseje tényleg ua. de a méret? Állítólag a főtengely és minden eggyezik. Létezik ez? Ma viszem a hengereket kiméretni, hogy mi legyen a sorsuk. Üdv.
már a mami kupára gonmdolsz, ha igen sajnos ez van , szivesen
mennenk hoszabb pályán de nincs, A rigásoknak meg erösiteni kéne, több yamaha alkatrész kéne a motorba.
majd nevezünk el rolad utcát. de másold be.
nekem is van egy kevés összehasonlitási alapom, elképzelhető
hogy több p20 henger volt a kezembe mint neked valaha is lessz.
meg azért én szeretem a yapó fosokat és van pár db közel 40 éves
levegös alaspméretes hengerem is amiröl tudom hogy 30ezernél is több km van benne és nem vállas. Csak mindenki azzal indul kis hazánkba ,na akkor furás+ uj dugó,ahalyett hogy átmérné.
igen is nagyon sokat kibir a yamaha henger van benne anyag.
Őő, az a baj, hogy akkor itt is lelőnek:)
Bocs, most jöttem melóból. Nekem 200-as a motorom. Ülés van de nem tudom jó-e a te mocidra.
én se láttam még olyan yamaha hengert ami nem a tűréshatáron belül lett volna,pedig volt,hogy 5 párat néztem egyszerre!
A yamaha henger nem kopik:-)))))))))), akkor minek bele a 4.tulméretü dugo?
Én mondjuk biztos szétszedném, és tüzetesen átméregetnék mindent, meg azt a sonkát biztosan likvidálnám. A felömlőket a hengertalpnál jol elb@szták, javitani tudsz rajta, de jovátenni már nehézkes.
Azért aggodot, mert azért egy mz joval többet kibir:-)))))))))
Csak közben megnyerte az A-A classik500-at, meg még jonéhány hosszupályás nemzetközi versenyt, hogy a szavaiddal éljek:nem "rigák között a slalompályán"
néztem a fotoidat rd250-hez 78-ashoz keresek ülést vagy jobbfajta alaplapot.
Igen ez jó, itthon is kapni.Köszi.
a yamahába tökéletes a tkrj echte japó foss de hibátlan árba is jó
csak akkor használok mást ha itt nincs az a méret