Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mz vázba rd blokk lenne,az is gáz,erröl ne is beszéljünk!
ÚÚÚ, ez fájt! Ekkora állatot!http://cgi.ebay.de/MZ-ETZ-251-...
Tudom, és ez nagyon szimpatikus benne. Szeretem a könnyű gépeket. A kis 125ös rgbe is a súlyát szerettem nagyon. Haver 400as vasa 200 kiló körül van, hát nem az én világom :)
De van amiben a legjobb,utcai verzióból ez a legkönnyebb 125kg!
Tényleg 40 Bármilyen furcsa ez így nekem most tetszik nem az mc16 a leggyengébb nsr gyárilag
Jaja, ezt néztem én is. Nem igazán érte meg az az egy lóerő a lenti minusz8at :) De most a zöld görbéből szeretnénk lilát vagy kéket csinálni :) elég lenne egy halványkék is :)
Akkor nézz utána!
Tegyél rá Mc18 kipufogót ha nincs rezód,nézd meg az NSR World on azon szinte rontottak csak fent +1le Lent -8
45, hogy maradjunk a számoknál
Pont azért kérdeztem meg itt, hogy ne kisérletezzek rajta. Mert mint már írtam ezelőtt, 45Le a gyári japán, de azt mondják ez fojtott, és azért ennyi, és 55 fojtatlanul(mc18 meg 60 a nagyobb karbikkal és okosabb elektronyikával), na most iwata írta hogy szerinte a kipuff fojtott, megkérdeztem egy elég okos srácot, aki szerelő, de régen 2t motorokat is faragott nem kis sikerrel, és ő is azt mondta hogy a kipufogóban van fojtás, egyik haverjáék szétvágták, és az is jó lett, másik meg rendelt másikat...
Na ja ez életforma!
Ja 40le ha nincs HRC kártyád!
Pont azért írom, hogy ne ess bele a hibákba!Kisérletezni olcsóbb kategóriájú motoron kell pl simson de te tudod!
igen olyasmi mint a taxi 2 ,csak ez motoros,de a kilóméteróra amit mutat , azt elhiszem,mert ezek mentek kettő fölött!
Ja de ahhoz kell a gázkar állás érzékelő, meg más karbik.
Gyújtást meg mondtam én csinálok hozzá.
Ha pgm 4 vezérlőegységet rá teszed,biztos lessz 55le, az enyémen pgm1 van,állítolag százezrek ezek az elektronikák!
Ez hasonló, mint a Jackie Chan féle autóversenyzős :)
Kemény :)
Nem hiszem, de MBA igen. :)
Sor 2-es gyenge 70Le-vel keréken. 84-ből, meg V2 86-ból gyenge 78Le-vel :)
OSCAR gyanús Jappán filmalkotás!
http://youtu.be/J_5f0dKx4uE
okker.
(de lényeg a jaffa, hihi:)

Dzsi, volt 250es malac?
De valami azt súgja te se úgy születtél hogy nagyon profi vagy :)
Engem meg érdekel a dolog.
De mostmár vágom
Nézem az adatlapod, látom te is beteg vagy :) Üdvözöllek a zártosztályunkon :)
Na jó, ezek mondjuk nem 250-es gépek :)
2 hengeresben igaz, hogy régi és gyengébb, de elérhetőben a malanca a király, hiába gyengébb. Az ISTEN meg az MBA VR125. PONT :)