Tudom, és ez nagyon szimpatikus benne. Szeretem a könnyű gépeket. A kis 125ös rgbe is a súlyát szerettem nagyon. Haver 400as vasa 200 kiló körül van, hát nem az én világom :)
Jaja, ezt néztem én is. Nem igazán érte meg az az egy lóerő a lenti minusz8at :) De most a zöld görbéből szeretnénk lilát vagy kéket csinálni :) elég lenne egy halványkék is :)
Pont azért kérdeztem meg itt, hogy ne kisérletezzek rajta. Mert mint már írtam ezelőtt, 45Le a gyári japán, de azt mondják ez fojtott, és azért ennyi, és 55 fojtatlanul(mc18 meg 60 a nagyobb karbikkal és okosabb elektronyikával), na most iwata írta hogy szerinte a kipuff fojtott, megkérdeztem egy elég okos srácot, aki szerelő, de régen 2t motorokat is faragott nem kis sikerrel, és ő is azt mondta hogy a kipufogóban van fojtás, egyik haverjáék szétvágták, és az is jó lett, másik meg rendelt másikat...
Gyújtást meg mondtam én csinálok hozzá.
Kemény :)
Sor 2-es gyenge 70Le-vel keréken. 84-ből, meg V2 86-ból gyenge 78Le-vel :)
http://youtu.be/J_5f0dKx4uE
(de lényeg a jaffa, hihi:)
Dzsi, volt 250es malac?
Engem meg érdekel a dolog.