Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit megadtál, az tutira a japán módszerrel mért.
Az függ a kopottságtól ha mérem, meg a kipufogótól is ha jól tudom. A japánok meg fizikai adatokat adnak meg, de ezzel könnyebb számolni...
Kompresszió VISZONY...
(sűrítési arány)
Az is Japán módszerrel mérve.

Gondolom tudod, hogy ha rmérsz kompreszsiómérővel, nem ezt fogod kapni.
a kompresszió is kevesebb ám, csak 6.2, az mc18ban meg 7.3, mc21ben meg 7.4, bár ezt pillanatok alatt meg lehet oldani, hengerfejből még én is le tudok venni, cnc esztergába be kell fogni, és hajrá :)
Jaaa, tényleg, a tiéden is ez rossz. Na megtudtam hogy ez típushiba. Mc16okon sorra hallnak meg a cdi-k. Ezt igazából azért írtam mert akivel most üzletelni próbálok annak a gépén is szar a gyújtás, így én inkább egy eléggé feltúrbozott saját gyártmányt tennék bele. Én értek a mikrokontrollerekhez, unokabátyám meg amúgy is villamosmérnök :)
Elszurtam,kétszer válaszoltam,de szerintem bármilyen gyújtást,meg lehet csinálni két jeladósra,de felhívtam egy embert aki 12-18e ft,között 100% megcsinálta volna!
A kipufogó a folytás,cseréld le,és az elektronika sem engedi 12500 ig akkor ,60le
Az mint mondtam úgyis saját lenne, mert egyrészt szar, másrészt meg szakmai kérdés hogy meg tudjak csinálni egy ilyet.
A kipufogó a folytás,cseréld le,és az elektronika sem engedi 12500 ig akkor ,60le
Elég igényes kis reklám. Csakhát fene a honda pofáját hogy nem adták ki angolul
Felrakom ide, hátha valakit érdekel. Sajnos csak így van meg, ezért gépes fordító nem jön számításba, mert mire megtalálnám az összes karaktert
Ja meg annyit hogy mc18nál csak az elektronika volt fojtott, viszont amit szereznék ott alapból szar az elektronika, így én csinálnék hozzá egy programozható gyújtásvezérlőt, mindenféle huncuttsággal, tehát ez biztos hogy nem lenne probléma.
Ja amúgy ha már úgyis szóba elegyedtünk. Akkor esetleg azt tudod hogy fojtást el lehet távolítani a gépből? Mert japán törvények miatt 45paci, na most a blokk ugyanaz mint a később gyárilag 60 pacis gépeknél, és olvastam egy oldalon hogy fojtatlanul ez is 55Le, na de azt hogy a fojtást hogyan lehet belőle kivenni az nem írták... Henger vezérlése is el van baszva, vagy csak kipufogóban kell valamit kivágni, vagy teljes kipufogót cserélni(ennek mindenképpen illik segítenie), vagy karbit is? A karbinak mondjuk el kéne vinnie mert 28as, és 125ös nsrem is 29Le volt 28as karbival.

Valaki tud itt valamit segíteni ez ügyben?
Ns400R -ed nincs eladó,vagy Rd 400 -ad papírosak
Privátba jakabracing@gmail.com
Köszi
Értem én ezt :)
De laptopot igazán nem használom ki, és ezért akartam cserélni. De lehet összejön egy másik mc16, őt érdekli a laptop, de már sajnos előttem érdeklődött valaki, aki viszont robogót adna neki, de szerencsére a laptop jobban érdekli, hát nem tudom mi lesz :) Azért reménykedek :)
igen ,én árulom az mc 16 ot,és ráadásul,szinte ingyen,nem is adnám ennyiért,de kilátásban van ,helyette más,amiből,már van egy pár,és nem foglalkozhatok minden tipussal!
rg 500 nagyot megy,csak az a baj ,hogy bonyolult,nehéz blokk, 2 főtengely,meg ilyenek!
Da ha átküldöd, bemegyek a gépműhelybe, és megkérdezem ezt mennyiért lehetne legyártatni. Bár szerintem ez a kipuff csonk kicsit hosszú, nem?
"Nem nagyon"
Veled beszéltem telefonon
Bocsi. Nagyon hallottam semmit amit mondtál.

Én próbáltam meg laptop cserét felajánlani :)
Bár ha perselyes lesz, akkor azért megoldható a dolog.
500 2t v2,ez igen!
Na meg az országban nem tudom hány ilyen maró lehet. Sulimba van egy elég jó gép, az csak 3d, de így is 40 milla volt, és ez még csak nem is az a nagyon drága kategória.
A külső felület több lépcsőben meg tudod csinálni egy mezei 3d maróval is. A felömlőkhöz meg necces hogy odafér-e. Ennél a hengernél már azért felömlőknél eléggé mélyen be kell nyúlni, azt meg egy vékony szerszám nem igazán szereti, max nagyon alacsony sebességgel. És ezt azt jelenti hogy lassan készül el, és 5d cnc maró óradíja elég magas, főleg ha csak így egyedibe viszed hozzájuk a megrendelést.