Köszi
Nem is rossz ! A nyomatékra mentem ,így gyorsításkor 2 be sincs lent az eleje,csak a szárazkuplungot megviseli.Átkerül a technológiám a Japcsi Nsr Mc21-beaztán majd teszteli a Superbike magazin ,mert én V2 500-at csinálnák csak nincs ócsó jó CNC marós,a hengereket már megrajzoltam egy haver segítségével Solid W-be
Hehe, találtam full extrás 500 oldalas irományt englisül, teljesen jutányos 135 + 10 posta. Hiába nu, a fordítót is meg kell fizetni mer a nagy H nem vette a fáradtságot...
Viszont a publikum valamennyivel több mint 100%-a matador kiképzést kapott már az oviban,amit itt kamatoztathatnak...
- A főszervező andaxin/metaxa koktélon élt a hétvégén,tuti.
Ami érdekel belőle azt lefordíttatom, jobb híján megpróbálhatod valami automata vaskurvával is, de abból sokszor egy szót sem lehet érteni. Vígasztaljon, hogy az NS-hez még japóul se találtam semmit...
Jáááj gecijó, szerinted a torreádoréknál is rinyálnak, hogy hűde veszélyes a pálya? Pedig milyen hevimetál már, a kigyorsításnál kiesik alólad az út, tiszta Vörösvár-Csobánka viszonylat.
Csak úgy jött le az előbb
Na mind1, csak találok valakit
Az egyetlen hivatalos kiadvány amit nsr 250 mc16hoz találtam japán nyelven íródott, így nekem kicsit nehéz olvasmány
most van a hondába 23000km én 16000 rel hoztam ezen tanult csabi fiam is egyszer elkötötték de hamar meglett a sárga szine miatt igy gyári minden porcikája.
Na igen.
Amúgy a fordító program felejtős, mert csak képen van meg az iromány