Hát a jamakkások lassan tényleg ki fognak borulni.
Az tökmindegy hogy te vagy én 2010-ben mit hogyan csinálnánk (már ha egyáltalán abban a helyzetben lennénk, hogy ilyen csacska dolgokat kellene eldöntenünk), akkor én plafon másodikos lehettem, ezek a csávók meg gondolták valahogy és az eredményről mára semmi anyag nem maradt, csak pár kép. Viszont azok mindegyikén keresztben lézerkardozták széjjelfelé.
Egyébként ha csak azt nézem mennyit szopok a sima szívó v4 befaragásával, akkor nem biztos hogy egy v2-t szeretnék inkább turbósítani intercoolerrel meg a kurva sok csővel, lehet hogy én is a sorkettőre tennék, fasztuggya...
Te ezt a cuccot hol "vágnád" félbe ?
Mert én biztosan nem keresztben , hanem hosszában (mellesleg úgy tudom , hogy ez a gép volt a VT 250 ötletadója) :
Azért Hondáéknál nem olyan hülyék , hogy a rosszabbik megoldást válasszák , kiegyensúlyozás , szélesség , kompaktság szempontjából . Több leírás alapján is befecskendezős volt a kicsike , 4 betűvel rövidítve volt leírva a neve , nem ugrik hirtelen be , de majd meglesz .
mondom , nekem még linkem is van valahol ahol elég korrekt leírása van , japcsi versenygépek vannak benne , majd megpróbálom megkeresni .
Ja , azon a képen az alsótankos rémálom látható , abból az időből mikor az ELF gépekkel is idétlenkedtek .
Neten lófasz semmi, csak papíron esélyes. Hangsúlyozom csak azt tudom leírni ahogy én tudom, hogy vannak egyéb verziók is, azt természetesen elfogadom, meg amúgy sem bír olyan hűde nagy jelentőséggel: a rajz nyilván egy fantázia koholmány, már csak azért is mert guruló prototípus nem is létezett belőle, csak a blokkot nyúzták a pince leghátsó fékpadján, nehogy híre menjen, a fékpadi motor egy fél NR volt, méghozzá a két hátsó ovált hagyták meg, két kis turbó szívott karbikkal, ehhez képest a tervezett végleges rémálom az első két ovált használta volna befecskendezéssel súlyosbítva. Kéremkapcsójjaki
Ja az a kép meg az első alsó tankos V4 NSR500, amit Freddie bácsi gyűlölt mint az állat, vagy nem?
A minap rafeküdtem a témára , mert ezek a rajzok szerintem nem fedik a valóságot . Tudtommal V2-es volt , a dupla turbo az rendben , de az az első lámpa teljesen kizárt ..... Meg maga az egész alakja .
Szinte semmit nem találtam az eredeti gépről a neten
Valami gyökér NR250 Turbo név alatt rengeteg videót töltött fel asszem VT250-el idétlenkedikaz utakon , na a kereső 100 találatból legalább 95× ezt dobja .... biztos csuklott kicsit a tag mikor keresgettem
Viszont találtam másik érdekességet , erről is megvan valahol az aktuális cikk , de a neve már nem ugrik be :
Ezt a fajta hengert az lc-re simán rá lehet huzni, azon meg van vizpumpa, de egyszer már összetettem egy 250-s hengert de nem
volt vele idöm foglalkozni, azon bmw elektromos pumpa van.
Az volt, de 16"-os fosra vadásszon gumit akinek 7 anyja van