Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köfike.

Az volt, de 16"-os fosra vadásszon gumit akinek 7 anyja van
Mivel hogy Honda racsing fórum nemvan,csak nyugodtan!
-Érdekes dolgok ezek...
NS400R hátsó 36' lánckereket mán tanátam! (este befotó)
(Gyárilag 16'első kerék vót az NR-be e!)
Hát a jamakkások lassan tényleg ki fognak borulni.

Az tökmindegy hogy te vagy én 2010-ben mit hogyan csinálnánk (már ha egyáltalán abban a helyzetben lennénk, hogy ilyen csacska dolgokat kellene eldöntenünk), akkor én plafon másodikos lehettem, ezek a csávók meg gondolták valahogy és az eredményről mára semmi anyag nem maradt, csak pár kép. Viszont azok mindegyikén keresztben lézerkardozták széjjelfelé.

Egyébként ha csak azt nézem mennyit szopok a sima szívó v4 befaragásával, akkor nem biztos hogy egy v2-t szeretnék inkább turbósítani intercoolerrel meg a kurva sok csővel, lehet hogy én is a sorkettőre tennék, fasztuggya...
Te ezt a cuccot hol "vágnád" félbe ?
Mert én biztosan nem keresztben , hanem hosszában (mellesleg úgy tudom , hogy ez a gép volt a VT 250 ötletadója) :
63. oldal : http://books.google.hu/books?i...

de menjünk tutira :
Asszem ez az , bár nekem nem jelenik meg az adott lap :

http://books.google.hu/books?i...
Azért Hondáéknál nem olyan hülyék , hogy a rosszabbik megoldást válasszák , kiegyensúlyozás , szélesség , kompaktság szempontjából . Több leírás alapján is befecskendezős volt a kicsike , 4 betűvel rövidítve volt leírva a neve , nem ugrik hirtelen be , de majd meglesz .
mondom , nekem még linkem is van valahol ahol elég korrekt leírása van , japcsi versenygépek vannak benne , majd megpróbálom megkeresni .
Ja , azon a képen az alsótankos rémálom látható , abból az időből mikor az ELF gépekkel is idétlenkedtek .
Neten lófasz semmi, csak papíron esélyes. Hangsúlyozom csak azt tudom leírni ahogy én tudom, hogy vannak egyéb verziók is, azt természetesen elfogadom, meg amúgy sem bír olyan hűde nagy jelentőséggel: a rajz nyilván egy fantázia koholmány, már csak azért is mert guruló prototípus nem is létezett belőle, csak a blokkot nyúzták a pince leghátsó fékpadján, nehogy híre menjen, a fékpadi motor egy fél NR volt, méghozzá a két hátsó ovált hagyták meg, két kis turbó szívott karbikkal, ehhez képest a tervezett végleges rémálom az első két ovált használta volna befecskendezéssel súlyosbítva. Kéremkapcsójjaki

Ja az a kép meg az első alsó tankos V4 NSR500, amit Freddie bácsi gyűlölt mint az állat, vagy nem?
Itt pedig az NR 500-as :
Yamahásoktól előre is elnézést !

A minap rafeküdtem a témára , mert ezek a rajzok szerintem nem fedik a valóságot . Tudtommal V2-es volt , a dupla turbo az rendben , de az az első lámpa teljesen kizárt ..... Meg maga az egész alakja .
Szinte semmit nem találtam az eredeti gépről a neten
Valami gyökér NR250 Turbo név alatt rengeteg videót töltött fel asszem VT250-el idétlenkedikaz utakon , na a kereső 100 találatból legalább 95× ezt dobja .... biztos csuklott kicsit a tag mikor keresgettem

Viszont találtam másik érdekességet , erről is megvan valahol az aktuális cikk , de a neve már nem ugrik be :
email címet küldj!
Ha megoldható rakj fel képeket az alkatrészeidről.
Hívj légyszi.305925241 most is jó.
rd 250 lc fötengejed van? és mennyi.
csak lc van,sajnos!
Szia! Ypvs tankod nincs véletlenül?
üdv mindenkinek!eladóvá vált yamaha rd 250-350 lc alkatrészek jó árban!forgalmis váz,blokk, komplett gyújtórész,karbi ,jó tank ,jó ülés,és minden más.
Tulajdonképen, ugyan az!
Akkor már csak két jó dugó+főci kő bele és kész.
http://youtu.be/557C_t0fM4M
régebben 150eu-ig licitáltam de annyiért sem sikerült vennem.
ezen jobban látszik
Ezt a fajta hengert az lc-re simán rá lehet huzni, azon meg van vizpumpa, de egyszer már összetettem egy 250-s hengert de nem
volt vele idöm foglalkozni, azon bmw elektromos pumpa van.
Nekem van egy üzemképtelen elektromos Pierburg pumpám. Oda adhatom, hátha javítható.
Van ilyen is de még használtan is drága!
A Maestro megsutulja egy kicsit,70 ló!
Van már waterpump?
Ezt találtam! Elektronyos!
http://cgi.ebay.co.uk/RACING-E...