Így van és a japó ezt is belekalkulálja!
1-et szögezzünk le az NSR gyárilag is "Isten " a maga kategóriájában ezért könnyebb elvenni mint hozzátenni az erejéhez,ha nem vagy maximálisan képzett a dolgokban!
Nem, érted.
A japán azt jelenti, hogy az arány a kipufogó nyílás felsőéle feletti hengertérfogat + az égéstér térfogata osztva az égéstér térfogatával.
A geometriai pedig a hengerürtartalommal van számolva.
A kettő nagyon nem ugyanaz.
Egy magas kipufogónyílású motortól ne várj nagy japó sűrítési arányt.
Attól, hogy modjuk has szám a japán 7:1, attól még a geometriai (ami a 4t-nél látott) akár még 15:1 is lehet :)
Emellett a kétté kipufogó és karter oldalról is feltöltött motor.
Ez a fojtott dolog nem azt jelenti ,hogy fullad hörög kínlódik és nem megy ,bőven megfelel utcára ha nem akarsz versenyezni ugyanis 9500 ig ugyan olyan sőt még lehet jobb is a rugalmas gyári csővel,csak 10-12 nél nincs már akkora tolóerő!Hidd el ha a Jawa után ráülsz a mennybe érzed magad!
Egyáltalán nem az a cél hogy csak működjön. A lényeg az lenne hogy fojtott motorral nem jár az ember elvből :D
Az meg hogy nem jawa... Hát attól még hogy nincs kitöltve az adatlapom, és nincs beleírva a motorrevű évkönyv, még nem biztos hogy nem mentem erősebb géppel
ez igy igaz nem akarlak elkeseriteni de ez nem jawa
szerintem alapbol is sok lessz neked a 45 paci is müködjön
stabilan és jókat motorozzál vele. Amugy utálatos szerelni.
De hengerfejet egyiket biztos meg kell munkálni, és a 7.3 az tuti jó :), és ha már meg kell munkálni, akkor már miért ne rögtön ennyi legyen? Nyilván akkor a másikból is leveszek.
Értem. Csak hát külföldi fórumokon is legtöbbször ezt látom a kérdések között, hogy jajj, meghalt a gyújtásom. Amúgy valószínű azért van amit mondasz, csak nem minden motor ilyen érzékeny erre. :)
Tudom Mivel egyenesen japán nyelvű reklámból van, de fel is töltöttem ide a képeket, azokon rajta van, megvan az összes nsr típushoz, és ez az amit ki tudok olvasni belőle
1-et szögezzünk le az NSR gyárilag is "Isten " a maga kategóriájában ezért könnyebb elvenni mint hozzátenni az erejéhez,ha nem vagy maximálisan képzett a dolgokban!
A japán azt jelenti, hogy az arány a kipufogó nyílás felsőéle feletti hengertérfogat + az égéstér térfogata osztva az égéstér térfogatával.
A geometriai pedig a hengerürtartalommal van számolva.
A kettő nagyon nem ugyanaz.
Egy magas kipufogónyílású motortól ne várj nagy japó sűrítési arányt.
Attól, hogy modjuk has szám a japán 7:1, attól még a geometriai (ami a 4t-nél látott) akár még 15:1 is lehet :)
Emellett a kétté kipufogó és karter oldalról is feltöltött motor.
Jawa után jó lesz ez!
Az meg hogy nem jawa... Hát attól még hogy nincs kitöltve az adatlapom, és nincs beleírva a motorrevű évkönyv, még nem biztos hogy nem mentem erősebb géppel
szerintem alapbol is sok lessz neked a 45 paci is müködjön
stabilan és jókat motorozzál vele. Amugy utálatos szerelni.
Ha alulról vesz le, alacsonyabb lesz a vezérlés.