Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah, hát én azt hittem vágod mi a difi a két mérési móccer között.
Így van és a japó ezt is belekalkulálja!
1-et szögezzünk le az NSR gyárilag is "Isten " a maga kategóriájában ezért könnyebb elvenni mint hozzátenni az erejéhez,ha nem vagy maximálisan képzett a dolgokban!
Áhá. Na így már minden világos. A kis huncutt japók
Nem, érted.
A japán azt jelenti, hogy az arány a kipufogó nyílás felsőéle feletti hengertérfogat + az égéstér térfogata osztva az égéstér térfogatával.
A geometriai pedig a hengerürtartalommal van számolva.
A kettő nagyon nem ugyanaz.
Egy magas kipufogónyílású motortól ne várj nagy japó sűrítési arányt.
Attól, hogy modjuk has szám a japán 7:1, attól még a geometriai (ami a 4t-nél látott) akár még 15:1 is lehet :)
Emellett a kétté kipufogó és karter oldalról is feltöltött motor.
Ment a viccek topicba
Na jól van, elmentek a...

Jawa után jó lesz ez!
Ez nagyon kemény
Jawa után jólesz az
Az biztos hogy a mennyben fogom magam érezni :) De 400as suzuki után fogom ott érezni magamat.
EZT NÉZD MEG link
Ez a fojtott dolog nem azt jelenti ,hogy fullad hörög kínlódik és nem megy ,bőven megfelel utcára ha nem akarsz versenyezni ugyanis 9500 ig ugyan olyan sőt még lehet jobb is a rugalmas gyári csővel,csak 10-12 nél nincs már akkora tolóerő!Hidd el ha a Jawa után ráülsz a mennybe érzed magad!
Egyáltalán nem az a cél hogy csak működjön. A lényeg az lenne hogy fojtott motorral nem jár az ember elvből :D

Az meg hogy nem jawa... Hát attól még hogy nincs kitöltve az adatlapom, és nincs beleírva a motorrevű évkönyv, még nem biztos hogy nem mentem erősebb géppel
Na ja én is ezt gondolom csak rossz helyre küldted
ez igy igaz nem akarlak elkeseriteni de ez nem jawa
szerintem alapbol is sok lessz neked a 45 paci is müködjön
stabilan és jókat motorozzál vele. Amugy utálatos szerelni.
De hengerfejet egyiket biztos meg kell munkálni, és a 7.3 az tuti jó :), és ha már meg kell munkálni, akkor már miért ne rögtön ennyi legyen? Nyilván akkor a másikból is leveszek.
én csak a kisérleteim alapján gondolom,nem általánosítok,de teljesítményre gondolok!
Kompresszió viszony szempontjából?
szerintem a hengertalpból 100 ad ok,többet jelentenek,mint a hengerfejből mm ek!
Előbb csináld meg hogy működjön próbáld ki milyen aztán jöhet az antituning
Én tuti hogy a hengerfejből veszek le, ha leveszek. Azért elég sokat olvastam 2t motorokról, tehát ennyi azért még világos :)
Remek ötlet.
Ha alulról vesz le, alacsonyabb lesz a vezérlés.
Ha a hengertalpból veszel le,az még jobb!
Értem. Csak hát külföldi fórumokon is legtöbbször ezt látom a kérdések között, hogy jajj, meghalt a gyújtásom. Amúgy valószínű azért van amit mondasz, csak nem minden motor ilyen érzékeny erre. :)
Ez nem típushiba hanem a rossz akkumulátor miatt vagy kimegy a fesz szabályzó,vagy az elektronika !
Tudom Mivel egyenesen japán nyelvű reklámból van, de fel is töltöttem ide a képeket, azokon rajta van, megvan az összes nsr típushoz, és ez az amit ki tudok olvasni belőle