Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Abba már semmi nem jó.
Kíváncsi lennék hogy bírta az árvizet a Vaterás Yamaha. Májustól azért volt ideje összerohadni.
Még az elektronikámat sem csinálta meg a hacker...
azt hittem már rég felraktad.
E nem a! E a!
Ehun e! NS lánckerék e.
Sziasztok!

Még mindig eladó a motorom! Tökéletes pálya motorozni, ritkaság ez a típus nagyon!

http://kepesmotor.hu/yamaha-sp...

Üdv
Hétvégén nem tudjuk nyélbe ütni a maradék cuccot?
Kié lett végül is? Tegnap este néztem, valaki nagyon sírt a két éltűért.
Kivel vivtam ma egy ypws-ért a Vaterán.
helyesen yamaha classik racingteam az 50mp-nél berregtetik
de ez a videó alap a tipusok megismerésénél, nem is igen láttam jobbat.
nagyon jó videok vannak linkeld be a yamaha classik teamot ott rendesen látható tovább az fz is.
Csak rá kell ülni már mert ott mindenki olyan öreg mint én.
Azért balassán a házak között lenne hangverseny , igen valami hasonlora gondoltam de igazábol ennyire nem alakitanám át
ez kva sok meló. Egyedül meg pláne, de ráveszem magam elöbb utobb.
pedig itt a példa.
Azt kétlem!
Még emlékszem hogy a Maestro mit tervezett az FZ-vel.
http://youtu.be/lG2Btv50yV0
Ilyen bicaja van iwatának is, bár egy ypvs megeszi reggelire.
ilyen hátsó fmunkahengert taszigálok itt arréb az ajtóbol.
ezt azé tudom mert bementem a multkor a gumakerbe,
és rékérdeztem a 16-ra mert az fz-n is 16 papucsok vannak elöl-hátul. Mondják semmi gond 3 hét oszt ittvan akár rsv-be is.
csak vagy 38 e a pár.bár az rd is már annyi amit használunk.
Én is az első gumma utáni vadászattal soptam állandóan!Abban az időben a "fenyőmintás" Metzelernél nehéz volt jobbat túrni de szerintem az egy fos volt.
Esőgummákat szereztem,azzal jártam! Oszt jaú vót!
Itten megmán Micselinyre is futotta...
van haudenauba akár rsv-be is
Ki tudja milyen nyállal járatták, nem hiszem hogy a kútrol vitték. Elvileg a próbapadi motor az tényleg ilyen volt, mert azt a firkász megnézhette, de nem engedték fényképezni. A másik már csak papíron létezett, v2-ről meg rajz sincs. Viszont ilyen szívott karbi intercooler ohne konfigurációért nem kell túl messzire menni, R5 Alpine turbo, aki próbálta már télen beindítani...
Az az első rajz akkor is hihetetlen számomra , 2 bar töltőnyomással kizártnak tartom azt a karbi elhelyezést . Igazából ilyet még nem is láttam A töltőlevegő hűtőt is kihagyták , szóval az inkább valami mocis magazin fantázia rajza lehet sztem .....
Azért abban a Mick Walker könyvben elég jó cikkek vannak a japcsi versenygépekről , azon belül az NR 500-ról meg a sok NSR-ről .