Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen ez RG!
nem csak 5let neked bár a hüvelyes hengert megcsinálni nem ügy.
Ez akkor az RD, igaz?
A Perádi hegyifelfutók jutnak az eszembe ezekről a kockákról...
Hasonló a placc!
-Mennyit estünk ott...
http://youtu.be/NzLWAGP76aA
Ha nem tudja megcsinálni, akkor meg nézegetem.
Ezt is kösz. Zsombornak megmutatom.
te ez azért más kategoria mint a p20 csap egy kicsivel,
bár amit a petró belinkel van ott yamaha hengeres suzuki is.
Nincs is mit! Ha kiput reszelsz rá,ez segít:
http://www.suzuki-rg500.com/ex...
Bandibácsi majd kiókumlál valamit..
Hmmm, segített. G van a vázszámban, ezek szerint 86.

Köszönöm.
elég foss ha beszarik az alsó csap hát
a váz ad némi támpontott, a 85- vékonyaluvázas volt valameddig.
Hogyne tudnám, ismerem.
Tudod, Lacinak minden "jappán fosch"
Komolyan nem tudom. A magyar suzuki kereskedések nem ismerik fel az alvázszámát.
4 henger, 500, 2T, forgótárcsa, 7 felömlős hengerek, poweros, két különálló főtengely, mindkettő középen hajt le, kazettás váltó.

Laci, ez azért nem fejbeütés szerintem...
lecso mikori évjárat
és mér adtad el.
Nekm mär volt több is, megegyszer nem ütöm be a fejemet, hogy ilyen hülyesegt csinäljak.
látod elöbb utobb mindenki megtér, talán megérem hogy cellbe
rd-vel riogatod a tyukokat.
Anélkül beindul a rakéta
De király, ez lesz motor helyett?
De amúgy se használnád ezeket, tehát annyira nem nagy veszteség.
Kicsit modernizált rg 500 blokk:
http://www.flickr.com/photos/t...
Kamrás kipuffszelepet sokan nem szeretik