Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fu bazge! Megint farkast kiáltottam! Most kérdeztem rá,van kettő is de mindkettő papíros és nem akar megválni tőlük az ombre. Bocs!
-mindig beégek...
márpedig ez az az rf 5
Gyujtásod rendes van e már , ha az az r5-ös akkór buta lessz az a csö rá.
Illetve csak volt. Béka poraira.
KELL, mennyi?
Ugyanmá, csak poénkodtam vagy mi. Hozzad visszafelé ha ki van fúrva, nagyon fröcsögött a nicasil miatt
Lassan, mi is elkezdünk reszelni...
A légszűrés nyűgös,nem?
A Tomié NS 250 !? Ez + NS 400 R .
Ezen meg még gondolkodom mivel nem sikerült rávenni a nándit egy ilyen forditott henger fékezésére lehet 1 versenyre felteszem igy csak érdekesképen mit tud
ez a váz nem ugyanaz ez milyé
Váz, van! Szabdald nyugodtan!
köszönöm hogy foglakoztál vele.
Igen, Gyuribánál az igazság, asszem eljutottunk a mélypontra. De a teljesség kedvéért hozzátenném, hogy egyesek mindenféle szakadt (szó szerint) víztér membrános, experimentális TZ hengerek foltozásával hátráltatják a projektet
hát még csak szétfürészelt alamoniukat látnál,még a fejvakarás állapotában vannak az alkatrészek.
Az előbbiről lemondanék,viszont menet (mámint reszelés) közben fotókat szívesen néznék(nénk). Ha, publikus!
A rugóstag érdekelne,photó!?
Jövök egy igen komoly orális szolgáltatással. Úton a két háccsókerék! És má rugóstagom, meg bitang telóm is van hozzá, még a végén működni fog.
Sziasztok!
Itt egy link ami szerintem mindenkit érdekelhetingyenbenyaaa! :
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_rd_250-4234210
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_rd_250-4234210
Ez egy jó vétel!
addig volt a hondának kis ccm-be elönye mig tartott a hengerszám növelése aztán 68-ba ezt betiltották és csak 2 henger lehetett
azt a mai napig a 2ütem volt anyerő.
1964-ben azé nagy szó volt ennyi ccm-böl de azért a 4hengeres yamaha egyszer-2x legyözte
hatvanpár, de ha Gyuribát kérdezed legalább 100 (bocccccsííí, ezt muszáj volt , ő tudja miről van szó)