1centivel hosszabbra. Majd korrigálom, köszi az infót. Egyenlőre örülök hogy életre kelt. Amennyit motorozni fogok a három motorral éves szinten szerintem jó darabig bírni fogja a blokkja. Az lc is csörög mióta nálam van de megy. Most már biztos hogy estek vele, ennek is keresztbe áll picit az eleje, és a kormány csapágy is szorul, jó volt így egy kerekezni vele.
Igaz, ma fogtam azt a két furulyát amit a Petro küldött, levágtam méretre és beleraktam. Ma beindult a tálti. Hát nem gondoltam volna hogy ekkora különbség van ypvs, és ypvs között. Ez sokkal jobban megy mint az előző, bár azt eladtam már februárba de még mindig nálam van. Kellene egy műanyag láncvédő is, és ha netalán van lámpa és fejidom tartó konzol is.
Ismét segítséget kérek!
350 YPVS
Eddig a power szelep kiválóan működött: 5500-as fordulatnál nyitott , és a motor nagy erővel gyorsulni kezdett.
Ez most megváltozott, csak 7000 ezer körül kezd el erőre kapni.
Mi történhetett? Miért nem nyit a szelep időben?Hogyan kell behangolni?
Előre is köszönöm a segítséget!
1985. augusztus 11. szomorú nap a motoros társadalom naptárában. Ezen a napon halt meg DRAPÁL JÁNOS. Négyszeres világbajnoki futam győztes halálának 25. évfordulójáról barátai és motoros társadalom illő módon kíván megemlékezni.
A megemlékezés: 2010. aug. 11. 15 órakor kezdődik a Hungaroringen, majd ezt követően 17 órakor a Pilisszentiváni temetőben barátai emlékeznek meg Drapál Jánosról.
By: Medve
Már rég jártam erre lehet nem is vagytok rám kíváncsiak.
Valaki szabolcs v. hajdu megyében nem tud egy jó viszonylag olcsó motor elektronikai szerelőt?
Ma járattam a gépet 400 km- van benne ma megpengettem egy kicsit kezd megjönni az ereje. :)
Nekem meg egy agymosás, mert megint vettem egy motort, de vágytam egy 31K-a. Karbik, tank, levegőszűrő, rendben, de szikra még nincs. minden saru retkes, az üvegbsztik sem érintkeztek. Olajszivattyút azt kikötöm egyenlőre.
Persze majd úgy is apróra szedem aztán majd előkerül minden kínja.
Mindenki azt mond amit akar, de a lényeg az látszik. Most azon munkálkodom hogy életet leheljek bele, mert pár éve nem ment már.
A karbik valami tejföl szerűvel voltak tele, alig bírtam kitakarítani, tank mosás, gyertya cserék, aztán hajrá.
Nekem is azt mondta az előző tulaj, hogy álló helyben dőlt el, és repedt el a plexi. Biztos a villahíd is akkor görbült el.
Bár én megvétel előtt is éreztem, hogy valami nem kerek, de naiv voltam. Azóta is az első futómű a gyenge pontja a gépnek.
Hogy valami pozitív dolgot is írjak, sikerült vennem egy alapméretes, valószínűleg bontatlan ypvs blokkot.
Elképzelhető, de nekem azt mondta a volt tulaj, hogy rászakadt egy vaspolc, és az borotválta le az elejét. Egyébként tényleg úgy néz ki mert különösebben nem görbe rajta semmi.
350 YPVS
Eddig a power szelep kiválóan működött: 5500-as fordulatnál nyitott , és a motor nagy erővel gyorsulni kezdett.
Ez most megváltozott, csak 7000 ezer körül kezd el erőre kapni.
Mi történhetett? Miért nem nyit a szelep időben?Hogyan kell behangolni?
Előre is köszönöm a segítséget!
A megemlékezés: 2010. aug. 11. 15 órakor kezdődik a Hungaroringen, majd ezt követően 17 órakor a Pilisszentiváni temetőben barátai emlékeznek meg Drapál Jánosról.
By: Medve
Valaki szabolcs v. hajdu megyében nem tud egy jó viszonylag olcsó motor elektronikai szerelőt?
Ma járattam a gépet 400 km- van benne ma megpengettem egy kicsit kezd megjönni az ereje. :)
Egy komplett motort beáldoztam a verseny projektbe.
Annak megvannak a cuccai.
Mindenki azt mond amit akar, de a lényeg az látszik. Most azon munkálkodom hogy életet leheljek bele, mert pár éve nem ment már.
A karbik valami tejföl szerűvel voltak tele, alig bírtam kitakarítani, tank mosás, gyertya cserék, aztán hajrá.
Bár én megvétel előtt is éreztem, hogy valami nem kerek, de naiv voltam. Azóta is az első futómű a gyenge pontja a gépnek.
Hogy valami pozitív dolgot is írjak, sikerült vennem egy alapméretes, valószínűleg bontatlan ypvs blokkot.