Mi köszönjük (cimconyosok) hogy érdemesnek találtátok az egyik pilótánkat arra, hogy bevegyétek a címvédő csapatba.
A kluboldalunkon külön topikot nyitottam ennek alkalmából, és rendes ddrukkolás volt végig.
már start előtt kapcsolatban voltam Nándibával, óránként, hívogattam, hogy mi az állás.
A srácok végig tudták mi van, beírogattam amit Nándibá mondott, mindent tudtak, azt is hogy ki megy éppen, hogy mit szereltek, és azt is amikor éppen jól szólt a motor.
Mindig nem lehet nyerni ....
Azt pedig fel nem fogom , hogy azzal a benes Benellivel , hogy a túróba tudnak évek óta leggyorsabbak lenni ?
Rendben , hogy foghíjas a mezőny , de ettől azért még vannak ott klasszissal jobb konstrukciójú motorok
Árpi erre nagyon ráérzett
Jól vanmá' , digó gépek annyira nem érdekelnek , hogy ilyen típusokat fejben tartsak
De majd nagyon figyelni fogom Rossit a Ducatin , az már nem semmi
Egyébként meg biztosan nem láttam még ilyet , mert eddig még mindnél jobbról volt a fék pedál
Vagyis ha jobban bele gondolok .... akkor lehet van 1 hengeres 125-ös mindkét oldalán hosszú bordákkal és abból lett lenyesve a széle ?
Mert úgy logikus , de én Guzziból még nem láttam csak 2 hengeres 125-öst .....
Viszont nem ez a lényeg .... Nagyon tanulságos lenne a vissza olvasás sok esetben , akkor kiderül sok elfeledett dolog amit én fejben tartok Ennek sincs most vége , el meg főleg nem felejtem a kedvességet ....
De picsába velük !
Mondta Fecó , hogy főnököd valami bemutató körözgetést tervezett Drapál emlékfutam gyanánt . Erről Fecó hallani sem akar , mondjuk én is a speciál futam elnevezésére gondoltam , tehát akkor mondjuk a spceial 350 (épp ennek a kategóriának a 73-as VB első helyéért járó trófeájának alakjával akarom meg ihletni az üvegművest ) !
Léphetnél valamit ebben az ügyben mert lassan jó lenne beizgatni a dolgokat ! Ez az üvegműves eléggé művész alkat és csak akkor melózik ha kedve van hozzá ..... Szóval a határidő elég kérdéses nála .
Nekem is elég kihívás lesz ez most a befizetetlen számláim társaságában ....
DE most lesz Drapál János tragikus balesetének 25. évfordulója és ezt valahogy nagyon nem kellene figyelmen kívűl hagyni .
Mondhatni senki nem mozdult az ügyben , ezért vállaltam magamra ezt a dolgot , mintegy elindítóját a történéseknek .
Így már nem mondhatják , hogy csak a szám jár , de sehol semmi .
Úgy gondolom , hogy aki kicsit is veterán/os versenyző , azt nem hagyhatja hidegen ez az évforduló !
Sziasztok! Most jöttem a 24órásról. Petróék technikai problémákkal küzdenek,rögtön 40körrel lemaradtak, rá fél órára megint kiálltak persze szerelni.(Kicsit köhög a motor)Bár a legjobb időt ők futották 2,04-el. Az osztrák 15-ös Cb vezetett, 70-es 58, valahogy ez volt az állás 89kör után. Eső addig nem volt,hüvös szép időben körözgetnek. Van egy sárga MZ,annak kipuffja valami csudaszerű ( vagyis a nevetség tárgya) Érdemes megnézni, az 50-es motoron van.
Jövőre lehet hogy típust váltunk de lehet hogy azért se...