Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindég van nálunk Piszke!(papírzsepi),majd adunk kölcsön!
Jövőre lehet hogy típust váltunk de lehet hogy azért se...
Ne sajnáld Petro, jövöre kifújjuk az orrotokat.
Tudod,hogy imádunk!
Üdvözlünk mindenkit a csapatból, maradjatok jókedvüek!
Sajnálom hogy csalódást okoztunk a Simson Klubosoknak,jövőre ismét próbálkozunk...
Zoli,neked külön köszönet!
Mi köszönjük (cimconyosok) hogy érdemesnek találtátok az egyik pilótánkat arra, hogy bevegyétek a címvédő csapatba.

A kluboldalunkon külön topikot nyitottam ennek alkalmából, és rendes ddrukkolás volt végig.
már start előtt kapcsolatban voltam Nándibával, óránként, hívogattam, hogy mi az állás.
A srácok végig tudták mi van, beírogattam amit Nándibá mondott, mindent tudtak, azt is hogy ki megy éppen, hogy mit szereltek, és azt is amikor éppen jól szólt a motor.

http://simsonforum.uw.hu/index...
És a legfontosabb! A Maestronak jobbulást,jó egészséget kívánok!
Ez az idei 24h.-s végállása:
Janek,neked is köszi a buzdítást!
Ferrara,Sada,nektek is köszönök mindent,sajna most ez így sikerált...
Nem, ez Pedrosanak az oklevele! (elküldöm postán) És nagyon köszönjük hogy Nándisannal és Gabival türelemmel részt vettetek ebben a kudarcban!
Ez az idei 24h.végállása!
Mindig nem lehet nyerni ....
Azt pedig fel nem fogom , hogy azzal a benes Benellivel , hogy a túróba tudnak évek óta leggyorsabbak lenni ?
Rendben , hogy foghíjas a mezőny , de ettől azért még vannak ott klasszissal jobb konstrukciójú motorok
Árpi erre nagyon ráérzett
Télleg nem semmi
Jobbról - balról fékpedál ?[ O01]
Jól vanmá' , digó gépek annyira nem érdekelnek , hogy ilyen típusokat fejben tartsak
De majd nagyon figyelni fogom Rossit a Ducatin , az már nem semmi
Egyébként meg biztosan nem láttam még ilyet , mert eddig még mindnél jobbról volt a fék pedál

Gyuribá meg kórházban van , most tudtam meg !
Háát, ismét egy példa arra, hogy azért mert nem láttunk még fehér anfantint (elefánt) még létezik.
Van olyan . Igen feelinges kis gépezet
A Jaffa főtengelye nem bírta.MZ-k vezetnek,első az 50-es.Peti kerestelek,Nándibával találkoztam,jobbulást Gyuribá.
Vagyis ha jobban bele gondolok .... akkor lehet van 1 hengeres 125-ös mindkét oldalán hosszú bordákkal és abból lett lenyesve a széle ?
Mert úgy logikus , de én Guzziból még nem láttam csak 2 hengeres 125-öst .....
Úgy értesültem, hogy a Karel Gott csapat kb egy órája feladta.

Pedig az abszolut 1. és 3.-ik köridő az övék volt.
akkor ez is 1 olyan dolog amit nem értek ......
Hát ezért írtam írott szóban

Érthetőbben ?
A helyzet bonyolultabb, mint gondoltuk. Szóban beszéljük meg.
Vagyis inkább készíttetek .....
Viszont nem ez a lényeg .... Nagyon tanulságos lenne a vissza olvasás sok esetben , akkor kiderül sok elfeledett dolog amit én fejben tartok Ennek sincs most vége , el meg főleg nem felejtem a kedvességet ....
De picsába velük !

Mondta Fecó , hogy főnököd valami bemutató körözgetést tervezett Drapál emlékfutam gyanánt . Erről Fecó hallani sem akar , mondjuk én is a speciál futam elnevezésére gondoltam , tehát akkor mondjuk a spceial 350 (épp ennek a kategóriának a 73-as VB első helyéért járó trófeájának alakjával akarom meg ihletni az üvegművest ) !
Léphetnél valamit ebben az ügyben mert lassan jó lenne beizgatni a dolgokat ! Ez az üvegműves eléggé művész alkat és csak akkor melózik ha kedve van hozzá ..... Szóval a határidő elég kérdéses nála .
Nekem is elég kihívás lesz ez most a befizetetlen számláim társaságában ....

DE most lesz Drapál János tragikus balesetének 25. évfordulója és ezt valahogy nagyon nem kellene figyelmen kívűl hagyni .
Mondhatni senki nem mozdult az ügyben , ezért vállaltam magamra ezt a dolgot , mintegy elindítóját a történéseknek .
Így már nem mondhatják , hogy csak a szám jár , de sehol semmi .

Úgy gondolom , hogy aki kicsit is veterán/os versenyző , azt nem hagyhatja hidegen ez az évforduló !
Sziasztok! Most jöttem a 24órásról. Petróék technikai problémákkal küzdenek,rögtön 40körrel lemaradtak, rá fél órára megint kiálltak persze szerelni.(Kicsit köhög a motor)Bár a legjobb időt ők futották 2,04-el. Az osztrák 15-ös Cb vezetett, 70-es 58, valahogy ez volt az állás 89kör után. Eső addig nem volt,hüvös szép időben körözgetnek. Van egy sárga MZ,annak kipuffja valami csudaszerű ( vagyis a nevetség tárgya) Érdemes megnézni, az 50-es motoron van.