Kicsit olyan se vele, se nélküle dologról van szó. A blokkját imádom, a futóművét utálom.
Az árból azért látszik, hogy nem mindenképpen eladó. Legszívesebben kivonnám a forgalomból, és ha olyan lesz az anyagi helyzetem, néhány év múlva elővenném (de nem közútra ).
Puskin is megmondta, Anyegin múlik minden.
Az én ypvs-n mikor meg vettem lc műszerfal volt, és kicseréltem olyanra mint a tiéden van. Én nem értek a villamossághoz, gőzöm nincs miről beszél a Zoli. Mindig logikai alapon vezetékeltem, és hála istennek mindig sikerült.
Jó az világ, hogy akksi az van benne:)
De akkor ahogy írod a tied is mezei lendkerékmágneses, gyula (mondjuk, nemtom mér ne az lenne, mondom, csökkentett mód, satöbbi:)
Elektronikák jellemzően csúcsterhelésen szoktak kipurcanni, az meg ki-be kapcsoláskor van.
A vilalnyos dolgok szeretnek éppen ezért ki-be kapcsiláskor kipurcanni.
Az lehet, amit Cibor mond, bár ezt szakmaileg nemannyira értem, hogy lehet galvanikusan rákötni a gyujtás beármely részét a fordszámmérőre?
HA induktív vagy kapacitív lenne a csatolás, nem zavarná, ha tönremegy, beázik az óra, szal nem értem, ez oylan izé...
Elektronikus gyujttást a leg egyszerűbben méréssel lehet javítani, illetve hibát keresni, máképp tényleg csak találgatás és hosszas cumi.
Az biztos, hogy a jeladó 10 ohmnál nagyobb, és 300 ohmnál kisebb ellenállásu, a gerjesztő(tötltő) tekercs pedig 100 nál nagyobb, 1000 nél kisebb ohm számú.
A trafók primerje jellemzően 5 ohmnál kevesebb, de 0,5 nél nagyobb, a szekunder 2-6 kilo Ohm.
Jó volna pontosan kikeresni, akkor lehetne megtalálni a hibát.
Jó volna pontosan tudni
isten vagy !kimentem most es lehuztam a csatlakozot es lett szikra van 1 db kis szürke vezetek azt huztam le .van 1db 4 es csati azt visszadugtam ugy megmaradt de ha az 1 szál kis szurket összedugom megint elmegy . na erre soha az eletbe senki nem jött volna ra szerintem méregethettem volna 1 életen át . nagyon ngayon köszi a tippet megmentetteél 1 embert a zárt osztálytól! ma már az agyam eldobtam tőle . csak 1 dolog izget még mi lehet ez a kis sushi evők jól megtekerték a dolgokat . gondolom én a gyujtésrol veszi le a jelet a mérőnek és ha zárlatos az óra akkor lezárja a szikrát. mindíg tanul az ember lassan kész rd szaki leszek már
üdv
Két csavar fogja az órát. Ha kitekerted kihúzod a műanyag házból, és az óra alján van három elektromos saru. Na engem az szopatott. Kapott egy kis wd40-et, és vót szikra. Persze nem biztos hogy nálad is ez a gond, de ki tudja..
na ez viszont okos amit mondtal mert azt viszont tudom hogy az en fordmerom sem az igazi csal libeg lobog a mutato alapjaraton mutat 2 3 000 et ami fars ertek hallasra kb 1500 lehetett . es hol van a ford meron csatlakozasi pont ezt kene meg tudnom . köszi a tanacsot ez soha életemben nem jutna eszembe hatha ez lenne a baj nagy öröm lenne ennyi kinlodas utan amit ma vegig csinaltam vele
Üdv
Szeretnék kérdezni a nagytiszteletű uraktól!
Ki hallot már esetleg a CASAL márkáról
Azon belül is A K-190 típusról ami a mellékelt képen látható!
A gép 1976 os műkődőképes, duplexfékes elől hátul!
menyit ér kb? Esetleg valakit érdekelne !
nem a ami a képen van ennél sajna ramatyabb csak illusztráció!
aksis a motor .1988 ypws yamaha rd 350 .de megy aksi nelkül is mert volt szikra ha a leallito vezeteket lehuztam gyujtas kulcs nelkul is .az egeszben az az erdekes 1szer csinalta ezt mar, akkor kicsereltem a trafot de rafkobol mondom hatha erintkezesi hiba visszaraktam utana az elso trafot es jo lett, tulajdonkeppen semmit nem csinaltam mert vissza kerult a regi trafo es jo volt a motor 2 3 napig. most allt vagy 23 napot ismet es csak ugy a hecc kedveert akartam berugni hogy halljam a hangjat es be jött megint ez a crack ma ráment a napom mindent at neztem es semmi, meg se nyekken az erdekes az hogy ha all 1 2 orat 1et rugok rajta akkor 1 db szikra van de utana megint se kep se hang . ez azert fontos mert 1 profi rdes nek ez mondhat valamit .állo helyzetben hogy romolhat el valami ami elötte teljesen jo volt ez nekem magas
azert köszi
Üdv! Nekem az elektromos fordulatszámmérő érintkezés hibája miatt nem volt szikrám. Csak nekem sanszos volt mert mielőtt műszerfalat cseréltem ment, utána nyista. Lehet hogy nem az, de érdemes rá nézni..
Viszont, akkor ellenállást például mérhetnél, Dimma talán megmondja melyik kettő a jeladó, és melyik a töltőtekercs(arsze ha akkus, akkor csak jeladó)
Dimma talán az ellenállás értékeket is tudja.
Nekem jeladóra fehér alapon piros csíkos rémlik.
nincs szikra, hiaba öntök bele benzint ha nincs szikra a benzin sajnos magatol nem fog berobbannni , de van hideg indito spray m en azzal szoktam ezt a szisztemat amit ajanlasz veghez vinni .
sziasztok lenne 1 kérdésem valaki hozzáértőhöz .
van 1 ypws 350 yamaham 1988as a motor teljesen normálisan ment
leraktam kb 2 3 nap mulva indítani akarom semmi nagy nehezen beindult de kb 1 perc és leállt tulajdonképpen fel sem pörgött. megnéztem mi van vele elment a szikra. érdekes az eset mert áll kb 1 órat és az első rugásnál 1 db szikra van de ennyi utána semmi több. trafot kb 3at felpróbáltam semmi ,a fekete denso dobozkát is kicseréltem semmi . a szűzmáriát is átnéztem már rajta megmozgattam a csatlakozókat átnéztem a kábeleket de nem látok semmit . kb 3 napot állt kint az udavron elég hideg van mondjuk . de áll kint másik rd 350 is és az jó semi baja nincs. az agyam eldobom tőle ilyet még nem láttam . ha valakinek van valami tippje szívsen veszem .
köszi
üdv
Van egy kis gondom Ma nézegettem a főtengelyem és a baloldali részét kézzel el tudom fordítani amin a csapágy persze azért kell hozzá erő meg a másik sonka a satuban volt. Persze nem rászorítva csak abba fogattam be.Ezt egy kis túlfedéssel lehet orvosolni? Szóval arra gondoltam ,hogy felhegeszteni és leköszörülni vagy esztergálni.
Az árból azért látszik, hogy nem mindenképpen eladó. Legszívesebben kivonnám a forgalomból, és ha olyan lesz az anyagi helyzetem, néhány év múlva elővenném (de nem közútra ).
Puskin is megmondta, Anyegin múlik minden.