Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tanúlságos, jól látszik a műszaki evolúció.
Csak nehogy ellenség kezére kerüljenek ezek az évtizedek óta féltve őrzött titkok.
Figyelem!
Motoralkatrész üzlet, Pest mellett Gödön, a 2es számú fő úton.
Teljes TKRJ, Pollini paletta, és egyéb gyári beszállítók termékei. Személyesen,utánvéttel és házhoz szállítással is.Érdeklődni a 0630 360 78 65 /0627 334 937 telefonszámon.
Egyébként így nézett ki valaha, ez is teli idomos volt.
Üdv elveszett! Ha nincs téma, nincs miről beszélni, így legalább előkerül mindenki.
Szóval, előkaptam a papírjait, és azt írja:194km/h, és 46,3kw/9000min.
Van hozzá egy eredeti Typenschein.
valoszinü német verzió és lehet a 27le a tied ami alapbol 140km a vége. elvileg a könyök csatlakozást leszükitették 27mm-re a/37mm a 50-63 le-nél/ hengernél
Gondoltam hogy nem tökéletes így, de nem volt több időm rá, és nem akartam szétszedve hagyni. Az áttételt majd megszámolom, legalább sejthető hogy mi a gond. Csináltam videót a powerről, csak Darth Vader a szinkronhang, és nem akarom feltolni.
Köszi a segÍtséget mindkettőtöknek.
Ha 6-ba 9000-en megy 150-et akko az ätteteled biztosan nem jo, a többit leirta az Mzoli, az az1-2mm nagyon sok
HA a teljes nyitás 2mm rel kevesebb, az már nagyon sok, az egyik henger(mondjuk) 190 fokkal jár, a másik 170 nel.
Mielőtt hozzá nyúltam, 140-nél forgott 8000ret. De érdekes hogy 100nál gázra olyat ugrik, azután hirtelen elfogy. Amit még tudni kell hogy egy pici diferencia van a két powerben, szemre 1, max 2mm. Sajnos az egyik power tengely elkopott egy picit a bilincsnél, egy kis lemezzel pótoltam. Míg az egyik csont nyitva van, a másiknál van egy hangyányi váll, de épp hogy látszik. Készülök szerezni bele egy javító készletet, de addig nem akartam szétszedve hagyni, úgy is keveset használom.
9000körül, de menne is meg nem is. fel adta a leckét ez is.
Hatodikba mennyit forog nyélen?
Hidegen,melegen egyforma? Mert ha hidegen jobban megy,akkor főciszim. Bocs hogy ennyire hajtogatom ezt a főciszimeringet de tapasztalatból mondom,sokat szivatott! Én sem akartam elhinni,szép,száraz volt a szimering,mégis leszopatott.Az áttétel után szerintem rendelj két főtengely szimcsit. Az sosem rossz ha újak!
Tudtommal ha szürkés fehéres gyertya, akkor keveset kap.
Köszi a tanácsot, de szerintem nem az a baja. A hengerfejen semmi lerakódás nem volt, sajnálom hogy nem fotóztam le mert meglepett mikor meg láttam. Gyertyák szürkék, és a kipufogók teljesen egyformán füstölnek. Legközelebb ha lesz rá időm, benzinszintet nézem meg, meg még az áttétel gyanús nekem. Egyébként keményen gyorsul, csak a vége kevés. Érezni rajta hogy menne még....
Gyertyakép? Én még mindég a főciszimeringre gyanakodnék...
Fog az majd jobban is menni! Majd itt együtt rá jövünk! Hál istennek nagyon jó állapotú a blokkja, biztos hogy csak be kell lőni! Nem mind ha nem lenne elég ez a tempó, csak a tudat hogy mehetne jobban is az zavar. Az áttételt még nem volt időm megnézni, de sanszos hogy az is levesz a végéből.
Már amelyik... :)
Az pont húúússzal több, mint amit egy huszas megy:)
Sajnos nem javult meg teljesen az ypvs! Most hogy nyitnak rendesen a powerek, jobban gyorsul, még harmadikba is lebeg az eleje, viszont nem megy 150-nél többet. Most már kiforogja a 10 ezret, de még van valami kinja.
Én maradok a koyo-nál.
Nekem fémkosaras C3-as FAG van az Rd-ben.
Hali!
Nincs valakinek egy rd 125 lc(ypvs)-hez eladó trafója?
AZ enyém elromlott (azt hittem cserélhető a gyujtás kábel és sikerült kitépnem ) Úgyhogy nagyon szükségem lenne egyre ,csak yamahánál kissé sokat kérnek érte.
Amúgy a dt 125 lc-vel egyezik a trafó?, mert akkor bontóban biztos van.