Nem,mert a törzskönyvében 1 E 7/125 ez áll.úgy hogy azt kell mondjam hogy nem.Pláne hogy 2 hengeres.Valóban hasonlít az egyhengeres RD re,abból én is láttam sokat,de a törzskönyvével tudom bizonyítani hogy nem az.És van ilyen típus mert utána néztem,a neten,de csak pár oldalt találtam ami bizonyitja hogy van ilyen típus.Van egy franciába,lengyelországba, de a legtöbbet malaysiába gyártották.De ez japán.Amit szintén tudok bizonyítani.
Az hogy ez a motor,hogy került be ide,a történetét nem ismerem.De a központi nyilvántartás adatbázisa is ebbe a fajtába sorolta be,ott pedig komoly adatbázis lehet,szakértőkkel....
Ugyhogy nem az.Csak hasonlit,az meg hogy mitől kapta ezt a típusszámot azt nem tudom...
Segítséget vagy tippet szeretnék kérni, hogy mi lehet a hiba:
RD LCII 125, 2000r/min-nél nyit a power, a powervezérlő tuti, hogy jó, milyen alkatrésznek van még köze a fordulatszám szerinti nyitáshoz, minden gyári a motoron, kivéve a fesszabályzót.
Előre is köszönöm mindenkinek aki ír!
Köszönöm a hozzászólást.Az igazság az hogy már így is eleget költöttem rá.Ha valakinek kell úgy is elviszi.Ha nem akkor sincs baj,megtartom és majd magamnak megcsinálom de akkor koppra,csak
akkor már egy kicsit többet fog érni.A papír az szerintem fontos lehet annak aki igazán használni is akarja.Hidd el sok a papírmunka,törzskönyv,meg ez a sok adminisztráció,sokba van nekem.De így tiszta.Nem árulok zsákba macskát.Hosszabb távon az éri meg ha tiszta a motor,nem jó dolog fizetni a rendőrnek.Főleg ha most szigorítják majd a kismotortartást,már 50 ft ért kapsz robogót,mert azok fele papirok nélkül van.de fizetni ők sem szeretnének.Bekeményítettek itt minden téren,ezen is az lesz.Ha nincs papír,tk,forgami lehet fizetni.Ok tanyákon el lehet rohangálni,paírok nélkül is........De ha motorozni akarsz azt csak paírokkal teheted meg mert kint tuti lekapcsolnak.Az én szememben,ez a motor,nem a robogó.Kajakra gyorsul ahhoz képest hogy 125-ös.Ha valaki ért a szereléshez,és ezt a két hengert összhangba hozza,ami nem könnyű,az büszke lessz arra hogy ilyen mororja van.Az ár azért ennyi,mert nekem van 200-ba,fizetem rá a csekkeket,romlott a forint is stb.Ez ennyi,ha nem megy el megtartom.Pissssssz
Nekem igazábol az összes modell gyári állapotában tetszik. Én egyébként nem tartom veszélyesnek az ypvst! Egész jó a futóműve, bár igaz hogy egy szembe jövő teherautó megrángatja, de kanyarba elég jó! (Na persze nem ültem mai motoron)
Bocs, de logikátlannak tartom hogy minél inkább nincs keletje, annál feljebb vered az árát. Amúgy nem annyira ritkaság, fél éve majd nem vettem egy ugyan ilyet fűzött kerekekkel 80000-ért, gyönyörű állapotban. Inkább úgy döntöttem hogy 250-től felfelé vásárolok, persze ha tele lennék lenne 50-es is. amúgy gyűjtőknek nem feltétel hogy magyar papiros legyen, mint ahogy nekem sem, hanem az a fontos hogy birtokoljon ilyen motorokat. Különben szép darab, bár azt az ülést illő lett volna rendbe rakni.
Eladó egy Kitünő állapotban lévő yamaha 1 E 7/125 ös Motorkerékpár.
Rendszámmal,1, 5 műszakival,jármű törzskönyvvel,rendezett papírokkal,forgalmi engedéllyel,rendszámmal.Kitűnő állapotban van a korához képest,32000km-el.Motorikusan kiváló,küllemre úgyszintén,hiánytalan,minden alkatrésze eredeti japán,amit japánok raktak össze.Kéthengeres,és nagyon nagyon gyorsul.Ajánlom kezdő motorkerékpárnak,de túrázni is kiváló.Alacsony fentartási költségek,városba jó mert amikor mennie kell nagyon megy.Kétütemű,de külön olajozású.Kiváló konstrukció.Az ár alkuképes.De garantálom hogy megéri az árát.Minden műkszik rajta.Uj benzincsap,uj hajtóműolaj,gyertyák stb.Kérem hivjon bizalommal.Eladás oka,kategória váltás. 06702601188
Mivel Egész Európában csak pár darab van belőle,gyűjtőknek ajánlom,vagy kedvencnek,felújításra.Jó befektetés lehet.Csere érdekelhet,érték egyeztetéssel,Honda cg 125 re,96-tól felfele.De érdekelhet számítástechnikai eszköz is beszámítás gyanánt.A sulyadója most 534 ft volt fél évre.
De végül is nem tök mindeggy.
Vedd meg és nézegetheted
Nem,mert a törzskönyvében 1 E 7/125 ez áll.úgy hogy azt kell mondjam hogy nem.Pláne hogy 2 hengeres.Valóban hasonlít az egyhengeres RD re,abból én is láttam sokat,de a törzskönyvével tudom bizonyítani hogy nem az.És van ilyen típus mert utána néztem,a neten,de csak pár oldalt találtam ami bizonyitja hogy van ilyen típus.Van egy franciába,lengyelországba, de a legtöbbet malaysiába gyártották.De ez japán.Amit szintén tudok bizonyítani.
Az hogy ez a motor,hogy került be ide,a történetét nem ismerem.De a központi nyilvántartás adatbázisa is ebbe a fajtába sorolta be,ott pedig komoly adatbázis lehet,szakértőkkel....
Ugyhogy nem az.Csak hasonlit,az meg hogy mitől kapta ezt a típusszámot azt nem tudom...
remélem tudtam segíteni
RD LCII 125, 2000r/min-nél nyit a power, a powervezérlő tuti, hogy jó, milyen alkatrésznek van még köze a fordulatszám szerinti nyitáshoz, minden gyári a motoron, kivéve a fesszabályzót.
Előre is köszönöm mindenkinek aki ír!
És Sikeült?
Az enyém is százgazdás volt, és én próbáltam visszahelyezni.
Semmi különbség, a két műszerfal között, cak az a kis napellenző a visszajelzőkön. Ha leveszem róla, dettó.
Köszönöm a hozzászólást.Az igazság az hogy már így is eleget költöttem rá.Ha valakinek kell úgy is elviszi.Ha nem akkor sincs baj,megtartom és majd magamnak megcsinálom de akkor koppra,csak
akkor már egy kicsit többet fog érni.A papír az szerintem fontos lehet annak aki igazán használni is akarja.Hidd el sok a papírmunka,törzskönyv,meg ez a sok adminisztráció,sokba van nekem.De így tiszta.Nem árulok zsákba macskát.Hosszabb távon az éri meg ha tiszta a motor,nem jó dolog fizetni a rendőrnek.Főleg ha most szigorítják majd a kismotortartást,már 50 ft ért kapsz robogót,mert azok fele papirok nélkül van.de fizetni ők sem szeretnének.Bekeményítettek itt minden téren,ezen is az lesz.Ha nincs papír,tk,forgami lehet fizetni.Ok tanyákon el lehet rohangálni,paírok nélkül is........De ha motorozni akarsz azt csak paírokkal teheted meg mert kint tuti lekapcsolnak.Az én szememben,ez a motor,nem a robogó.Kajakra gyorsul ahhoz képest hogy 125-ös.Ha valaki ért a szereléshez,és ezt a két hengert összhangba hozza,ami nem könnyű,az büszke lessz arra hogy ilyen mororja van.Az ár azért ennyi,mert nekem van 200-ba,fizetem rá a csekkeket,romlott a forint is stb.Ez ennyi,ha nem megy el megtartom.Pissssssz
A TZR 250 2ma műszerfal jól működik a gépen?
Rendszámmal,1, 5 műszakival,jármű törzskönyvvel,rendezett papírokkal,forgalmi engedéllyel,rendszámmal.Kitűnő állapotban van a korához képest,32000km-el.Motorikusan kiváló,küllemre úgyszintén,hiánytalan,minden alkatrésze eredeti japán,amit japánok raktak össze.Kéthengeres,és nagyon nagyon gyorsul.Ajánlom kezdő motorkerékpárnak,de túrázni is kiváló.Alacsony fentartási költségek,városba jó mert amikor mennie kell nagyon megy.Kétütemű,de külön olajozású.Kiváló konstrukció.Az ár alkuképes.De garantálom hogy megéri az árát.Minden műkszik rajta.Uj benzincsap,uj hajtóműolaj,gyertyák stb.Kérem hivjon bizalommal.Eladás oka,kategória váltás. 06702601188
Mivel Egész Európában csak pár darab van belőle,gyűjtőknek ajánlom,vagy kedvencnek,felújításra.Jó befektetés lehet.Csere érdekelhet,érték egyeztetéssel,Honda cg 125 re,96-tól felfele.De érdekelhet számítástechnikai eszköz is beszámítás gyanánt.A sulyadója most 534 ft volt fél évre.
Szeretnék egy rossz Rd400 főtengelyt, csak a sonkák legyenek jók
akinek van kérem jelezze és az árát is