Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért ne lenne mindegy?
A golyóskosár van annyira hőűlló, hogy kibírja.
Főtengely közepére műanyagkosaras csapágyat, vagy fémkosarasat rakjak, vagy mindegy?
Ezen a szép napos szombat délután Yamaha powerekről, és dugókról vakargattam a ganét idáig! Úgy néz ki hogy fog menni mind a kettő mert most szépen járnak, és nem lógnak.Az összekötő bilincset cserélem, bár az egyik tengely véget megette picit, de megoldom..
Dehogynem! Majd a 76-os rd hez kellene a karburátor beállítási tudásod, hogyha majd oda jutok megnézhetnéd egyszer.
Látod, mondtam, hogy nem értek én a motorokhoz:)
http://www.vatera.hu/suzuki_gt...
Ezt lehet meg kellene vegyem.
.
Ezt már lehet távgyógyításnak nevezni.
Üdv! Ölbei kolégának igaza volt, tényleg power gond volt, és nem karbi. Sajnos szét kellett borítanom a gépet, de nagyon jó állapotban van. A két power közötti bilincs kopott ki, és ezért félig zárva maradt a jobb oldali. Úgy tűnik hogy ennyi a gond.
86 os mi?
:)
Hol? Malanca-t nem tudsz véletlenül? papir nekem nem kellene.
Változó, 90-ért már lehet kapni.
Ezt de jo hogy feltetted. A válto fogszámokrol nem tudunk v.mit?
Köszönöm, miko adtad fö?
Hálás köszi! .....hu de bele birnék reszelni. Milyen árba mennek az ilyen gépek?
Javítva:komplett levegős RD motort vennék,(250,350,400,) mindenféle megoldás érdekel! 0627 334 937
Levegős RD vázat vennék,(250,350,400,egybe, szétbontva) mindenféle megoldás érdekel! 0627 334 937
Bocs! Most látom hogy fel vannak tüntetve a fogaskerekek is!
Holnap lecsekkolom az enyémet.
Ajajj Az én motorom 20-al kevesebbet megy ugyan azon a fordulatszámon! Megtennéd hogy megnézed a fogaskerekeidet hogy hány fogassak?
Előre is köszi!
Fogalmam sincs. Megszereltem a fordulatszámmérőmet, azóta csal. Nem kicsit, nagyon.
120/70-es hátsó gumival, és 17/39 lánckerékkel így néz ki elméletileg:
125-ös. Itt vannak a képek.
Ez suzuki nem láátod:)) Motyó in post. A h.re szinte ua mint a yam-é, hacsak nem a hátrahúzott átömlős.