Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lacika a fatüzelés megint telitalálat volt .
F. Jani, akkor megyünk 24h-ra? Ugyan Lovas úr nem válaszolt de én (más okból is) csinálok egy 250-es morinit.
Most untam meg....
te nyomorult hol mentél te full gazon egerig vegig falvak vannak nem is tudnal ugy menni, eredj orvoshoz ha amnezias vagy íras fel valami orvossagot teljesen férebeszelsz neked a motorozas annyi hogy a takolmanyodat kiviszed az agrar egyetemhez attekerd 1 ujjabb adag szigetelo szalaggal a fel motort hogy ne essen szet ott mint 1 ovodas gyerek ide oda mesz vele ugy ,hogy meg 4ikbe sem tudsz felkapcsolni es s kokany takolt csuszos kuplungodat buzeralod az utcara ki enmtudnal menni 1 korre mert annyi penzed nincs hogy 10 liter benzint megvegyel es 1 db papírja nincs egyik motorodnak sem meg soha nem is lesz esetleg a mehtelepen letudod oket adni kilos vas aron.
a motoromrol meg nem csak gazrangatos video van
itt 1 video amikor nem csak uresben van a gaz rangatva hanem az uton ami 2 napon keresztul zajlott a bukkben
http://sportmotor.hu/motoros_v...
Bazzeg , honnan szeded ezt a sok zöldséget ?
Ne írj már egyszerre ennyit mert nem tudom az eszemmel feldolgozni a sok új infót !
90 akárhányban mikor az MZ-sekkel jártunk a Mátrába és "házi versenyeket" nyomtunk akkor nem csak a versenypályán mentünk le-fel koppgázon hanem a Kékesi részen a szokásos guruló versenyt is nyomtuk . Én a 20-assal oda is sokszor koppgázon mentem a nyári melegben . Támcsu , Turpi és T Béla meg a többi MZ-s azt mondta , hogy ők nem gyilkolják azon a meredek részen , én viszont élveztem a hihetetlen rövid féktávokat .
Mikor felértem és vártam őket , láthatóan füstölt a hengereimen a több éves festés és a szagát is éreztem . Úgyhogy ne vakíts már ezzel a szöveggel , a henger elolvadás csak a te szókincsedben szerepel ........
Hello Gyuribá.Készülünk már hozzád,egyszer csak oda érünk
Befejezhetnéd ezeket a személyeskedő primitív megszólításokat !
(mondjuk most esik le , hogy lehet ez már meghaladná a szintedet , az már nem is te lennél , szóval bocs a balga kérésért )
Te nevezted annak , nem is egyszer hallottam tőled , szedjél kavintont !
Látod Lecsónak a gyári cuccos is versenygép , úgyhogy ez csak gyenge kibúvó részedről .
Engem nem hat meg a hangja , nem akarok róla véleményt írni , elégedj meg azzal , hogy vakítod vele a hozzá nem értőket ........
Az viszont érdekel mit tud (és meddig) , szóval ha bízol a munkádban akkor valamikor engedjük össze az én szemeteimmel , de mint mondtam hozhatod az RD-jeidet is .
Erről kellene videó , nem arról , hogy rángatod a gázt egyhelyben ....
1975-ben rég volt elmentem Párizsig 110 feletti átlaggal a P20-al
mindenféle hiba nélkül igaz 9lit fogyasztott de volt ahol 130 küldtem km keresztül a német autópályán mégse olvadt le a dugó.
te ,majom nekem nincs semmilyen versenygepen van 1 olyan p20asom amiben nem gyari cuccok vannak van rajta 2 25 delorto karbi 1 vape gyujtas meg van buzeralva 1 kicsit a vezerlese van benne 2 mtx honda dugo meg 2 tzr hajtokar meg 1 komplett tzr250yamah kuplung ez mitol versenygép?kicsit messze van a versenygeptol csak ez a p20as megy is valahogy nem ugy megy mint 1 gyari ennyi . ezt a motort csak szorakozasbol csinaltam a magam szorakoztatasara neha felmegyek vele a bukkbe szétütöm ennyi . van rola fent video meghallgathatod a hangjat te vereb
a p20as esztetikailag az egyik legszebb motor amit valaha gyartottak olyat soha nem mondtam hogy nem tetszik nagyon is tetszik a blokja 1 mestermunka mai napig az egyik legszebb motorblock a minőség ami nem tetszik az 1 borzalom . leveszel 1 lancvedőt 1 motorrol a masikra mar nem lehet felrakni meg stb .es ezek kicsit siralmas dolgok es szanalmasak is egyben
bocs de te most azt hiszed hogy neked valami haragosod vagyok
nekem az eg egy adta vilagon semmi najom nincs veled hiszen nem is ismerlek . a megépített átalakított motorod tudását nem vonom kétségbe leemelem előtte a kalapom profi munka a szerelői képességeidben sem kételkedem 1 percig sem. az sem a te hibád hogy csepelen olyan szemetet gyártottak ami mindennek nevezhető csak motor alkatrésznek nem.
de ha a szívedre teszed a kezed az álltalam felsorolt p20 típushibákat el kell hogy ismerd aki ezeket nem ismeri el annak valami hiba van a ket füle között. azt is elhiszem ,,hogy valaki 70 000km elmotorozik 1 p20assal , csak 1 a bökkenő nem mindegy milyentempoban 70 80 max 90km/h tempoban el lehet vele döcögni
1 yamahaval vagy 1 jo mz vel 120al a világbol kimész 1 p20assal p20as kuplungáttétellel ha csak 500km mész 120al ha egyálltalán bír annyit menni mert sok olyan van ami még 120at se megy es ha kibirja az 500km az mar igen csak angy szam ja es enm telen 0 fokban hanem nyaron 35 fokos melegben . de szerintem 120al a p20as 35 fokban fel is robbannna alattad elolvadna rajta a ket ocskavas henger
Ezen jót nevettem

Csak aztán esett le , hogy anno valami olyasmi jelzőt használtál rám , hogy én vagyok a kötekedők királya , vagy hasonló
Azt hiszem ezzel a hsz-eddel letaszítottál a trónról
(csak viccelek , nem kell besértődni)
Azt megvettem, pontosabban visszavettem. Nem gyári a lamellái, meg a dinamó helyett Jawa generátor van rajta.
Bocs hogy bele vau, de én láttam a P20 találkozón egy olyan P20-at amit a lecso szaki rakott össze, és azóta a gazdája ment vele 70 000km-t úgy hogy azóta nem kellett hozzá nyúlni. Na az a nem semmi.
Egyébként tényleg nem akarok bele szólni a vitátokba, én régen is csak a Miki barátom motorjára hivatkozva írtam a véleményem.
Bocs, de igazábol semmi nem tetszik rajta. Szeretem ha egy széria motor az eredeti külsejére hajaz.
Köszönöm Petro

További kellemes napot
További kérdéseim:

Csak a blokkról beszélünk, vagy a komplett motorról? Gyári alkatrészek érintetlenül hagyandóak, vagy módosíthatóak? Értek ezek alatt pl. vezérlés, sűrítési viszony, lábtartó, kipufogó, karbi...
Nem a te kezedbe csinálom, hanem a versenyzőim kezébe. Az alkatrészek válogatását nem engeded? Hogy? Talán még azt is megszabnád, hogy nem én hozhatom, hanem te adod...
Ezek legyenek az én problémáim. Te a gyári RD szimmeringen aggódj.
Ez bizony magas labda !
Ha élsz a lehetősséggel most "könnyedén" bebizonyíthatod milyen képzett fasza szerelő is vagy !
Lecsót ismerve nem fog meghátrálni , csak rajtad múlik ........
Ebbe nem tudok beleszólni , de kíváncsi lennék rá

(amúgy meg a 80-as évek elején mindannyian gyári cuccokkal szereltük a 20-asokat , én is . Nem voltak hibátlanok de nem is volt bennük mindenből gyári új , és 14-16 évesen könyvből tanulva a szerelést sem ment minden azonnal . Amíg nem láttunk tárcsafékes MZ-t addig azt se tudtuk , hogy nem fog jól a dobfék ... Bár a Pellei Lacinak a dobfékkel is visitott az első gumi erős fékezésnél )
Nagyon nincs igazad !
Ha most a vitába nem számítom bele magamat (mert teljesen felesleges .. ismerve a tagot tudom mennyire meggyőzhető ha valamit a fejébe vesz . A másik meg az , hogy aktív 20-asos korszakunkban akik ismertek mindkettőnket azok nagyon jól tudják mire voltak képesek a motorjaik és mik voltak a különbségek közöttük . Neki valóban több volt , de az enyémekre még 20-25 év múltán is emlékeznek... Valahogy most épp a fordítottját akarja beállítani mint ahogy történt .....) akkor most úgy néz ki , hogy pont azt a két "Pannónia védőszentet" próbálja a haverunk meggyőzni akiket Tcsegén órákig faggatott , hogy mi , hogy van meg hasonlók , na meg akiknek a motorját szájtátva nézte .
Hiába , mostanában gyorsan fejlődik a világ , csak az a baj , hogy én azt hiszem amit látok
Szóval részemről semmi fikázás , csak arra gondolok ha már valaki ekkora szaki akkor bizonyítson is valamit . Tudtommal neki is van versenygépe , kíváncsian várjuk mit tud .

Egyébként meg én is pont erre akartam kilukadni , hogy túráztattuk már eleget a szánkat de hát a tények makacs dolgok . Mint ahogy Pannónia kritikusunk is mondta nemrég .
A 24 órást kicsit túlzásnak tartom 1 személyben gondolkozva , de valami spontánabb , kevesebb pénzt és szervezést igénylő "szar a p20 vagy nem , meg kié a kakibb gép "verseny jellegű dologba asszem még én is szívesen bekapcsolódnék .
Akár még valami jó is kisülhetne belőle ....
az 50cm motorok kozott a simson igen is hogy a mai napig 1 igen jo kis motor . gyerekkoromban reggeltol estig csak padlo .szetreszelve szetbuzeralva es 1 hangja nem volt soha, meg debrecdenbol a bukkbe is felmentunk vele nem 1x es oda vissza csak padlo a hegyekbe is csak padlo .
szerintem ezt te sem gondolod komolyan ,a gyari femhazas szimeringes gyari alkatreszes parafas kuplunglamellas de nem utangyartott hanem ami csepelen keszult es nem leheggesztett rugotuskes es gyari pannonia megszakitos pannonia dinamos motorral gyari feszszabalyzoval ja es a csapagyhazfedel lencsefeju csavarral legyen lerogzitve es a csavarok nem beleragasztva csak ugy siman mint a gyariakban ha te 1 orat mesz kopp gazon kb ezer darabra hullik de szerintem 1 ora se kene neki a kezembe . azert 1 akarmilyen mzre jawara rd yamahara nyugodtabban mernek felulni . ja es meg annyi hogy nem lehet valogatni az alkatreszek kozott selejt nem selejt ilyen olyan .azt gondolom 1 mz hez becsukott szemmel mernem levenni a polcrol a cuccokat ugy hogy meg sem neznem de te a p20ashoz nem hinnem 1 napot venne igenybe csak az alkatrészek kivalogatasa a sok szemet hulladekbol amit a magyarok kiadtak a kezukbol
Egyébbkéntmeg: a simson a legjobb!
Punk tum!
(vagy nem:)
Kb olyanok vagytok, mint ha egy muszlim, és egy Buddhista akarná egymást meggyőzni arról, hogy melyikük hitrendszere a a jobb:)