Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

55körüli tkrj dugó mennyibe kerül?
Szerintem biztos meg tudnád oldani, nem hiszem hogy gondot okozna.
Ez egyébként olyan mint ha a végén fogyna el, mert végig tökéletes, csak nem bír kiforogni magas fordulat számon. Nem nagyon volt szerintem mokolva, bontatlan még a blokk, és abszolút semmi motor zörej nincs. Még a subertű hengeréről sincs meg kopva a teflon bevonat. Ezzel inkább az a baj hogy eldobták párszor, nőé volt. Tényleg a kipufogó horpadás mennyire okozhat gondot?
Össze, de én másvalaki motorjához nem merek hozzányúlni, megaztán, ami a kicsinek jó, az a nagynak nem, nekem gyakorlatilag semmi gyakorlatom nagyobb motorokkal.

Ha hirtelen gázra torpan, de lassú gyorsításra rendesen megy luk nélkül, akkor ha powerjetes a karbi, akkor azt kell macerálni.
Találomra azt mondom, ha jetes, sok a jet, ahogy hirtelen rárántod, a nagy vákumm, hirtelen túleteti a motort.
HA ilyenkor a jetet kicsit csökkented, felül lehet, hogy a főfuvival kicsit utána kell menni, erre figyelni kell.

Ha nem jetes, akkor a tű, vagy a keverőcső nem megfelelő.
Előfordul, hogy használt karbikban nem összevaló cuccok vannak.
Figyelem!
Motoralkatrész üzlet, Pest mellett Gödön, a 2es számú fő úton.
Teljes TKRJ, Pollini paletta, és egyéb gyári beszállítók termékei. Igény szerint, házhoz szállítással.Érdeklődni a 0630 360 78 65-ös telefonszámon.
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki030923/
Zoli! Már akartam kérdezni, hogy a télen nincs-e kedved hozzám átjönni karbikat beállítani? Ölbei szakinak hála az lc 350 teljesen jó!
A 76-al szenvedek, bár az kap két új dugót majd, mert használt vizes dugók vannak benne. Az ypvs pedig , (és itt válaszolnék egyben forest kérdésére is) alúl nagyon goromba, emelgeti az elejét, csak 7-8000fordulat környékén toporog! 130-140 a vége ma is próbálgattam. Új gyertyákat raktam bele,+visszavettem a 2t fogyasztását mert nagyon ette, és füstölt is. Valószínű hogy karbi baja van, lehet hogy szak elszegényedik nagy fordulaton, olyan mintha húzná vissza valaki. 100-ról gázra azonnal ugrik, de egyből meg is torpan. Itt be linkelek egy cikket bár lehet hogy olvastátok, más is hasonló gonddal kűzködött, bár az én kipufogóim egyformán füstölnek. De egyszer tényleg összeröffenhetnénk...
Gyááj de sííp!
(ek)
Az új kedvenc?
LC-hez képest milyen az YPVS?
Levegős RD 350,400-as blokk valakinek eladó,szétszerelve is érdekel! 30/587-37-21
Van pár elvetemült banda, aki meg 750 es hószán motorokat nyomatnak motorokerékpár vázba.
Ezek tényleg nem viccelnek!

Amikor kikönyökölt a saját RS250-em én is gondolkodtam hasonlóban, csak a 750-es Ducati motor hengerfeje súrolta volna az első kereket
Valaki javított már rd hátsó rugóstagot? (monocross) Ha igen megosztaná velem a tapasztalatait?:)
Előre is köszi!
Szia Krisz!
Kész a bolt?
Vanek
Figyelem!
Motoralkatrész üzlet, Pest mellett Gödön, a 2es számú fő úton.
Teljes TKRJ, Pollini paletta, és egyéb gyári beszállítók termékei. Igény szerint, házhoz szállítással.Érdeklődni a 0630 360 78 65-ös telefonszámon.
Power vezérlőt bontottat. Szimeringet, ha egyedi csak márkakereskedésben kapsz szerintem.
Például power vezérlőt meg szimeringeket stb.
Üdv urak!

RD400 a legjobb ajánlatért elvihető. Sajna nem lesz rá időm, a többi 4 motor mellett.
Attól függ mit akarsz rendelni.
Blokkalkatrészeket bontóból (pl.Celldömölk), vagy márkakereskedésben. Egyik sem olcsó.
Még azt megtudná mondani valaki h neten hol tudok esetleg rendelni alkatrészeket?
Hát ha előtte viszont jó volt, akkor valószínűleg a powerdobozzal lesz valami! Nekem is ilyesmi hiba volt és a powerdoboz ment tönkre. Pontosabban powervezérlő doboz! Elvinném szerelőhöz, de olyanhoz aki vágja az elektronikát nagyoooon.
Igen
Tehát 7000 fordulat felett ismét ellenőriz egyet és nem csak nyit?