Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz. A hengereket fel tudnád még tenni többféle nézetbe? Ez 250-es?
köszönöm.
Azypvs-nek ez eléggé a tipushibája. Az nem elég, hogy a bowden mozgatja a "kart" a szelepeknek is mozdulni kell, ráadásul tök egyformán. Vedd le a kéményeket, világits be a hengerekbe, és a gyujtás ki-be kapcsolásával tudod tesztelni. Ha nem nyit telibe vagy, egyformán (ami elég v.szinü) akko áshatod le a hengereket. SSajna ez sima pucolásbol nem szokott megállni (tömités, csapágy, közdarab, stb), de ha megint müködik rendesen nem fogsz ráismerni. Ha megakadsz, hivj nyugodtan.
Most ennyi van, holnap csinálok még párat.
Holnap csinálok egy videot a power mozgásáról, és feltolom.
Ahogy anno leírtad úgy állítottam be, és mindig fedi a két furat egymást. Bár valaki mondta ha sok olajat kap, attól be tud ragadni.
Hengerfej levétel nélkül ki tudom pucolni?
Igen.
A te gépet mennyit forog nyélen?
Sz.tem nem nyit a powered.
Na látom ma végre van forgalom! Hát igen kell mindig téma.
Nem öreg az ypvs még csak 23 éves a többiekhez képest még tini. Igazábol nem szeretném megbontani, mert tökéletesen megy, csak a végsebessége alacsony. Nem tudom mennyi a legoptimálisabb áttétel amivel a legtöbbet megy, tudja valaki? Egyébként mocskos sok 2t-t kap, már visszavettem belőle, de szerintem még mindig sok neki.
Zoli! Velem így nem boldogulsz hogy fúvóka méreteket mondasz, ehhez én így hülye vagyok sajnos...
Lényeg a lényeg, semmi torpanás egyik fordulat tartományban sem, csak 7500-8000 a vége, de nincs üveghangja csak erőlködik.
Az angoloknak könnyű dolguk van az alkatrész beszerzéssel:

http://www.yambits.co.uk/catal...
Csináljak még pár képet a belsejéről blokknak?
Na jó, akkó monnyá le!
:)
De.
Köszönöm szépen mindkettőtöknek!
További szép estét!
nemmondod, hogy a sutyukinak előfeszített primerfogasa?
A rögzítőgyűrűs csapágy szabványos jelölése az "N", pl.: 6305 N, de nekem is esztergályos csinálta meg.
A stift helyett pedig csapágyragasztót neki.
Nekem azt mondták ,hogy az kivitelezhetetlen. De akkor elviszem egy esztergályoshoz és meglátjuk mi lesz.
A nutot beleesztergálod, a stiftet, meg belefurod.
Jó estét az uraknak!
Ilyen csapágyat hol tudnék vásárolni? Van a csapágyban egy nút és egy kis stift.
Válaszokat előre is köszönöm.
Az enyém anno ugyan ezt müvelte mikor megvettem, nem birtak vele, v.szinüleg ezért is adták el, mert egyébként zsir állapotba volt.
Ha bontatlan a blokk,én kicserélném a főciszimeringeket. Hiába jóknak tünnek,régiek és csak hidegen tömítenek. Én is ilyennel sz..tam!
Atól függ, mekkora a horpadás, és hogy hol van.
A könyökön, és a hátsó kúpon egészségtelen, ha csökken a keresztemtszet, ha a hasán horpadt, némileg, akkor legfeljebb em megy annyira.
Ezek amotorok nem olyan hegyesek, hogy egy kisebb horpadást nagyon megéreznének.

Ha nem forog el, és nem tök fehér a gyertya, akkor egyszerűen sokat kap.
Ha jetes a karbi, akkor az amit az előbb leírtam, ha nem, akkor óvatosan pár % nyit érdemes csippentgetni a főfuviból.
Mondjuk, hamost 140 essel nem forog el, és hirtelen gázra becsuklik, és a gyertya egy keményebb menet után nem fehér, akkor vélhetően sokat kap, célszerű egy 137-essel próbálni.
Ha ezzel hangyányit javult, akkor 135, és így tovább, addig csökkentve, amíg a következő csökkentés, már nem hoz javulást, akkor vissza az előző.
Az alapvető baj az, hogy a gyorsításkor csuklás, az vagy keveselés, vagy sokalás, nagyon hasonlóak a tünetek.

Ha nagyon biztoságra karsz menni, akkor a mostaninál(mondjuk 140) egy kicsivel nagyobbat ha belepróbálsz,(mondjuk 145) és még rosszabb, akkor egyértelműen sokalt eredetileg, akor nyugodtan lehet menni lefelé.
http://www.ebaumsworld.com/vid...
Nem TKRJ, de szerintem 5000.-ért mindenre hajlandó lenne!
(Bocs, ezt nem lehetett kihagyni!)