Amíg lószar van, addig veréb is van. Jelen esetben inkább fordítva.
Lehetne vitázni, hogy mi mennyit ér, de ez szubjektív. Mindenki mást értékel.
Nem sértésnek szántam, járj szerencsével.
Petró 200 ért adta (asszem) a vatta új, kb 20 km et futott, teljesen speciálra alakított 125 ös motort.
Asszem magyar érdeklődő nem is volt, egy Labanc vitte el, ahogy volt, oda lehetett tolni a rajtrácsra.
Ez a realitás.
És a forint romlását nem számolljuk,...meg ott van a fentartási költéség,a kora miatt kevés a fentartása,csinálatam a neten egy árkalkulációt asszem a használtmotor, hun és kapaszkodjatok meg 300000ft jött ki.Mert ez relatív,nem én adom drágán hanem a fizetés a kevés.Minden drágább lett,én csak igazodok a piachoz.
Figyelj ha egy simsonért ami jó gép 180-at kérnek akkor ez nem is drága,mert ezen van vizsga,meg minden ami nem kevés pénzembe került.Aki érti az tudja.És aki tudja az elviszi........
Szia
Hívj fel Elmondok mindent! de nem kell azt képzelni h horribilis öszegekért veszik meg ott kint sem !Anyiért tuti h nem adod el még kint sem!Nem akarom elvenni a kedved de rettentő sokat kérez érte!
30 512 9874
Ha a 250 est kérded, jól ment Balassagyarmaton, Pedróza egy rossz rajt után zsépen jött fel vele a 13-ik helyről egészen az 5.-ik pozícióig, amit egy a cél előtti félreváltásnál elvesztett, így lett 7.-ik.
Mindezt ugye 350 speciálban a 250 essel.
Mint a többiek már leírták abból vettme észre, hogy ez egy DX, hogy nekem is iylen van
Maga a tipus, az DX ezen belül gondolom amit fejlesztettek (78ban öntött kerék, tárcsafék mittomén) az más alkódot kapott, innen lehet a többi .
A te Mocid RD 125 DX A 1E7 az csak a tipuskódja mert amikor forgalomba helyezték mo n akkor nem ismerték a típust!
nekem is volt NSR 125 őm aminek a forgalmijában JC20 típus volt írva! az Típuskódja
NEKEM IS VOLT !
AZ AMI A KÉPEN VAN ÉN csináltam MOST ANGLIÁBAN VAN!
Lehetne vitázni, hogy mi mennyit ér, de ez szubjektív. Mindenki mást értékel.
Nem sértésnek szántam, járj szerencsével.