Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Komplett RD műszerfalam, tárcsafékes kerekek és kipufogók lesznek eladók, ha elvitték a blokkot és a vázat.
az egyik motorba a dt 175 dugója van és patent minden mérete semmit nem kell esztergálni
az egyiknek 22,5mm a fejmagasság a másiknak 28mm ez a difi azonos hajtókar mellet is alacsonyabb az rd levegősnél vizesnél meg 110 a hajtókar 54dugó vagy 64 alapmérettel a dt-nél meg 50x56,4 az alap 105 hajtókarral. Amikor vetted a dugót és összeraktad elötte azé a régivel összehasonlithattad volna ,ez nagy hiba bár a zsebed bánja hogy két másik kell mert egyszerübb mint a hengert faragnod mert ha elcseszed akkoraz is kukás lessz.
sajnos ez akkor a nem belevalo mert kb 5 6 mm a difi amikor raktam össze gondoltam is ez nem lesz igy jó, nagynak ítéltem az égésteret mindegy lekapom a 2 hengert es maratok le a talpábol.
köszi az infot
Az előző hozzászólásomban természetesen a DT 175-ös dugattyújára gondoltam.
Az 5 milliméteres differencia a DT 125-ös típusoknál a hajtókar hosszból ered,a 3 féle típus változatban 2-nél magasabb 1 milliméterrel a fejmagasság, 1- nél pedig alacsonyabb, ezt a henger talpból történő esztergálással korrigáljuk. A kartertérfogat módosulása nem okoz gondot a típusnál.
Az összesnél elmarad a dugattyú a felső holpontnál. a dtnél két tipus van de a nem belevaló 6mm alacsonyabb gondolom nem az került bele. a másik uaz mint az rd . kevés a feszültség mivel egyszerre a trafó 2 szikrát ad ezért azt az oldalt viszi aminek kevesebb az ellenállása. ugyan ezt csinálta az enyén is de mióta másik forgórész van rajta jó. nem birja hogy nem mész vele.
beindult csak olyan mint 1 sorozatlövö lövöldöz de az egyik henger ment eleg rendesen . sajnalom de nem tudtam mit tenni 67 es dugo hijjan le kenne venni szerintem a hengerbol hatha jobb lenne kidobni sajnalom a hengereket
1-2 tized még elmenne, de nem miliméterek.
Ha nem jön fel a dugó rendesn, akkor nincs préselés sem és megfelelő kompresszió sem, örülj neki, hogy nem indul.
HA nincs, nem jön a töltő(gyujtó) tekercsről egy szükséges minimális fesz, a tiri nem gyújt be, nincs szikra.
hello
az igazsag az ,nem onszantambol raktam bele 67 re fel volt furva es gyariba nincs mar 67 es dugo itt kptam az ajanlatot hogy rakjak bele dt dugot beraktam es latom kicsit alacsony de megneztem es kinyitnak a beonlok kiomlok be is indult a motor de nem az igazi pukkadozik nem megy rendesen
Ezzel a motorkerékpár vezérlését módosítod, mindenképp próbáld az eredeti présteret visszaállítani.A módosítások megfelelő szakértelmet igényelnek.
a trafohoz megy narancssarga fekete 2 db

a cdi hez barna, fekete, piros es pirosfeher.

lenne meg 1 teljesen mas kerdesem az egyik rd350 lc be raktam dt175 yamaha dugattyukat ugy latom nem teljesen mennek fel a felsoholtpontig marad jo par mm ez befolyasolhatja e a motor mukodeset? gondolom megno az egester kisseb az ero ez teny de lehet e emiatt valami galiba? mert nem akar meni a motor pukkadozik 1 henger megy csak (ez 1 masik motor nem az ypvs)
rd350lc
ok köszi, lenne par kerdes ennek a fordulatszammero csatlakozonak mi lehetett a szerepe ,ez 1 rendkivul erdekes dolog lehuztam es jo lett a motor ok csak 1 percre de jo lett tole . azt szeretnem meg kerdezni hogy rugdosas kozben merjem ezeket az ertekeket vagy csak siman allo helyzetben . volt a 100 voltos tanacs azt szeretnem meg tudni azt hol merjem . probaltam en mar gyertya nelkul de semmi enm volt akkor sem , a motor kint van hidegben az jelenthet e valamit? tulajdonkeppen amiota ilyen hideg lett azota vannak ezek a bajok
koszi
Aha, itt szépen megvan, minden érték a gyujtótekercsről, jeladóról és a trafóról is már csak meg köll mérni.
Az iylesmit célszerű hidegen, és melegen is mérni.
Melegen változik minden, de nem változhat egy nagyságrendet
itt vannak az értékek mivel megy akkú nélkül van egy 3 aszálas csatlakozó azt hiszem barna zöld ? igy most nem megy
arra mérj rá rugásra legalább 100voltot kell hogy adjon
ne gyertyával nézd a szikrát hanem pipa nélkül ha kicsi lehet a mágnes gyenge nekem is hülyült már vagy 0,3gyertya hézag.
Zoli! Tolok egy ypvs kapcs rajzot, hátha tudsz segíteni a kolegának.
Pedig ott lesz valami. Még nézd meg az állórész csatlakozóit. Van ott is egy külön saru, ha szétcsúszik akkor annyi.
tegnap lehuztam a fordmérő csatiját volt fasza szikra rugdostam sokat folyamatos volt . ma reggel is rugdostam ma is volt folyamatosan lehúzott csatival be is indult a motor de 1 hengerezett picit járt és csá leállt. azóta semmi szikra megint . tegnap még azt próbáltam hogy ha viszadugtam elemnt a szikra ha lehuztam előjött ma meg kis járás és halál na ez már nekem sok megállt a tudomány
Szerintem nem olyan rossz az ypvs futóműve, csak könnyű és ha elmegy valami nagy dög melletted dobál a szele.
Én picit még nézelődnék a lámpá ban.
Mondom, hogy mérjél, a doboz előtt...
hello

rövid volt az öröm ma beindult lehuzott csatlakozoval a motor kb 20 mp járt és ennyi megint nincs szikra kezdtem pedig örülni de őrület lett megint az örömből.