A 24 órást hanyagolom az utóbbi időben, de kezdesz kedvet csinálni hozzá.
Az ajánlatom a következő: a verseny előtti napon mindketten összerakunk egy blokkot nyilvánosan. Én egy P20-ast, te egy MZ-t, vagy egy öreg levegős RD-t.
Mindketten figyeljük a másikat, hogy a beszerelt alkatrészek gyáriak legyenek. Szigorúan semmi utánygyártott. Ha én csak gyári fémházas szimmeringet tehetek be, akkor te is csak gyári RD-t. Vagy megegyezünk a kivételekben. Gondolom csapszegzéger szintre nem akarsz lemenni, de nekem az is mindegy.
kedves p20 védőszent . arról nem tehetek ,hogy a kezembe került p20asok, a lehetőségekhez és az akkori tecnikai háttérhez mérten az mz 150ts dugattyukkal működtek sokkal jobban mint az üzletekben kapható magyar ,csepelen gyártott p20as dugattyúkkal. nem képezheti vita tárgyát 1 normális motor, természetesen a profi mérnöki gárda és fejlesztési háttér eredménye képpen kifejlesztett precízen legyártott gyári alkatrészekkel adja le a normális teljesítményt. sajnos nekem nem adatott meg az életem során ,hogy ilyen darabok a kezembe kerüljenek. ennek eredménye folytán kénytelen voltam más motorkerékpár gyártó cégek alkatrészeivel pótolni a hiányosságokat. az megint nem az én hibám hogy a világon nem csak csepelen folyt motorkerékpárgyártás és a p20asnál bizonyos országokban bizonyos népek fiainak sikerült olyan motorkerékpárokat gyártani ami valamivel strapabíróbb és megbízhatóbb motor mint a p20as. A teljesítményről nem is beszélve. azt gondolom 1 régi 250es púpos tankos mz akár mikor felvette a versenyt 1 gyári p20assal úgy hogy az mzben kizárólag csak gyári alkatrészek voltak bépiítve. további sok sikert kívánok a p20r névre keresztelt mindenféle más motorokból beleépített eszemei és technikai megoldásokkal megtűzdelt motorkerékpárod fejlesztéséhez.
A gáz bovden,az olajpumpa bovdennel jó,a kuplung bovden más.
Üdv Bocs hogy későn reagálok a válaszodra,annyira nem értek a motorokoz.Na most a 125 ös rd boodenje /két hengeres/ olyan hogy az egyik vége a gáz markolatánál van,a másik végén a két karburátorhoz megy egy-egy szál,a harmadik a bal oldali deknihez megy,,,na most az a kuplungé?Mert lövésem sincs hogy hol van az olajpumpa vagy hogy mi az?A kérdésem tehát az hogy
Köztudottan nekem semmi bajom az mz-el, de ha neked az mz dugokkal megy jol a P20 (a többi zöldséget nem is emlitve) akkor Te életedbe nem ültél normális P20-on, hiába volt 50 is. Pont az ilyen mekkmesterektől lett olyan a motor hirneve amilyen. Ha igy állsz hozzá a többi tipushoz (függetlenül a gyártotol) általad azok is ilyen szarok lesznek. Jobban járnál, ha vennél egy fatüzelésü uthengert, és ha elfelejtesz dobni a tüzre, akkor se okozol benne nagy kárt, max megáll.
A 2010. évi AA Oldtimer bajnokság ELŐZETES időpontjai a következők:
Ápr. 25. Hungaroring
Május 9. Rijeka/2 futam
Július 4. Bratislava-ring
Augusztus 29. Rijeka/2 futam
Üdvözlet a társaságnak!
Kellemes Mikulás mindenkinek , látom nem unatkoztok a forumom,mindig előjön valami ritka példány,aki mindenkit überel.
Motorok készülnek jövöre? Mi lesz az első verseny?
te madar nekem minden p20asom 1 rugasra indul kellemesen szepen jar a motorja olyan nagy tudas nem kell hozza csak 1 kis odafigyeles meg pontos gepmunka ennyi, ne szedulj mar a semmitol a nagy tudastol meg stb ha valami szar az szar kit erdkel ki hogyan gyartotta mikor es miert, ha bemesz 1 etterembe es kersz 1 bablevest ha finom nem kerdezed ki fozte meddig hogyan ,ha meg szar akkor kiokadod tole a beled ugyan az 1 motor is 1 motor azert van hogy motorozzak vele es gyilkoljam amit bir nem azert hogy azon agyaljak millyen nepper milyen cuccot adott hozza mikor melyik futoszalagon keszult erdekes mz hez vagy yamahahoz nem lehet kapni se neppertol senkitol szar cuccot esetleg valami kinai vagy indiai arctol talan aminek semmi koze a gyari mz cucchoz nem ismereik ezt a fogalmat hogy selejt arullasa. a pannonia gyarban kb aranyosan 70% hulladek selejt keszult talan 30% ami hasznalhato volt . erdekes 1 mz be vagy 1 yamahaba soha nem kell p20as alkatreszt belerakni nem igenyeli .de a buzi p20asod tele van mas motorok cuccaival. rakjal fel ra gyari dinamot gyari megszakitot gyari parafas kuplungot meg azokat a jo fasza gyari teleszkopokat meg gyari fekeket es ugy motorozzal vele. kurva nagy elmeny a belem kifordul ha ragondolok 1 gyari p20asra es az azzal valo motorozasra . megallni nem tudsz vele te nyomorult.
Madár vs műmadár ? Benne vagyok
Hozzad a frankón befúvókázott RD 350-esed és gyorsulhatunk azzal is . Felvesszük videóra , hogy lássák az itteniek is , na meg , hogy ne tudjam letagadni ha kikapok
Köszönöm Gyuribá , de igazából nem vettem magamra a dolgot hiszen éppen ő kezdett el P20-asozni itt , most meg reklamál .....
Ilyen az objektív önkritika
Még néhány dologban egyet is értek vele , mert szerintem se a legjobb anyagból készült és valóban elég sok pontatlan alkatrész volt/van forgalomban ...... Viszont Lecsó is írta ennek az okát , az pedig a mindenből pénzt csináló nepperek , szóval ezt a részt inkább ne feszegessük
De ezek ellenére volt anno sok , gyári cuccokból összerakott fasza P20-as . Épp ez benne a kihívás , hogy akárki nem tud belőle frankó gépet összerakni ! Ha valaki jó szerelő akkor nem kell szidni a 20-ast , hanem meg kell mutatni , hogy ő is tud vele bánni .
Nekem elsőre sosem sikerült hibátlant összerakni , valami kis nyűgje mindig volt , de addig csináltam amíg jó nem lett .
Hiába , nem vagyok profi szerelő , csak próbálkozok ....
(egyébként hülyeségnek hangzik de megfigyeltem , hogy 99%-ban olyanoknak volt jól működő 20-asa akik igazán szerették a gépüket)
tévedsz a gjani személyes barátja egy jó pár nálad korábbi rd-nek
és sokuk p20-on nött fel. De amióta olyan iszonyuan felverték egyesek a p20 árát ezért van akinek van van akinek nincs. Az elején le lett tisztázva szivesen látott motorszerető topikos függetle a márkátol. Idáig se kellet engedély kérni meg eztán se pláne töled.
te madar
ez itt 1 rd yamaha forum itt ehez a motor tipushoz kapcsolodo temakrol szoktak emberek beszelgetni es informaciokat megosztani . nyiss magadnak 1 kulon forumot es ott fogj magadnak par ilyen hasonszoru embert aki ilyen ovodas szinten gondolkozik mint te es nekik meseld el az 5 ft os sztoriaidat . ezeket a gyorsulasokat meg stb . abban a kis 250es rd ben meg akkor pont 1 szet tul furt fuvoka volt es nem ment rendesen csak azert maradt le meg te vagy 40kg motorostol en meg 95 kg de en pont leszarom az ilyen ovodas ocska torteneteidet . de gondolom itt az rd yamaha szimpatizansokat sem tulsagosan erinti meg . ha meg p20asrol akarsz regelni menj a p20as fun okhoz es ott oszd meg a p20asos elmenyeidet es tapasztalataidat , EZ ITT RD YAMAHA FORUM A GYENGEBBEK KEDVEERT !
Most , hogy látom a képet beugrott , hogy 90 körül volt 1 ilyen 250-esed halványzöldben , szép volt és jól is ment , még én is meglepődtem mikor a kék 20-asommal legyorsultam a Mikszáthon .
Ugye rémlik ?
sok oka lehet , hűtést le kell kontrolálni normálisan kering e a rendszer.sima víz nem jo mindenképpen kell bele speciális hütőfolyadék ha nem keverékel megy az olajzás megy e rendesen . milyen a dugo márkája minősége. milyen olajat használ milyen minőségben lett honolva a henger, illesztes gyujtás jo helyen van e nem rosz e a szimering a főtengelyen hirtelen ennyi jutott eszembe
Az ajánlatom a következő: a verseny előtti napon mindketten összerakunk egy blokkot nyilvánosan. Én egy P20-ast, te egy MZ-t, vagy egy öreg levegős RD-t.
Mindketten figyeljük a másikat, hogy a beszerelt alkatrészek gyáriak legyenek. Szigorúan semmi utánygyártott. Ha én csak gyári fémházas szimmeringet tehetek be, akkor te is csak gyári RD-t. Vagy megegyezünk a kivételekben. Gondolom csapszegzéger szintre nem akarsz lemenni, de nekem az is mindegy.
Aztán gó koppgáz...